Topics in Category: 911

emo
Bekeken: 673
Reacties: 38
Voorbeeld
Bas's Profielfoto
Topic started 2 weken 6 dagen ago door Bas
Hallo, Sinds meer dan een jaar ben ik op de sukkel met mijn 911 3.0SC van 1982 (US versie) De auto reed ok, maar lekte olie. Laten reviseren -> daarna nooit meer fatsoenlijk gedraaid. Eerste insteek van de garagist die de revisie heeft gedaan: CIS zat vast (losgemaakt) + vacuumvervroeging delco...
Varmays's Profielfoto
Laatste bericht door Varmays 3 dagen 11 uren ago
Bas, Je zou eerst moeten nakijken welke serie nummer je WUR heeft, je vindt deze terug vooraan op de WUR, 3 reeksen van 3 nummers waarvan de laatste 3 ingeslagen zijn. Als ik mij niet vergis zouden je laatste nummers 089 of 090 moeten zijn. In ieder geval je hebt een eerste stap genomen naar het...
emo
Bekeken: 1457
Reacties: 43
Voorbeeld
bladerunner's Profielfoto
Topic started 1 jaar 8 maanden ago door bladerunner
Toen mijn vrouw gisteren vroeg welke auto ik wou als zij Euromillions zou winnen zei ik, "Doe mij maar als daily een BMW X5 M en als speeltje een 991 Targa GTS. Vandaag echter mijn mening herzien en gekozen voor deze. [attachment] ... [attachment] [attachment] [attachment] of deze [attachment] Men kan proberen wat men...
Yellow Submarine's Profielfoto
Laatste bericht door Yellow Submarine 6 dagen 17 uren ago
Ik begin stilaan te denken dat vandamme geen fan is van de Singer aanpak... :D Zelf zal ik er nooit één kunnen bemachtigen, maar dat neemt niet weg dat ik het gewoon een zalig idee vind dat zoiets bestaat! Er staat nog een rijverslag van een Engelse Singer in 911 & Porsche World van december...
emo
Bekeken: 4693
Reacties: 86
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
Voorbeeld
Hellraiser's Profielfoto
Topic started 1 jaar 6 maanden ago door Hellraiser
Daarnet terug ne luchtgekoelde gekocht :) [image] [image] Me happy :mrgreen:
bollocks's Profielfoto
Laatste bericht door bollocks 2 weken 6 dagen ago
carrosserie vlak naast een voetbalplein?.... toch niet bij DDT Oké Cars zeker :happy: Knap werk, daar staat een diamant in opbouw!
emo
Bekeken: 448
Reacties: 8
Voorbeeld
gdpsuz1982's Profielfoto
Topic started 7 maanden 3 weken ago door gdpsuz1982
Hallo, voor mijn 3.2 was ik op de Rose Passion site wat aan het bestellen, blijkt echter dat er geen 'standaard' bougie staan maar er valt te kiezen uit 'bougie voor wagen met katalysator' en 'voor wagen zonder katalysator'. ik veronderstel dat er katalysator op zit want is 15 jaar geleden of zo...
jste's Profielfoto
Laatste bericht door jste 3 weken 4 dagen ago
Ok, Maar als je een koude bougie plaatst in een kat wagen is de kans dan niet veel groter dat de bougie stuk gaat door de warmte en geen vonk meer geeft. Op 5 poten draaien is ook niet bepaald gezond voor de 911. Ik heb in het verleden is na mischien 2000km een bougie stuk gehad met kat en ik...
emo
Bekeken: 439
Reacties: 16
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
geert i's Profielfoto
Topic started 3 maanden 3 weken ago door geert i
Beste forumleden, waar kan men best een blusapparaat plaatsen in een 911/930 (bwj1989)? Op verschillende forums gezien dat men o.a. deze zou plaatsen achter de handrem, maar bestaat er geen gevaar voor het doorboren van leidingen bij het aanbrengen van de klem? Misschien zijn er hier mensen met...
