• Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Topics in Category: 991

emo
Bekeken: 1068
Reacties: 10
Voorbeeld
deepee's Profielfoto
Topic started 1 jaar 8 maanden ago door deepee
De 991 GT2 RS zit in de finale fase van ontwikkeling Porsche is goed in het bouwen van speciale variaties op het 911-thema, de ene al wat relevanter als de andere. Met de op het Autosalon van Genève onthulde 911 R dachten we het leukste van de huidige 991-generatie gezien te hebben. Toch tot we...
mark986's Profielfoto
Laatste bericht door mark986 1 week 1 dag ago
wagens zijn ondertussen te snel voor de modale hersenen om te kunnen volgen dus de reactietijd is niet voldoende. Het is meermaals dat journalisten niet goed worden tijdens het testen door de enorme acceleraties.... het is nu ook vooral dat de wagens blijven doortrekken op een hoog niveau naar...
emo
Bekeken: 124
Reacties: 0
Voorbeeld
deepee's Profielfoto
Topic started 2 weken 1 uur ago door deepee
2019 Porsche 911 GT3 RS Shows Up at Nurburgring, 4.2-liter Engine Rumors Grow [attachment] ith the 911 GT3 RS having remained the only Neunelfer incarnation that has yet to be touched by the 991.2 mid-cycle revamp, Zuffenhausen engineers are currently working at full pace to complete the development...
emo
Bekeken: 294
Reacties: 7
Voorbeeld
kikie's Profielfoto
Topic started 1 maand 1 dag ago door kikie
Blijkbaar is er nog geen onderwerp over de nieuwe Carrera T? Quote: .......... Alles in de Carrera T is erop gericht de rij-eigenschappen te optimaliseren. Standaard krijg je een mechanisch sperrend achterdifferentieel(!), het PASM-sportonderstel en het Sport Chrono-pakket erbij geleverd....
Yellow Submarine's Profielfoto
Laatste bericht door Yellow Submarine 4 weken 2 dagen ago
Op Evo zijn ze toch iets positiver: New Porsche 911 Carrera T launched – a more focused 911 at a lower price Ik weet wel welke binnen 25 jaar meer waard zal zijn dan een S... Maar het is niet zeker dat we dan nog leven en zelf met de de auto mogen rijden natuurlijk. :roll:
emo
Bekeken: 7936
Reacties: 140
Voorbeeld
deepee's Profielfoto
Topic started 2 jaren 1 maand ago door deepee
Porsche zwicht voor de wens van zijn klanten. De Duitsers presenteren volgend jaar de 911R, een gelimiteerde GT3-variant die vaarwel zegt aan de PDK en plaats maakt voor een handbak....[image] Hoeveel exemplaren er precies op de markt verschijnen, staat nog niet helemaal vast. Geschat wordt op een oplage van...
deepee's Profielfoto
Laatste bericht door deepee 1 maand 2 uren ago
een witte met witte striping ... [image]
emo
Bekeken: 581
Reacties: 17
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Xaverius's Profielfoto
Topic started 2 maanden 3 weken ago door Xaverius
Dag allen, Als de Goden mij gunstig blijven dan ga ik morgen een bestelbon tekenen voor een 991.2 GTS met allerlei toeters & bellen. Een beetje sneller dan gepland en verwacht heb ik immers een 'plotse' koper voor mijn 991 C4 gevonden. UPDATE. De bestelbon is ondertussen vakkundig getekend....
Xaverius's Profielfoto
Laatste bericht door Xaverius 1 maand 2 weken ago
Bij leven en welzijn kom ik zondag eens af :lol:
emo
Bekeken: 479
Reacties: 4
Voorbeeld
deepee's Profielfoto
Topic started 8 maanden 1 dag ago door deepee
Porsche voegt enkele nieuwigheden toe aan het gamma. Dat gaat van nieuwe koetswerkkleuren, over extra connectiviteit en last but not least een kit die de het vermogen van de 911S naar 450 pk tilt. Porsche Exclusive levert een kit zodat het vermogen van de 911S op het niveau van de GTS wordt...
