Topics in Category: 993

emo
Bekeken: 4415
Reacties: 12
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
deepee's Profielfoto
Topic started 3 jaren 3 maanden ago door deepee
Er ontstaat een groeiend aantal eigenaars met een 993 op PF die evt zelf ook willen sleutelen. Er is op het internet heel veel info te vinden. Maar het is pas echt handig en eenvoudig wanneer je alles op één pagina kan terugvinden ;) Hopelijk hebben jullie hier vroeg of laat wat aan, en aub vul...
deepee's Profielfoto
Laatste bericht door deepee 2 jaren 2 maanden ago
964/993 aankoopkeuring (AKK) of pré purchase inspection (PPI)
emo
Bekeken: 16.8K
Reacties: 355
Voorbeeld
peter993's Profielfoto
Topic started 2 jaren 1 maand ago door peter993
Na in juli een 993 gekocht te hebben in the states, is hij maandag ll. eindelijk toegekomen. Mijn 911 2.7 is de maandag ervoor afgehaald door de nieuwe eigenaar. De koper is trouwens een hele sympathieke persoon waar ik nog contact mee zal hebben. De 993 is een zilverkleurige coupé carrera 2 met...
peter993's Profielfoto
Laatste bericht door peter993 2 weken 2 dagen ago
Ja ...
emo
Bekeken: 113
Reacties: 1
Voorbeeld
AudiPorsche's Profielfoto
Topic started 1 maand 3 weken ago door AudiPorsche
Ik ga voor een revisie van de remklauwen van mijn RS2 die moeten hetzelfde zijn als de 993. De onderdeelnummers voor piston en rubbers heb ik al gevonden maar heeft iemand daar brembo onderdeelnummers van? onderstaande komt op een €320 op rosepassion. Front: 44mm - 92835191910 36mm - 95135191910...
de_koen's Profielfoto
Laatste bericht door de_koen 1 maand 3 weken ago
ik zou voor de zekerheid toch maar eerst die diameters eens opmeten van de zuigers in de remklauwen van je audi
emo
Bekeken: 6923
Reacties: 141
Voorbeeld
TRIUMPH1's Profielfoto
Topic started 2 jaren 4 maanden ago door TRIUMPH1
MOOI GEKUIST IN DE GARAGE
TRIUMPH1's Profielfoto
Laatste bericht door TRIUMPH1 2 maanden 2 weken ago
[attachment]
emo
Bekeken: 205
Reacties: 2
Voorbeeld
peter993's Profielfoto
Topic started 2 maanden 3 weken ago door peter993
Weet iemand waar je een ecu van een 993 kan laten ompragrammeren van een Amerikaanse naar een Belgische? Ik weet dat het mogelijk is maar ik weet niet waar je het kan laten doen.
bollocks's Profielfoto
Laatste bericht door bollocks 2 maanden 3 weken ago
+1 :first:
emo
Bekeken: 232
Reacties: 3
Voorbeeld
Roosenr's Profielfoto
Topic started 5 maanden 3 weken ago door Roosenr
Sinds ik de 993 terug ben beginnen rijden eind april heb ik een takkend geluid in de voorophanging. Je hoort en voelt het enkel bij langzaam rijden of remmen...niet op snelheid. Eerst dacht ik dat mijn banden wat vervormd waren maar hij heeft uiteindelijk maar 2 maanden stilgestaan, had hem in...
bollocks's Profielfoto
Laatste bericht door bollocks 4 maanden 2 weken ago
en Roosenr, heb je de oorzaak van het tikken al gevonden? :popcorn:
emo
Bekeken: 147
Reacties: 2
Voorbeeld
Beemerrun's Profielfoto
Topic started 5 maanden 1 week ago door Beemerrun
Zoals bij velen het geval is, zijn ook bij mij de deur rubbers onderaan helemaal versleten van het onvoorzichtig in en uit stappen. Waar kan ik het beste nieuwe bestellen? Liefst geen OEM, wegens zot duur.