jste's Profielfoto
Laatste bericht door jste 1 maand 1 week ago
beste, Een beginnende brand kan zeker geblust worden maar werp dan de gewone poederblusser weg en vervang deze door een schuimblusser van 2 kg. Deze blust 10 maal beter een heeft bijna geen gevolg schade aan je Porsche .( Buiten de brandschade)
emo
Bekeken: 162
Reacties: 6
Voorbeeld
Jeanlucca's Profielfoto
Topic started 1 maand 2 weken ago door Jeanlucca
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een goede kilometer teller om bij te plaatsen. Een digitaal type, liefst GPS gestuurd, om beter bolletje pijl en roadbook rally's te kunnen gaan rijden. Iemand ervaring mee?
bccars's Profielfoto
Laatste bericht door bccars 1 maand 2 weken ago
Een aaifoon met gratis app "rally tripmeter". Vorig jaar getest samen met DeePee op de nachtzoektocht van de TACB. Werkte prima !
emo
Bekeken: 645
Reacties: 15
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Bas's Profielfoto
Topic started 4 maanden 1 dag ago door Bas
Hallo, Ik ben op zoek naar 93060293300 (of tenminste het vacuumpotje van Bosch: ref 1 237 122 763). Bij 2 dealers nagevraagd en op het net gezocht maar blijkbaar nergens meer te krijgen. Weet iemand waar ik deze nog zou kunnen vinden? Groeten Bas [attachment]
Bas's Profielfoto
Laatste bericht door Bas 1 maand 3 weken ago
Bedankt. Al geprobeerd maar helaas ook bij hen niet meer verkrijgbaar. : Ombouw gepland naar elektronisch .... :?
emo
Bekeken: 293
Reacties: 4
Voorbeeld
PorscheIxelles's Profielfoto
Topic started 6 maanden 1 week ago door PorscheIxelles
Na bijna een jaar rijden zonder problemen krijg ik problemen met mijn toerenteller. Deze valt vaak tijdens het rijden op 0 of flippert op en af of blijft gewoon hangen op een bepaald toerental.. Is dit een bekend veel voorkomend probleem en hoe is dit op te lossen? Meestal luister je gewoon naar de...
rafgol's Profielfoto
Laatste bericht door rafgol 1 maand 3 weken ago
ik was het tikken na 5 jaar beu... is een beetje werk om het klokje open, en vooral weer toe te krijgen, maar is me wel gelukt.
emo
Bekeken: 1288
Reacties: 36
Voorbeeld
gdpsuz1982's Profielfoto
Topic started 9 maanden 2 weken ago door gdpsuz1982
Hallo, binnenkort een tripje gepland naar de Champagne streek, ik vermoed dat ik daar met mijn O-plaat gewoon naartoe kan rijden (zolang ik Antwerpen binnenstad maar vermijd) ?
WD 1970's Profielfoto
Laatste bericht door WD 1970 1 maand 4 weken ago
Ik snap wel wat yellow Sub bedoeld met drama... en ik heb het niet over een merk of een merk type in het bijzonder , maar wel het drama als je oldtimer zo een leeftijd heeft dat er bepaalde dingen die wij nu in modernere wagens als vanzelfsprekend vinden ,in ontbreken . Dan moet je maar met een...
emo
Adore356's Profielfoto
Topic started 2 maanden 1 week ago door Adore356
Ik heb een aantal projectjes op de planning wat betreft motoren. Het liefst zou ik met goed referentiemateriaal (werkboeken van Porsche en van een aantal gekende auteurs), het juiste gereedschap (eigen plus uitlenen of deels uitbesteden) en een goede ervaren hulp zoveel mogelijk zelf willen...
gdpsuz1982's Profielfoto
Laatste bericht door gdpsuz1982 2 maanden 1 week ago
kan de kwaliteit van 911RESCUE te Kontich alleen maar bevestigen (in het verleden altijd eerlijk en correct behandeld geweest, en zijn uitgevoerde werken zijn nog steeds in opperbeste staat - bv. olieretour, ...)
