Topics in Category: 968

emo
Bekeken: 1686
Reacties: 112
Voorbeeld
Yellow Submarine's Profielfoto
Topic started 1 maand 1 week ago door Yellow Submarine
Ik droomde van een 964, van een GT4 en dacht er ook aan om mijn teergeliefde Yellow Submarine te ruilen voor een 981 GTS maar dat bleek allemaal niet te matchen met onze verwachtingen en onze mogelijkheden. Ik schrijf onze in plaats van mijn want de vrouw van mijn leven moet hier ook allemaal maar...
vandamme's Profielfoto
Laatste bericht door vandamme 17 uren 42 minuten ago
Swepco 201 is amerikaanse bak olie die geweldig goed op 915 bakken werkt, versleten synchros die plots een stuk minder versleten zijn na omschakelen op Swepco, is 80w90 . zit Lubium in zeg nu zelf , dat klinkt goed, repeat after me LU BI UM soit, geen idee of je dat ook op je boterhammekes kan...
emo
Bekeken: 213
Reacties: 7
Voorbeeld
JMB's Profielfoto
Topic started 1 maand 3 weken ago door JMB
Aangezien de DIV geen gegevens heeft omtrent de 968 wordt bij inschrijving forfaitair gerekend met 295 gr CO2 (op basis van cylinderinhoud) en met euronorm EURO0 (op basis van bouwjaar). In andere topics heb ik gelezen dat je met een Technische Fiche van de importeur dit kan laten rechtzetten,...
larsy's Profielfoto
Laatste bericht door larsy 1 maand 3 weken ago
-Doen wat ik heb gedaan: hem verkopen :D Als de CO2 wat zakt op papier gaat de prijs wel wat omlaag ( maar dat is echt niet veel van het totaal bedrag ) de cc en fiscale pk s wegen nog altijd door .
emo
Bekeken: 2948
Reacties: 43
Voorbeeld
DST's Profielfoto
Topic started 1 jaar 6 maanden ago door DST
Vandaag op Autobild www.autobild.de/artikel/gebrauchtwagen-o...verlust-8933443.html Hier steigen die Kurse Der Drei-Liter-Vierzylinder mit 240 PS sorgt für mächtig Schub, bei moderatem Verbrauch. Der 968 ist ein kleiner Geheimtipp. Einmal einen Porsche besitzen – für viele ein...
DST's Profielfoto
Laatste bericht door DST 5 maanden 2 weken ago
rennlist.com/how-tos/slideshows/5-great-...sche-928-gts-1992-95
emo
Bekeken: 240
Reacties: 2
Voorbeeld
Delvaux's Profielfoto
Topic started 8 maanden 1 week ago door Delvaux
Sinds kort heb ik een klein probleem met de klaplichten van de 968. Na een toertje met de wagen stopte ik om iets te eten te halen. Toen ik terug instapte en de lichten aanzette, kwam enkel het rechterlicht omhoog (het linker bleef gewoon zitten) en ontstaken enkel de standlichten... Ben dan maar...
Delvaux's Profielfoto
Laatste bericht door Delvaux 8 maanden 3 dagen ago
Thanks voor het antwoord Deepee! Ik wou het net eens gaan proberen, maar om een of andere miraculeuze rede werkten ze ineens terug normaal ... Nuja, zal de link bijhouden voor future reference :up:
emo
Bekeken: 353
Reacties: 5
Voorbeeld
larsy's Profielfoto
Topic started 9 maanden 16 uren ago door larsy
Na een korte winterslaap heb ik de 968 al eens wille wakker maken, en nu dus gezien dat mijn ruitenwisser hendel zo los zit (bijna geen weerstand aan de hendel zelf bij het bedienen). :evil: Ik heb nog niets los gemaakt. Moet ik de hele boel nu vervangen (foto) ? Of enkel een tandwiel , haakje...
larsy's Profielfoto
Laatste bericht door larsy 8 maanden 4 weken ago
Oké Guys bedankt :up:
emo
DST's Profielfoto
Topic started 11 maanden 2 weken ago door DST
Binnenkort blaast de Purperen Hoogheid 968 zijn 25 kaarsjes uit en kan de zwarte 968 CS in feite weg. Nu twijfel ik om de wagen zo te verkopen of hem terug (meer) origineel te zetten. Misschien eerst nog eens efkes de wagen wat kaderen. Het betreft hier een echte CS van MY93 (eerste CS jaar). Dus...