Xaverius's Profielfoto
Laatste bericht door Xaverius 2 maanden 6 dagen ago
Ik ben in (zeer) blijde verwachting van een 991.2 GTS die over deze power upgrade beschikt. Via Techart kan een en ander nog verder opgekieteld worden tot 510 PK ( € 5236).
emo
Bekeken: 310
Reacties: 1
Voorbeeld
carbonman's Profielfoto
Topic started 9 maanden 1 week ago door carbonman
Iemand ervaring in een aftermarket IPE of Akra voor de 991. Ik heb altijd gedroomd van een Akra in een 911 en vraag mij af of het de moeite is (voor al dat geld) IPE heeft al een set en Akra brengt nu één uit voor de 991.2 en wil het meest brute sound... Alle input welkom
exeter1985's Profielfoto
Laatste bericht door exeter1985 3 maanden 2 weken ago
Akrapovic is fenomenaal, nog een ander niveau dan IPE.
emo
Bekeken: 1381
Reacties: 21
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
luc993cabrio's Profielfoto
Topic started 1 jaar 3 maanden ago door luc993cabrio
Vandaag de kans gehad om bij CM paar uurtjes een testrit te doen met de nieuwe Targa :driver: :driver: :driver: Indrukwekkende wagen iig, wel effe wennen aan het andere geluid maar valt beter mee dan sommige YT filmkes je doen geloven. Toch een kleine voorkeur voor mij naar de 991 MK1 en...
deepee's Profielfoto
Laatste bericht door deepee 6 maanden 1 dag ago
emo
Bekeken: 397
Reacties: 2
Voorbeeld
Ivo 3.6's Profielfoto
Topic started 8 maanden 1 week ago door Ivo 3.6
Gelezen op USA forum;[image] My destroyed 2013 C4S nearly killed me for the last time over the 2016 Christmas holiday. The fire started in the engine compartment, only a few...
Vincent_991's Profielfoto
Laatste bericht door Vincent_991 8 maanden 1 week ago
Ik heb ooit iemand met een 928S4 gekend waarvan de wagen na een groot onderhoud in vuur was gevlogen. Blijkbaar moesten de benzineleidingen aan de filter of zo met speciaal gereedschap vastgezet worden. Dit was niet gedaan, leidingen los gekomen en spuitende benzine op de motor. Op de autosnelweg in...
emo
Bekeken: 1868
Reacties: 20
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Topic started 3 jaren 5 maanden ago door luc993cabrio
Ferm Machien :driver: :driver: :driver: porscheboost.com/content.php?4939-Porsch...orsche-991-Carrera-S [attachment]
Laatste bericht door luc993cabrio 8 maanden 3 weken ago
:shock: :shock: :shock: :popcorn: :popcorn: :popcorn:
emo
Bekeken: 948
Voorbeeld
Egothan's Profielfoto
Topic started 2 jaren 4 maanden ago door Egothan
www.total911.com/world-exclusive-2016-po...-without-camouflage/ ziet er wel leuk uit :)
carbonman's Profielfoto
Laatste bericht door carbonman 9 maanden 2 weken ago
Ik heb de fotos ook gezien, VET! die 992. Porsche is goed bezig vind ik, zeer mooie modellen in hun gamma
emo
Bekeken: 611
Reacties: 11
Voorbeeld
deepee's Profielfoto
Topic started 1 jaar 2 weken ago door deepee
[image] [image] lees meer ... w ww.total911.com/exclusive-porsche-991-sport-classic-and-speedster-in-the-pipeline/
DST's Profielfoto
Laatste bericht door DST 1 jaar 1 week ago
Quote: ... de echte investeerders en verzamelaars zijn al langer bij Porsche verdwenen... rennlist.com/articles/356-speedster-barn-find-sells-605000/
emo
Bekeken: 6024
Reacties: 81
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7
Voorbeeld
Funny's Profielfoto
Topic started 3 jaren 9 maanden ago door Funny
Deze voormiddag de kans gekregen om de nieuwe Gt3 proef te rijden . 1woord volstaat FENOMENAAL ! :lekker: Het is verbazend hoe snel de wagen is .De wagen stuurt heel precies en is nog een stuk gemakkelijker te plaatsen dan een 997 Gt3 . Heel comfortabel ,zelf in sportstand .Je voelt duidelijk het...
