Topics in Category: 924

emo
Bekeken: 444
Reacties: 8
Voorbeeld
JB924's Profielfoto
Topic started 10 maanden 2 weken ago door JB924
Help :bounce: Na lezen en forums afschuimen eindelijk begonnen aan mijn 924 (1981/1982?) De wagen start en bleef stationair draaien, bij gas geven verzoop de motor , dus beginnen van af de tank met uitkuisen. Opvoerpomp in tank is ook stuk. Eerste probleem benzinetank lek/roest Op zoek naar een...
JB924's Profielfoto
Laatste bericht door JB924 2 weken 5 dagen ago
Hallo, terug van weggeweest bezig geweest met andere werkzaamheden . Cuniferleidingen reeds in bezit. Nog steeds bezig met de benzine tank. Tot in Belfast en Hartlepool. (Tank-Renu) hellaas niet tevinden bij ons . Ik heb een betere tank gevonden maar deze heeft ook roest sporen aan de binnenkant en...
emo
Bekeken: 1304
Reacties: 31
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Voorbeeld
WES-RS's Profielfoto
Topic started 1 jaar 7 maanden ago door WES-RS
Zoals jullie weten vanuit het zoektocht topic (klik) heb ik dus een leuke project 924 gevonden die als daily gaat dienen. :up: In afwachting tot ik hem ga halen in de loop van volgende week ben ik aan het brainstormen wat ik ervan wil maken en in grote lijnen zit het al in mijn hoofd. Maar wat is...
carrera 3.0's Profielfoto
Laatste bericht door carrera 3.0 1 maand 2 weken ago
Ik heb juist dezelfde Recaro turbostoelen in mijn Carrera 3.0 van '76. Was toen idd. als optie verkrijgbaar
emo
Bekeken: 24K
Reacties: 639
Voorbeeld
WES-RS's Profielfoto
Topic started 4 jaren 4 maanden ago door WES-RS
Vandaag de (reserve)sleutels gaan halen bij Kristof. :relaxman: Voelt echt vreemd zo P sleutels in mijn handen, waarschijnlijk omdat het mijn droom is die eindelijk in vervulling gaat. :D Alle facturen meegekregen van de onderdelen die Kristof zelf al vervangen heeft + een leuk Duits magazine uit...
WES-RS's Profielfoto
Laatste bericht door WES-RS 1 maand 2 weken ago
Ook hier even updaten. Nog steeds gelukkig getrouwd, maar mijn minnares had me toch graag wat vaker gezien (en ik haar ook). :( Vorige week voor de eerste keer de P buiten gehaald dit jaar en het resultaat was: een accu die geen lading meer vasthield. Ergens wel logisch na het meermaals plat gaan...
emo
Bekeken: 233
Reacties: 7
Voorbeeld
81TargaLuc's Profielfoto
Topic started 2 maanden 3 weken ago door 81TargaLuc
Hoi iedereen, ik heb een aantal weken geleden een Porsche 924, bwj 1982 aangeschaft. Hij is gekeurd en uitgelijnd maar nu moeten er een aantal zaken aan 'verbeterd' worden. Er zijn nl. 2 zaken die ik snel wil oplossen. 1, de benzinepomp is lek ==> op zich geen probleem denk ik. Gewoon vervangen....
wing's Profielfoto
Laatste bericht door wing 2 maanden 2 weken ago
aha ! ..................... :D
emo
81TargaLuc's Profielfoto
Topic started 4 maanden 1 week ago door 81TargaLuc
Hoi iedereen, Ik heb recent een Porsche 924, bwj 1982 aangeschaft. Maar: zonder historiek of instructieboekje. Ik zou graag meer weten over de 924 en dan vooral over de kleur. Kan iemand mij een tip geven hoe ik via het chassisnummer de 'originele' kleur kan vinden. Bestaat er zoiets bij Porsche...