emo
Bekeken: 418
Reacties: 9
Voorbeeld
tommeken's Profielfoto
Topic started 3 maanden 2 weken ago door tommeken
hey guys , heb dit weekend op mijn porsche 911 3.2 van 84 amerikaans model de cat wegenomen en een sportcat gestoken en de kleppen geregeld nu heb ik opgemerkt dat de auto geweldig rijd tot hij aan zijn 4500tr/min komt dan begint hij te sputteren en gaat niet meer door . kan het komen door de...
tommeken's Profielfoto
Laatste bericht door tommeken 2 maanden 1 week ago
al bedankt Luc voor de reactie ik ga deze eens een beetje vergroten en nakijken of deze er bij mij ook goed zitten ik laat nog iets weten mvg Tom
emo
Bekeken: 257
Reacties: 8
Voorbeeld
Topic started 2 maanden 3 weken ago door bladerunner
Porsche 911 3.2 G50 Op vakantie had hij het en nu nog altijd. Mijn kilometerteller valt soms uit. Als ik vertrek werkt hij en na enkele kilometer valt hij weg en na een tijdje weer terug en dan weer weg,... Als ik hem stilleg werkt hij meestal direct terug als ik opnieuw vertrek om dan na een...
bollocks's Profielfoto
Laatste bericht door bollocks 2 maanden 3 weken ago
Als je de P op een brug kan zetten,.... is niet zo moeilijk.... als je weet waar je moet zijn... plug in versnellingsbak steken, kabeltje door de voorziene opening tussen motorcompartiment en interieur steken, zorg dat je dichtingsring goed zit! de twee stekkertjes aansluiten - zitten onder het...
emo
Bekeken: 286
Reacties: 13
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Thomashasp's Profielfoto
Topic started 2 maanden 3 weken ago door Thomashasp
beste, Dit weekend had mijn porsche 911 SC rare manieren. Toen ik in tweede versnelling de oprit opreed of een baan insloeg was er iets dat ervoor zorgde dat ik vertraagde. Er was ook een geluid aanwezig, maar niet schrepend of metaal of metaal, maar wel iets dat ervoor zorgde dat ik afremde. wat...
bollocks's Profielfoto
Laatste bericht door bollocks 2 maanden 3 weken ago
@vandamme, daar wou ik inderdaad naartoe... vandaar de vraag naar kilometers, om vervolgens te vragen of er al een revisie gedaan werd of niet.... Tot nu toe geen antwoord, voorlopig kunnen we hier dus niet verder advies in geven.... :popcorn:
emo
Bekeken: 222
Voorbeeld
Thomashasp's Profielfoto
Topic started 2 maanden 3 weken ago door Thomashasp
Beste, Dit weekend heb ik een mooi tour kunnen maken in west-vlaanderen. Tijdens dit ritje heb ik een raar voorval gehad. Bij het optrekken wou ik doorgaan in tweede versnelling tot 6000 RPM, maar plots had de prosche geen zin en verloor hij vermogen en was het alvast hij afremde. Wat zou het...
vandamme's Profielfoto
Laatste bericht door vandamme 2 maanden 3 weken ago
t gaat volgens mij toch allemaal over hetzelfde hoor, in dat andere draadje "Beste, Dit zou wel eens goed kunnen. Na versnellen blijft hij even hangen en plots verdwijnt het en soms komt het terug. De koppeling zorgt er dan ook voor dat de auto vertraagd? Hoe kan ik dat zeker weten dat het de...
emo
Bekeken: 262
Voorbeeld
Thomashasp's Profielfoto
Topic started 3 maanden 2 weken ago door Thomashasp
Beste, Even een domme vraag. Na enkele weken op stalling, wou ik mijn porsche uithalen, maar de buitenspiegel zit los aan de linkerzijde. hoe kan ik dit terug bevestigen en wat heb ik nodig? een beetje amateuristische vraag, maar het is de eerste keer dat ik dit doe en wil er dit weekend mee op...
cabrio wim's Profielfoto
Laatste bericht door cabrio wim 2 maanden 3 weken ago
Mooi zo, nu de rest nog ;)
emo
koen1098's Profielfoto
Topic started 6 maanden 2 dagen ago door koen1098
Hallo allemaal, ben begonnen met de montage van mijn 911 SC Targa. We hebben dit weekend de voorruit en achterruit er opnieuw ingestoken, maar bij de achterruit is net op het einde, een klein stuk van de sierlijst eruit gekomen (van targabeugel een 40-tal cm. Is er een manier om de sierlijst erin...