bccars's Profielfoto
Laatste bericht door bccars 1 jaar 4 weken ago
Eerste gedacht is niet positief !
emo
Bekeken: 893
Reacties: 14
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
KuRRt's Profielfoto
Topic started 1 jaar 1 maand ago door KuRRt
Hoi, Heb me net een bijna nieuwe 991.2 cabrio aangeschaft. Nu had ik daar heel graag een strak passende autohoes voor gehad, liefst een zwarte met Porsche logo. Iemand een tip? Groeten, KuRRt.
KuRRt's Profielfoto
Laatste bericht door KuRRt 1 jaar 1 maand ago
Gisteren late middag Gert Carnewal gebeld, gemaild, besteld, betaald... Vanmorgen 10u30 Fedx op de stoep... Klasse!
emo
white 911's Profielfoto
Topic started 1 jaar 1 maand ago door white 911
tt -4 ? iemand ervaring mee of eigenaar van ? er hangt een abonnement aan
white 911's Profielfoto
Laatste bericht door white 911 1 jaar 1 maand ago
dank u
emo
Bekeken: 507
Reacties: 3
Voorbeeld
deepee's Profielfoto
Topic started 1 jaar 2 maanden ago door deepee
spy pictures of the 2017 Porsche 911 GT3 at the Nürburgring show that the car will get redesigned tail lights and a new rear bumper [image] The new GT3 will also get a revised front end,...
René's Profielfoto
Laatste bericht door René 1 jaar 2 maanden ago
Mooimooi! kben benieuwd!
emo
Bekeken: 919
Reacties: 20
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Topic started 1 jaar 2 maanden ago door luc993cabrio
[attachment] [attachment] [attachment] [attachment]
petertav's Profielfoto
Laatste bericht door petertav 1 jaar 2 maanden ago
Cool!! :applaus:
emo
Bekeken: 849
Voorbeeld
eri's Profielfoto
Topic started 1 jaar 6 maanden ago door eri
Zou deze afbraak nodig zijn voor onderhoud?
deepee's Profielfoto
Laatste bericht door deepee 1 jaar 3 maanden ago
Porsche 991. ; Rear Bumper, Air Box, Spoiler removal
emo
Bekeken: 553
Reacties: 8
Voorbeeld
eri's Profielfoto
Topic started 1 jaar 9 maanden ago door eri
Weet iemand waar Fuchs velgen te bestellen zijn voor de 991?
PSC's Profielfoto
Laatste bericht door PSC 1 jaar 9 maanden ago
Net over de grens, in Breda zit Alexander Beenen van Custom Concepts. Bij hem heb ik originele 17" (nieuw) besteld voor onder de SC. Zijn prijs was interessanter dan rechtstreeks bij de fabriek bestellen. Ik heb ze wel in Breda opgehaald, weet niet of hij ook verstuurd. Hij kan alle (beschikbare)...
emo
Bekeken: 811
Voorbeeld
RS Evo's Profielfoto
Topic started 2 jaren 5 maanden ago door RS Evo
Vandaag een korte rit kunnen maken met een mooie, rode 991. Eerst en vooral, ik voel me zeker niet bekocht omdat ik 'maar' een oude 993 heb. Integendeel, ondanks het feit dat de 991 op alle objectieve gebieden 'beter' is, kan me dat weinig schelen. Maar een vergelijking is nutteloos, het zijn geen...
ken's Profielfoto
Laatste bericht door ken 2 jaren 2 maanden ago
moet leuk om daarmee een testrit te kunnen doen, thanks for sharing!! natuurlijk kan je je 993. niet vergelijken met een 991, dat moet je niet doen ;) is volledig iets anders, ook al is het een 911 :D het blijven goede wagens en leuke wagens om mee te rijden de ene heeft al een wat ander...
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Tijd voor maken pagina: 0.100 seconden
  Onze Sponsors  
  • www.garagevanbeurden.be
  • www.ld-m.be
  • Bezoek onze sponsors ! Zij maken het forum mogelijk.