Bert V.'s Profielfoto
Laatste bericht door Bert V. 5 maanden 1 week ago
+1 OEM is de boodschap :up: , alle andere zijn prul :bounce:
emo
Bekeken: 3507
Reacties: 21
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Thefrits's Profielfoto
Topic started 3 jaren 5 maanden ago door Thefrits
Een vraagje wat beste is om de olie te verversen van mijn 993. Ik dacht altijd dat het beter is dat de motor op temperatuur is, en pijl op 09.00 uur staat (klep open) om de olie te wisselen. Nu hoor ik van een "kenner" dat het beter is om de wissel te doen als de motor "koud" is…. Klopt dit ?
larsy's Profielfoto
Laatste bericht door larsy 6 maanden 1 week ago
Ja meten is weten . k'heb het alleen nog niet juist bijgehouden km/liter . Ik heb nog 2 busjes10w60 van 1L als die weg zijn ga ik het weten . Bij het laatste busje ga ik de km's juist bijhouden. En dan overschakelen op 10w40.
emo
Bekeken: 812
Reacties: 14
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Roosenr's Profielfoto
Topic started 9 maanden 3 weken ago door Roosenr
Iemand een idee welke velgen dit zijn? Vind ze heel vet staan! [attachment] [attachment] [attachment]
993's Profielfoto
Laatste bericht door 993 6 maanden 2 weken ago
Ok, thanks David...ik heb dus blijkbaar de echte
emo
Bekeken: 231
Reacties: 3
Voorbeeld
taffy's Profielfoto
Topic started 7 maanden 2 dagen ago door taffy
Er zijn nogal wat mensen op het forum die hiermee wel ervaring hebben. De koplampglazen van mijn 993 zou ik willen vervangen (steenslag). Ik heb gezocht op Porsche-sites en vind hier niets over. Wel glas aan binnenkant gereinigd ondertss., is nu al iets beter. Weet iemand hoe ik dat glas kan...
taffy's Profielfoto
Laatste bericht door taffy 7 maanden 1 dag ago
Oh, gemerkt dat het eigenlijk heel simpel is. Ik was in de veronderstelling dat het glas moest losgemaakt worden van het plasticgedeelte, maar blijkbaar is dat reeds op het glasgedeelte gemonteerd als je nieuw koopt. Mag dus slotje op.
emo
Bekeken: 946
Reacties: 20
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Roosenr's Profielfoto
Topic started 1 jaar 3 maanden ago door Roosenr
Heb momenteel BBS LM velgen opliggen voor Porsche met volgende velg en bandenmaat 5x130 8.5j et56. / 10j et65 banden: 225/40x18 en 265/35x18 De voorste zijn de LM099 en de achterste de LM100 nu heb ik Bridgstone Potenza's S02 erop maar die zijn zo goed als versleten. UIteraard is er niet veel...
Monza's Profielfoto
Laatste bericht door Monza 7 maanden 3 dagen ago
ALS we over banden beginnen zijn we wel even bezig :happy: Elke band heeft zijn specifieke bandendruk dit in combinatie van wagen en afhankelijk het weggedrag waarvoor het moet dienen :ass: Dus als u ze wil vergelijken onderling moet de omstandigheid identiek zijn :coolness: anders wekt u met...
emo
Bekeken: 212
Reacties: 6
Voorbeeld
Rud993's Profielfoto
Topic started 7 maanden 4 weken ago door Rud993
Hallo, ik heb enige dagen het probleem als ik mijn 993 afsluit met de centrale vergrendeling dat na een paar minuten het alarm spontaan gaat loeien :bounce: Ik heb nu even wat testjes uitgeprobeerd door de zekering 29 (interieurverlichting en interieursensor) even te verwijderen met als resultaat...
youyou's Profielfoto
Laatste bericht door youyou 7 maanden 4 weken ago
bij mijn boxster was het de module die binnenin gecristaliseerd was door vocht. Het rubber sloot niet meer omdat het verzuurd was [attachment]
emo
Bekeken: 1031
Reacties: 18
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
taffy's Profielfoto
Topic started 10 maanden 3 weken ago door taffy
de spoiler van mijn 993 is niet heel recht in het midden. Heeft iemand dit nog voorgehad met zijn 993-964 ? Kun je dit terug recht krijgen ?.Hoe ?
Jordy's Profielfoto
Laatste bericht door Jordy 9 maanden 1 week ago
Zal eens foto nemen dit weekend van de binnenkant, maar het rare is dat dat de laatste 2 jaar zo fel veranderd is... Nogtans de P staat altijd binnen... @ taffy: ik denk ook vermits het de grill zelf is dat dit bijna onomkeerbaar is... Als ik in maart een nieuwe laat plaatsen bij RS motors wil ik...
emo
Bekeken: 506
Reacties: 6
Voorbeeld
Beemerrun's Profielfoto
Topic started 10 maanden 4 weken ago door Beemerrun
Zijn er ervaren 993 doe het zelvers op de site aanwezig uit de omgeving van Herzele (Oost-Vlaanderen) of omgeving Oostende waar ik volgende zomer eens terecht zou kunnen om onderste kleppendeksels te helpen vervangen? :drink: Of kennen jullie betrouwbare onofficiële garages uit die streek met...
