Topics in Category: 914

emo
Bekeken: 270
Reacties: 6
Voorbeeld
peetgee's Profielfoto
Topic started 2 maanden 1 dag ago door peetgee
Heeft hier iemand de kennis om mij te helpen met het installeren van de nieuwe kabelboom ? Mijn ruitenwissers doen het maar de hoofdlichten niet! Dus hulp zou welkom zijn!
deepee's Profielfoto
Laatste bericht door deepee 1 maand 4 weken ago
weerstand .... vaak 0 ohm maar owv gezamenlijke massa :?
emo
Bekeken: 246
Reacties: 5
Voorbeeld
914/1.7's Profielfoto
Topic started 3 maanden 1 dag ago door 914/1.7
Sinds kort merk ik dat wanneer ik bij het fors accelereren (meestal van 2de naar 3de versnelling) of wanneer ik een heuvel op moet, gedurende een fractie van een seconde een terugval krijg van vermogen; het is als het ware of er niet genoeg brandstoftoevoer is. Dit lijkt mij onwaarschijnlijk...
914/1.7's Profielfoto
Laatste bericht door 914/1.7 3 maanden 6 uren ago
Hartelijk dank voor de snelle reactie. Ga dit WE zeker de test doen. Gr.
emo
Bekeken: 263
Reacties: 7
Voorbeeld
peetgee's Profielfoto
Topic started 6 maanden 5 dagen ago door peetgee
Ik zou mijn dak volledig opnieuw willen spuiten. Hij is gestraald en volledig blank (originele was niet goed meer) maar zou hem nu terug in de originele staat willen brengen. Welk product kan ik het best gebruiken.
cabrio wim's Profielfoto
Laatste bericht door cabrio wim 6 maanden 4 dagen ago
Met dit b.v als je het zelf wilt doen. Anders val je al snel in de grootverpakkingen. [image] Link: www.prolac.nl/webshop/paint/spuitbussen/...zwart---400-ml-.html
emo
Bekeken: 542
Reacties: 10
Voorbeeld
peetgee's Profielfoto
Topic started 10 maanden 2 weken ago door peetgee
Hoi, weet er iemand een goed adres waar ik mijn klokjes van mijn 914 kan laten restaureren. Dit tegen een schappelijke prijs. De meeste zijn nog in prima conditie, maar 2 moeten nog hersteld worden.
dirk l's Profielfoto
Laatste bericht door dirk l 10 maanden 1 week ago
+ 1 :up: ...... en proberen chromen bumpers te versieren imho :think:
emo
Bekeken: 427
Reacties: 2
Voorbeeld
914/1.7's Profielfoto
Topic started 1 jaar 1 maand ago door 914/1.7
Deze winter wil ik naast de tapijten ook het dashboard onder handen nemen. Door de jaren heen zijn er blijkbaar wel wat aanpassingen geweest (knoppen bijgezet en vervangen) Iemand een vroeg, Amerikaans origineel exemplaar (VIN: 471290xxxx) waar ik even kan verifiëren hoe het er zou moeten...
993's Profielfoto
Laatste bericht door 993 1 jaar 3 weken ago
misschien even informeren op het 914 forum.nl
emo
Bekeken: 323
Reacties: 1
Voorbeeld
914/1.7's Profielfoto
Topic started 1 jaar 2 maanden ago door 914/1.7
Projectje voor tijdens de winter: vervangen van de complete tapijtenset. Weet wel dat dit nog een redelijk gemakkelijk te verkrijgen onderdeel is. Alleen: welke zijn waar voor hun geld en waar koop ik ze? Heb al wat positieve reacties gelezen (o.a. ook op de Amerikaanse site 914world.com) van...
youyou's Profielfoto
Laatste bericht door youyou 1 jaar 2 maanden ago
www.rosepassion.com/nl/cat/porsche-914-1...-stuur-links/P112275
emo
Bekeken: 635
Reacties: 9
Voorbeeld
peetgee's Profielfoto
Topic started 1 jaar 9 maanden ago door peetgee
hoi, ik heb een Porsche 914 van 74 gekocht. Het is een 2.0 ingevoerd vanuit America. Nu heb ik hier in België een probleem om hem goedgekeurd te krijgen. Blijkbaar is zijn chassisnummer niet duidelijk genoeg. Ik heb nu aan de invoerder gevraagd wat te doen en ze kunnen mij enkel helpen als...
deepee's Profielfoto
Laatste bericht door deepee 1 jaar 9 maanden ago
mss is deze episode van WD interessant voor jou? vanaf 26:30 min gaat het over het targadak ...