DST's Profielfoto
Laatste bericht door DST 11 maanden 1 week ago
Rijdt en voelt ondertussen aan als ne nieuwe blijkbaar Moet een super restauratie geweest zijn volgens de kenners
emo
Bekeken: 323
Reacties: 0
Voorbeeld
dierix's Profielfoto
Topic started 1 jaar 1 maand ago door dierix
ik ben op zoek naar production numbers van een porsche 968 coupe met oem m030. Ik heb een register gevonden voor us-cars (99 in totaal) maar geen voor row auto's. Kan iemand me helpen. dit is de mijne, 1994, 70000km, concours taxatie
emo
BIV
Bekeken: 645
Voorbeeld
floere's Profielfoto
Topic started 1 jaar 2 maanden ago door floere
Hallo, is er iemand die me kan zeggen wat de BIV en rijtaks is voor een 968 en of 944 turbo? De 968 is zowiezo geen oltimer en de 944 turbo zou ook niet op O-plaat komen. Grts Floere. :o
larsy's Profielfoto
Laatste bericht door larsy 1 jaar 2 maanden ago
Dit is de biv die ik in 2015 heb moete betalen voor de 968 (bwj93) en 737€ jaarlijkse taks op de 3.0l Mijn eerste 968 coupe was van bwj 91 dus die zal nog wel op o platen komen :D denk ik , (heb hem wel niet meer gezien ) Dalvo heeft nog in 2016 ingeschreven Ik Zou wel eens wille wete als hem...
emo
Bekeken: 301
Voorbeeld
JMB's Profielfoto
Topic started 1 jaar 2 maanden ago door JMB
Ik heb een ingevoerde 968 Cabrio uit 1993. Aangezien de handleiding in de originele taal is, ben ik,op zoek naar een Nederlandstalige versie. Die is blijkbaar niet meer verkrijgbaar bij Porsche. Heeft iemand ergens een scan of een pdf-ke met de Nederlandstalige versie?
emo
Bekeken: 558
Reacties: 7
Voorbeeld
993's Profielfoto
Topic started 1 jaar 4 maanden ago door 993
Bij het vervangen van de voorwiellager zie ik dat de remblokken ook aan vervanging toe zijn Welke merk/soort remblokken zou ik best aanschaffen voor de 968. Geen circuit, maar wel sportief straatgebruik
snoer 964's Profielfoto
Laatste bericht door snoer 964 1 jaar 4 maanden ago
Ik heb de EBC Yellow stuff remblokken en ben daar zeer tevreden over , remt veel beter dan origineel en piept enkel als ze echt warm zijn (circuit gebruik ) Ik zou momenteel niets anders willen .
emo
Bekeken: 444
Reacties: 2
Voorbeeld
Akai's Profielfoto
Topic started 1 jaar 5 maanden ago door Akai
Zou er iemand weten waar ik de AC drain bij een 968 kan terug vinden. Onlangs werd de airco hersteld in mijn 968 (nieuwe condensor + droger + opnieuw vullen airco) en dit weekend kwam er plots water uit de ventilatie openingen gespoten ter hoogte van de voorruit :what: . Ik vermoed dat er ergens...
Akai's Profielfoto
Laatste bericht door Akai 1 jaar 5 maanden ago
Bedankt deepee voor de uitleg :respect2: , ik zal mij er eens mee bezig houden en voldoende handdoeken klaar leggen :D
emo
Bekeken: 505
Reacties: 6
Voorbeeld
Godspeed's Profielfoto
Topic started 1 jaar 8 maanden ago door Godspeed
Het linker stoplicht is stuk, heb al een nieuw lampje gehaald maar het verwijderen van de achterlichten en vervanging van het stoplicht lijkt niet zo simpel. Iemand enige tips?
Delvaux's Profielfoto
Laatste bericht door Delvaux 1 jaar 8 maanden ago
Graag gedaan :up:
emo
Bekeken: 579
Reacties: 8
Voorbeeld
Akai's Profielfoto
Topic started 1 jaar 8 maanden ago door Akai
Deze morgen vernomen van de garagist dat de uitlaat van mijn 968 in de toekomst zal moeten vervangen worden :? Prijs van de uitlaat bij Porsche zou iets van een 1800€ zijn :wtf: . Dan zou ik liever opteren voor een niet originele sport uitlaat met een wat dieper geluid en hopelijk voor een...
Akai's Profielfoto
Laatste bericht door Akai 1 jaar 8 maanden ago
Ik doe zondag ook mee aan een rondrit, maar jammer genoeg niet dezelfde. Ik ben van de streek van Kortrijk, dus niet onmiddellijk in de omgeving. Maar toch bedankt voor het aanbod. Ik ben eens aan het rond zoeken geweest op " 't internet" naar een uitlaat van Dansk voor de 968, maar heb deze tot nu...
emo
Bekeken: 561
Voorbeeld
993's Profielfoto
Topic started 1 jaar 9 maanden ago door 993
Hoi, Effe geleden dat ik hier nog was....en al direct een vraag De 968 is aan een stel nieuwe sloffen toe. Staat nu op de gouwe ouwe conti's N2, maar ik weet niet of er mischien een andere band is die jullie prefereren. Misschien ook een adresje waar ik regio Antwerpen of op de parking een koopje...