Roosenr's Profielfoto
Laatste bericht door Roosenr 9 maanden 3 weken ago
Heb mijn kleppendeksels vorig jaar laten vervangen bij Porsche Dekens in Hasselt. Heel tevreden van. www.autosdekens.be/
emo
Bekeken: 451
Reacties: 8
Voorbeeld
Beemerrun's Profielfoto
Topic started 11 maanden 1 dag ago door Beemerrun
Welke H1 halogeen lampen zijn de beste vervangers voor de flauwe OEM verlichting?
Kyle's Profielfoto
Laatste bericht door Kyle 10 maanden 2 weken ago
[attachment] Bij mij zit dit component van VALLUX ingebouwd, Heeft iemand een idee wat voor invloed dit heeft op de lichten ?
emo
Bekeken: 1034
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Roosenr's Profielfoto
Topic started 1 jaar 1 dag ago door Roosenr
[attachment] [attachment] [attachment] [attachment] [attachment] ... [attachment] [attachment] [attachment]
Porsche911lover's Profielfoto
Laatste bericht door Porsche911lover 10 maanden 4 weken ago
Ne skuune otto !
emo
Bekeken: 1396
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
pvdw's Profielfoto
Topic started 1 jaar 8 maanden ago door pvdw
T'is lente en dus dacht ik .... Time For New Shoes, zag hij er met de BBS-en eerder oldschool uit, dan ziet hij er met deze net een heel stukje jonger uit. Het satijn-zwart past perfect met de windowtrim. Supercontent met het resultaat. :coolness: :happydance: [attachment] [attachment] ... [attachment] ...
Roosenr's Profielfoto
Laatste bericht door Roosenr 11 maanden 2 weken ago
Idd polar zilver, bij zwart zijn ze thans ook heel knap...
emo
Bekeken: 703
Reacties: 9
Voorbeeld
peter993's Profielfoto
Topic started 1 jaar 1 maand ago door peter993
Ik heb beslist om als autoradio een CDR 21 in mijn 993 te monteren (versie met CD). Nu vermoed ik dat die Duitser die elk jaar in Gent Expo op auto retro staat, dergelijke radio's verkoopt. Gezien het nog een tijdje is dat die beurs door gaat, en ik nu dergelijke radio wil vraag ik of iemand...
911_NL's Profielfoto
Laatste bericht door 911_NL 11 maanden 2 weken ago
Nadeel van zo'n Becker Navigatie is dat de software al jaren niet meer ge-update wordt. Dit drukt ook de prijs. Echter moet je je wel af vragen wat je koopt voor minder dan € 200,- Vaak incompleet of met pixelschade, maar je kan natuurlijk wél geluk hebben en een koopje scoren. Quote: in 1997 was een...
emo
Bekeken: 429
Reacties: 1
Voorbeeld
larsy's Profielfoto
Topic started 1 jaar 3 weken ago door larsy
Wist je dat de laatste 993 Mexico of riviera blue was ? :lekker: Droommmm droommmm :sleep: En dan verkocht , en naar de usa :loser: Echt jammer :bounce: :censored: Die hadden ze toch kunne/moete houden voor het p. museum hier !!!... [attachment] [attachment] [attachment]
dirk l's Profielfoto
Laatste bericht door dirk l 1 jaar 3 weken ago
Imo één van de triestigste gebeurtenissen in de geschiedenis van Porsche en het definitief verdwijnen van en icoon. En dan staan de meeste van die mannen er nog mee te lachen ook :evil:
emo
Bekeken: 909
Reacties: 17
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Beemerrun's Profielfoto
Topic started 1 jaar 1 maand ago door Beemerrun
Hoe kan ik een 993 stallen zonder het alarm te activeren? Dit om alarm wegens te lage batterijspanning te vermijden. De wagen kan niet aan een druppellader aangesloten worden wegens geen stopcontact. Verwijder ik de batterij, of verwijder ik bepaalde zekeringen? Iemand ervaring hiermee?
911_NL's Profielfoto
Laatste bericht door 911_NL 1 jaar 4 weken ago
Zo'n massa-sleutel is inderdaad erg handig :up: Voordat je aan dit alles begint, controleer of je inderdaad handmatig de deur kunt openen als de batterij afgekoppelt is. Dit kan, door je deuren te sluiten, dan de - accu-pool los te nemen - en niet het kofferdeksel dicht te doen. Kijk nu of de...

Tijd voor maken pagina: 0.092 seconden
  Onze Sponsors  
  • www.garagevanbeurden.be
  • www.ld-m.be
  • Bezoek onze sponsors ! Zij maken het forum mogelijk.