emo
Bekeken: 673
Voorbeeld
Veurf's Profielfoto
Topic started 2 jaren 1 maand ago door Veurf
Zit met het volgende probleem : reeds meer dan een jaar draait de 2.0l motor van mijn 914 fantastisch als hij koud staat maar eens op bedrijfstemperatuur schokt en bokt het beestje dat het niet lief is....Reeds 2 garages hebben een poging gedaan dit probleem op te lossen maar zonder resultaat..., de...
cabrio wim's Profielfoto
Laatste bericht door cabrio wim 2 jaren 1 maand ago
Wij hebben er ook een gehad die het zelfde probleem had als deze warm stond en was zoals diepe schreef een probleem in de ontsteking. Als je olie niveau gestegen is kan dit alleen door benzine komen, maar dan moet deze ergens aan de kop serieus lekken. Ik zou als eerste controle een compressie test...
emo
Bekeken: 4428
Reacties: 44
Voorbeeld
Hendrik914's Profielfoto
Topic started 3 jaren 4 maanden ago door Hendrik914
Aangezien ik geen goede EU 2 liter vind, gewoon een slechte uit Florida gekocht. Maar dan wel een die in het Zuiden geleverd is, echt daar rondgereden heeft en sinds 2011 bij ons. VIN 472 291 30 XX Motor EA 0349XX ist original Farbe 1410=signalorange Interieur 11=Kunstleder schwarz Händler UO=New...
vwyannick's Profielfoto
Laatste bericht door vwyannick 2 jaren 7 maanden ago
je vindt dat dit een slechte bak is? ik vind dit een geweldige basis! auto is 40 jaar oud, wat had je verwacht? succes met het afwerken:)
emo
Bekeken: 610
Reacties: 0
Voorbeeld
deepee's Profielfoto
Topic started 2 jaren 9 maanden ago door deepee
bron: KLIK Schwächen des Mittelmotor-Porsche. Die Preise für den Kauf und den Unterhalt eines VW-Porsche 914 liegen inzwischen auf hohem Niveau, weil gute Exemplare des lange nicht als "echter" Porsche akzeptierten Mittelmotorsportlers längst rar geworden sind. Die Fertigung der VW-Porsche...
emo
Bekeken: 986
Reacties: 11
Voorbeeld
Nightwalker's Profielfoto
Topic started 3 jaren 2 weken ago door Nightwalker
Hallo iedereen, ik ben mon uit het Antwerpse en heb sinds een paar dagen een 914 in mijn bezit. Het is wel een projectje die de nodige tijd in beslag zal nemen. [attachment] [attachment]
Hendrik914's Profielfoto
Laatste bericht door Hendrik914 2 jaren 11 maanden ago
Welkom. Zie dat je de PET al hebt. Misschien is dit iets: [attachment] www.914parts.nl/index.php?cont=books Er staan veel tekeningen in en het elektrische schema. Maar neem nu bijvoorbeeld kleppen stellen, denk niet dat het me zou lukken met enkel een zakboekje. Daarom ben ik bij Porsche...
emo
914
Bekeken: 708
Voorbeeld
Mikey's Profielfoto
Topic started 3 jaren 4 dagen ago door Mikey
Graag had ik wat meer info gekregen voor een 914. Waar op te letten? Waar vind je de motor en serienr? Welke types bestaan er 1.7 1.8 en 2.0 Welke van deze types is de beste? of de meest geliefde? Graag al jullie opmerkingen en kennis..... :D
Hendrik914's Profielfoto
Laatste bericht door Hendrik914 3 jaren 4 dagen ago
Quote: Je weet wat er nu komt, niet? :coolness: Heb je het tabblad "Zoeken" hierboven al gebruikt? :what: :think: Maar 914-liefhebbers hebben natuurlijk ene streep voor ...:sarcastisch Dus. Mijn persoonlijke volgorde van liefhebben: * 914-4 EU GB-nr. motor, liefst uit 1973 (prijs/kwaliteit beste...
emo
Bekeken: 1842
Reacties: 23
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
vwyannick's Profielfoto
Topic started 3 jaren 6 maanden ago door vwyannick
de mijne ik ben yannick, 26 jaar, heb al enkele kevers volledig opgeknapt! nu was het tijd voor iets nieuws! onlangs opgehaald:)
Nightwalker's Profielfoto
Laatste bericht door Nightwalker 3 jaren 6 dagen ago
Welkom, ziet er goed uit. Ben juist ook gestart een 914 op te knappen. Van 1970 Sent from my iPad using Tapatalk
emo
Bekeken: 1871
Reacties: 19
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Pitchie's Profielfoto
Topic started 3 jaren 6 maanden ago door Pitchie
Ik heb nu eens met een 914 gereden en had heel veel moeite om hem in eerste versnelling te krijgen. 1 keer op de 2 ging dat zonder problemen, de andere keer lukte dat niet zonder eerst ff naar N (of naar 2de) te gaan en te ontkoppelen. Ik had er echt last mee. Het vergt echt oefening. Zijn er hier...