Christophe P's Profielfoto
Laatste bericht door Christophe P 3 maanden 1 week ago
Dat is niet simpel Wij hebben ook zo getoekt om de mijne erin te krijgen Ik had de mijne er eerst ingezet om dan de sierlijst er in te duwen Niks, nul nada zero :bounce: Alles er volledig terug uit Om dan eerst de sierlijst in de rubber te duwen en dan terug opnieuw te beginnen Maar ik weet het...
emo
Bekeken: 3742
Reacties: 161
Voorbeeld
bollocks's Profielfoto
Topic started 1 jaar 2 maanden ago door bollocks
[attachment] Update De 911 is in Merchtem geraakt... zo een huur-autoambulance is toch gemakkelijk... geen gepruts met een aanhangwagen om 100m achteruit door een smalle oprit te rijden.... electrische takel die het werk voor je doet, veilig vast zetten en vooral stabiel rijden.... wie...
Laatste bericht door bladerunner 3 maanden 1 week ago
Ook hier een blauw wolkje bij start na enkele dagen. Er wordt gezegd dat alleen de goei dit hebben? :cool:
emo
Bekeken: 1192
Reacties: 42
Voorbeeld
Desmo007's Profielfoto
Topic started 5 maanden 6 uren ago door Desmo007
Mijn 3.2 1985 loopt de laatste tijd geregeld op 5 poten. Het begon bij het starten, maar meestal kwam n° 6 na 2 minuutjes wakker. Deze week had ik mij voorgenomen naar de shake-down te gaan in Boezinge (Historics 24 u van Ieper). Hij liep de hele tijd goed, tot hij in Zuidschote wat leek te...
de_koen's Profielfoto
Laatste bericht door de_koen 3 maanden 1 week ago
Dat klopt Bernard!
emo
Bekeken: 457
Reacties: 12
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Thomashasp's Profielfoto
Topic started 5 maanden 2 weken ago door Thomashasp
Beste, Afgelopen weekend ben ik naar de porsche days geweest. Tijdens het rijden heb ik een eigenaardig kloppend geluid opgemerkt tijdens het draaien. Als ik een lange bocht neem bijvoorbeeld dan is er een kloppend gevoel achteraan in de auto. Kan dit liggen aan de transmissie, motor of...
bollocks's Profielfoto
Laatste bericht door bollocks 3 maanden 2 weken ago
Voila, weer een probleem opgelost, en zoals vaak zat Wim er weer boenk op met zijn analyse.... :respect2: En nu weer klopvrij rondrijden! Geniet er van! :up:
emo
Bekeken: 280
Reacties: 3
Voorbeeld
koen1098's Profielfoto
Topic started 3 maanden 3 weken ago door koen1098
Vandaag wou ik een ritje doen met de 911SC.... De eerste km voelde ik al dat de wagen wat minder goed oppakte.... Ik dacht eerst dat dit kwam doordat hij nog koud was... Wanneer ik in iets hogere toeren reed , was het beter. Maar bij stilstaand zakte het toerental tot 300-400 toeren: veel te weinig,...
vandamme's Profielfoto
Laatste bericht door vandamme 3 maanden 2 weken ago
shit, khad nog gegoogled ernaar, en ergens website gevonden waar 2.5 stond kan die nu niet meer vinden, maar je zal wel gelijk hebbgen want ik vind nu ook niks anders dan 5bar meer. niet goed opgelet hebben peisik

Tijd voor maken pagina: 0.095 seconden
  Onze Sponsors  
  • www.garagevanbeurden.be
  • www.ld-m.be
  • Bezoek onze sponsors ! Zij maken het forum mogelijk.