Johan991's Profielfoto
Laatste bericht door Johan991 1 jaar 8 maanden ago
Met je bandenboer, als hij zijn job kent, overleggen, hij zal je raad geven, een goede prijs/kwaliteit bezorgen, en vooral naservice verzorgen. Mijn leverancier is banden André in Zellik.
emo
Bekeken: 4855
Reacties: 122
Voorbeeld
Delvaux's Profielfoto
Topic started 2 jaren 1 maand ago door Delvaux
Zoals reeds aangehaald in mijn voorstelling heb ik onlangs een 968 van '93 gekocht in de kleur amethyst. Na zeer lang wachten (toch minstens een week of 2) staat zij sinds vandaag bij mij in de garage! Spijtig genoeg is ze wel met de aanhangwagen geleverd, aangezien ze nog niet ingeschreven staat en...
deepee's Profielfoto
Laatste bericht door deepee 1 jaar 11 maanden ago
allebei een gaatje zoeken op 28 of 29 december :idea: Brasserie Breendonk in Willebroek zal het nier worden denk ik. lijkt me eerder een restaurant geworden waar je moet reserveren. wat denken jullie van brasserie "Melkerij Nachtegalenpark" Floraliënlaan, 115- 2020, Antwerpen (met tuin, terras...
emo
DST's Profielfoto
Topic started 1 jaar 11 maanden ago door DST
Voor de fijnproevers, ook ff de 968 in de aanbieding Het is er eentje van 10/1991 in het prachtige horizon blauw Interieur in kobalt maakt het af Zoals steeds: foto's lukken bij mij niet, dus veel mooier IRL dan op foto Zeker als de zon niet schijnt [attachment] [attachment] [attachment] ... [attachment] ...
Drip's Profielfoto
Laatste bericht door Drip 1 jaar 11 maanden ago
Succes met de verkoop DST, ziet er echt een knap exemplaar uit.
emo
Bekeken: 3264
Reacties: 41
Voorbeeld
DST's Profielfoto
Topic started 2 jaren 10 maanden ago door DST
Ik ben al lang fan van de Martini versies, maar tot voor kort waren de meeste geslaagde versies steeds zilveren (of witte) wagens. En toen kwam Porsche met een zwarte 918. Dat begon er al op te trekken. Wat later gevolgd door een prachtige zwarte 991. Die vette – bijna oversized – strepen en...
DST's Profielfoto
Laatste bericht door DST 2 jaren 1 week ago
Ja, een 968 staat met CUP I als CUP II goed. Weinige die er zo goed mee wegkomen :mrgreen: Met CUP II's misschien zelfs iets frisser :applaus:
emo
Bekeken: 3133
Reacties: 36
Voorbeeld
DST's Profielfoto
Topic started 2 jaren 9 maanden ago door DST
Tja, ik zal waarschijnlijk niet de enige zijn hier die besmet is met het Porsche virus, echter ik zit met de relatief zeldzame steeds terug opflakkerende TA968CS variant. In 2013 heb ik met veel moeite een zware aanval uitgezweet nadat ik de ziekte bestreden had met een serieuze dosis LUFT993C2...
deepee's Profielfoto
Laatste bericht door deepee 2 jaren 3 weken ago
da's dan ene om die blauwe dakloze gezelschap te houden ?
emo
Bekeken: 286
Voorbeeld
ez-roller's Profielfoto
Topic started 2 jaren 1 maand ago door ez-roller
Hallo iedereen Ik heb een Porsche 968 op de kop kunnen tikken. Het is een donkerblauwe coupé van 1992. Ik ben een grote fan van dit model, zeker de coupé… wat een prachtig design! Beetje jammer dat dit model van Porsche op de achtergrond verdwenen is. Maar ik heb het gevoel dat er steeds meer...
emo
Bekeken: 699
Voorbeeld
larsy's Profielfoto
Topic started 2 jaren 3 maanden ago door larsy
"De laatste tijd " Heb ik het regelmatig dat mijn 968 gewoon tijdens het rijden stil valt , dan laat ik mij uitbollen Aan de kant , eens aan de kant : start hem wel weer.! Soms na 1x starte soms paar keer proberen, (maar start dus altijd wel) Starter gaat ALTIJD rond (dus alarm sluit ik uit) ....
larsy's Profielfoto
Laatste bericht door larsy 2 jaren 3 maanden ago
Bedankt al, Ik ga alles eens bekijken .

Tijd voor maken pagina: 0.085 seconden
  Onze Sponsors  
  • www.garagevanbeurden.be
  • www.ld-m.be
  • Bezoek onze sponsors ! Zij maken het forum mogelijk.