Dirk1's Profielfoto
Laatste bericht door Dirk1 4 maanden 1 week ago
ik heb vorig jaar een mailtje gestuurd naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. document.getElementById('cloak4f3b88566b9839fc7ef3a8853371fe14').innerHTML = ''; var prefix = 'ma' + 'il' + 'to'; var path = 'hr' + 'ef' + '='; var addy4f3b88566b9839fc7ef3a8853371fe14 = 'aftersales' + '@'; addy4f3b88566b9839fc7ef3a8853371fe14 = addy4f3b88566b9839fc7ef3a8853371fe14 + 'porsche' + '.' + 'be'; var addy_text4f3b88566b9839fc7ef3a8853371fe14 = 'aftersales' + '@' + 'porsche' + '.' + 'be';document.getElementById('cloak4f3b88566b9839fc7ef3a8853371fe14').innerHTML += ''+addy_text4f3b88566b9839fc7ef3a8853371fe14+''; te Drogenbos en de dag nadien had ik al een mail terug met in bijlage de gegevensfiche met alle opties, motornr en boitnr en kleur van de wagen en volkomen gratis
emo
Bekeken: 848
Reacties: 12
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Mcklusky's Profielfoto
Topic started 1 jaar 5 maanden ago door Mcklusky
Ok, ik ben tegen een 931 aangelopen bij iemand die ik al jaren ken. De toestand van de wagen is om van weg te lopen, interieur is gescheurd, dashboard uiteraard ook, matching nrs motor is erbij, maar in onderdelen, matching nrs versnellingsbak is erbij, maar in onderdelen, 2e motor is erbij...
vandamme's Profielfoto
Laatste bericht door vandamme 4 maanden 3 weken ago
de eerste 924's waren nog niet volledig gegalvaniserd , enkel de onderste helft van het basis chassis. Dus opzich kun je wel roest vinden op panels, maar meestal is de kas zelf , toch zeker de dorpels en zo goed.
emo
Bekeken: 5447
Reacties: 88
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
Voorbeeld
stefx911's Profielfoto
Topic started 2 jaren 9 maanden ago door stefx911
aan deze kon ik niet weerstaan :-) [image] [image]
stefx911's Profielfoto
Laatste bericht door stefx911 6 maanden 4 dagen ago
Heb hem een dikke week terug verkocht...
emo
Bekeken: 1344
Reacties: 22
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
icepo's Profielfoto
Topic started 2 jaren 1 week ago door icepo
Zo bij deze stellen we graag 177 paarden voor die ontsnapt zijn uit een schuur in Duitsland in 1981. Ik schrijf graag lange teksten maar hier op dit forum is er vooral vraag naar foto's. [attachment] [attachment]
Hendrik914's Profielfoto
Laatste bericht door Hendrik914 8 maanden 4 weken ago
Nog plannen voor een ombouw? www.porsche.com/uk/accessoriesandservice...924-gtp-restoration/
emo
Bekeken: 1009
Reacties: 17
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
icepo's Profielfoto
Topic started 1 jaar 6 maanden ago door icepo
Door omzwervingen op het internet kom je een two tone turbo tegen. Eentje die grijs/blauw is. Normaal moet dat grijs/ helios blauw zijn maar deze had achterin een sticker waarop minvervablauw stond. Even nagevraagd bij Porsche en het is origineel een grijs/rode met schotse ruit. Zowat de meest...
icepo's Profielfoto
Laatste bericht door icepo 1 jaar 4 dagen ago
Als er iemand een 924 turbo two tone zoekt in absolute verzamelaarsconditie. Kennis van mij in Duitsland heeft er eentje die weg mag.
emo
Bekeken: 443
Reacties: 6
Voorbeeld
stefx911's Profielfoto
Topic started 1 jaar 3 maanden ago door stefx911
Soms twijfel ik om de 931 te verkopen of niet daar ik er te weinig mee rij. Langs de andere kant kriebelt het om er nog eens een two tone naast te zetten Nu ik een week tussen twee jobs, en dus ook tussen 2 bedrijfswagens zit, heb ik de 931 een week als daily driver..; man dat is toch wel een zeer...
icepo's Profielfoto
Laatste bericht door icepo 1 jaar 1 maand ago
Mijnen blauwen grijzen is origineel ook in deze kleurencombo. Kheb de originele persmap van D'ieteren es gevonden met de fotokes derbij. Er staat er nu eentje in Duitsland: nu ja om die perfect te krijgen zit er wel wat werk aan....
emo
Bekeken: 312
Reacties: 1
Voorbeeld
DST's Profielfoto
Topic started 1 jaar 2 maanden ago door DST
www.pistonheads.com/news/general/porsche...oes-to-auction/34429 Spijtig van dat laatste nulleke
911cabriog50's Profielfoto
Laatste bericht door 911cabriog50 1 jaar 2 maanden ago
zot zijn doet gene zeer zeker :happy:
emo
Bekeken: 423
Reacties: 3
Voorbeeld
Hendrik914's Profielfoto
Topic started 1 jaar 3 maanden ago door Hendrik914
flussigmagazine.com/1/post/2014/09/1988-...924-spirit-m755.html [attachment] (De mijne staat op de avatar op zilveren wintervelgen.)