steri2311's Profielfoto
Laatste bericht door steri2311 3 jaren 6 maanden ago
Zo erg was het nu ook weer niet, als je alle geleidingsbussen van de schakelstang op tijd vervangt en spelingsvrij houd valt dat schakelen best mee.
emo
Bekeken: 775
Voorbeeld
deepee's Profielfoto
Topic started 3 jaren 10 maanden ago door deepee
een zeldzame 914-6 af fabriek geleverd in 1970 met brede GT wielkasten achteraan. deze stond op de "Classics at the Castle" autoshow in Hedingham op 8 sept 2013. [attachment] de video vind je hier Quote: One of the first of its kind ever built: this Porsche 914-6 GT was owned and raced by Ernst Seiler...
bccars's Profielfoto
Laatste bericht door bccars 3 jaren 10 maanden ago
Ik vind hem wel supercool ! Is is dat nu een sleeplus ipv een sleepoog ?
emo
Bekeken: 2451
Reacties: 20
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Veurf's Profielfoto
Topic started 4 jaren 4 maanden ago door Veurf
Daar mijn zoektocht naar een degelijke porsche 914 niet van een leien dakje loopt :wtf: hoop ik dat er misschien iemand op het forum iemand kent of er zelf één heeft die hij van de hand wil doen (hoop doet leven...). Ben op zoek naar een 914 in goede staat waar ik op korte termijn geen grote...
S2's Profielfoto
Laatste bericht door S2 4 jaren 1 maand ago
Proficiat Veurf!!! Ik ging even wachten tot je hem ging voorstellen op het forum, maar toch even dit topic terug naar boven schoppen :)
emo
Bekeken: 1167
Reacties: 8
Voorbeeld
Hendrik914's Profielfoto
Topic started 4 jaren 7 maanden ago door Hendrik914
Was het wegneembare Targadak zelf en de stijlen altijd af fabriek zwart? Nu en dan zie ik mooi blinkende 914's te koop met dak en achterste spijlen in koetswerkkleur. Die zijn dan verdacht of niet? [attachment]
Hendrik914's Profielfoto
Laatste bericht door Hendrik914 4 jaren 4 maanden ago
:lol: 914 met A-stijl ook bekleed; [attachment] Baasje beetje te ijverig?
emo
Bekeken: 2251
Reacties: 15
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Veurf's Profielfoto
Topic started 4 jaren 4 maanden ago door Veurf
Kort mezelf even voorstellen : 41jaar, autoliefhebber maar geen echte kenner, zoekt al een tijdje naar een porsche 914 van 1972 (mijn geboortejaar) en ja hoor .... eindelijk eentje op het oog die mij bevalt. Heb volgende porsche gevonden op internet :...
Veurf's Profielfoto
Laatste bericht door Veurf 4 jaren 4 maanden ago
Zopas de 914 gaan bezichtigen, volgende bevindingen : Verkoper : vriendelijke, behulpzame man die eerlijk antwoord op de vragen die gesteld werden, hij had eveneens alle facturen van gekochte wisselstukken + andere documenten die van belang waren, testrit kunnen maken in zijn bijzijn. Auto : lak in...
emo
Bekeken: 2339
Reacties: 30
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Voorbeeld
gertdeb's Profielfoto
Topic started 4 jaren 6 maanden ago door gertdeb
Hey, Ik ben Gert en ben 32 jaar oud kom van limburg nabij hasselt en wilde al zolang een porsche 914 omdat deze lijn echt mooi is in combinatie met de kleur . de wagen is een gezonde 914 met 1.7 l motor en nergens roest . bouwjaar is van 71" uit californie en rijdt soepel . wagen is ook wat...
gertdeb's Profielfoto
Laatste bericht door gertdeb 4 jaren 5 maanden ago
:up: even mijn voorste plaat laten maken en bolle met de 914 eindelijk nu het weer nog :) wonen in het verkeerde land denk ik :) Mvg Gert
emo
Bekeken: 2988
Reacties: 26
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Voorbeeld
kloof's Profielfoto
Topic started 5 jaren 6 maanden ago door kloof
voila ik stel mezelf even voor bij deze..ik ben een 41 jarige mecanicien met 27 jaar ervaring hoofdzakelijk in de motorsport en kom uit hasselt knapen rudi is de naam maar iedereen noemt me kloof ..(had te maken met een generatiekloof ooit ergens op rock werchter) mijn 914 project is nu al bijna een...
bully's Profielfoto
Laatste bericht door bully 4 jaren 6 maanden ago
TS is hier al een jaar niet meer geweest :lol: :popcorn:

Tijd voor maken pagina: 0.088 seconden
  Onze Sponsors  
  • www.garagevanbeurden.be
  • www.ld-m.be
  • Bezoek onze sponsors ! Zij maken het forum mogelijk.