Hendrik914's Profielfoto
Laatste bericht door Hendrik914 1 jaar 3 maanden ago
Kende je deze al? es.wikipedia.org/wiki/Porsche_Spirit "La eliminación del catalizador hacía que el modelo 924 Spirit superase sin problemas los 170 CV (125 KW) en un banco de potencia." Doe je ook mee aan een rollenbanktest? Eens zien of de witte zonder kat idd 163 of zelfs 170 pk...
emo
Bekeken: 8285
Reacties: 140
Voorbeeld
steri2311's Profielfoto
Topic started 4 jaren 3 maanden ago door steri2311
Paar maand geleden een Porsche 924S gekocht op een veilingsite. In '86 voor de eerste keer in dienst en in '96 uit verkeer genomen. Sindsdien niet meer gereden. Dus een beetje een gok gewaagd daar ik niet zeker was van de mechanische toestand van de Porsche. Nu die valt best wel mee, er was mij...
Hendrik914's Profielfoto
Laatste bericht door Hendrik914 1 jaar 3 maanden ago
IDD Nog erger, geleverd in OPC Köln in december 1987 en de maand nadien meteen uitgevoerd naar Nederland. Duitse wagen met Duitse Fahrzeugbrief, maar nooit in Duitsland ingeschreven.
emo
Bekeken: 3665
Reacties: 80
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7
Voorbeeld
Hellraiser's Profielfoto
Topic started 2 jaren 5 dagen ago door Hellraiser
'k kon het niet laten en heb dus weer een ombouw gekocht :D 't is een 924 turbo die naar 944 werd omgebouwd. [image] hoop dat hij er volgend jaar zo ongeveer gaat uitzien :D...[image]
Hellraiser's Profielfoto
Laatste bericht door Hellraiser 1 jaar 5 maanden ago
Dit weekend de ophanging vooraan al eens gepast om de punten van de stabi te bepalen. en ook ontdekt dat de alu draagarmen te dik zijn voor de dwarsbalk, dus we zullen een andere dwarsbalk moeten inslijpen en verlassen en dan terug laten stralen en coaten. [image] [image]
emo
Bekeken: 440
Reacties: 3
Voorbeeld
deepee's Profielfoto
Topic started 1 jaar 7 maanden ago door deepee
Veertig jaar geleden introduceerde Porsche de 924. Een belangrijk kenmerk van de rank gelijnde sportwagen: zijn transaxle-configuratie met de motor voorin en aandrijving en versnellingsbak achter. Inmiddels is de 924 een echte liefhebbersauto. En die liefhebbers weten: een 924 is nagenoeg...
Targa911S1967's Profielfoto
Laatste bericht door Targa911S1967 1 jaar 7 maanden ago
PUUR heeft dit verhaal ook in de huidige uitgave staan
emo
Gesloten 924 als daily?
Bekeken: 3860
Reacties: 100
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 7
  • 8
  • 9
Voorbeeld
WES-RS's Profielfoto
Topic started 1 jaar 8 maanden ago door WES-RS
Ik loop al een paar maanden rond met het idee om een 924 als daily te gaan gebruiken. Nee, niet mijn mooie S, maar wou een tweede 924 bij kopen en deze te gaan gebruiken. Ik dacht zelf aan een 924 2.0 N/A, dus geen Turbo of S i.v.m. runningcost (ervan uitgaand dat een 924 "goedkoop" is wegens de...
hioctane102's Profielfoto
Laatste bericht door hioctane102 1 jaar 7 maanden ago
Je kan ook nog publieke crowd fundig proberen [attachment] En op verzoek [attachment]
emo
Bekeken: 588
Reacties: 5
Voorbeeld
Rsporsche13's Profielfoto
Topic started 1 jaar 8 maanden ago door Rsporsche13
Zonet gaan kijken naar 924 Turbo. Zag er goed uit, interieur perfect op dashboard na. Lak vanbuiten ook goed buiten een paar kleine krasjes. Motor was 2 jaar geleden gereviseerd. Enig probleem dat ik had, was mijn zit positie 1m90. Iemand ervaring mee dat dit op te lossen is?
WES-RS's Profielfoto
Laatste bericht door WES-RS 1 jaar 8 maanden ago
Vandaag even gebeld met de verkoper van de 924 Turbo aangezien hij mijn vragen via mail negeerde... :roll: Er is volgens de verkoper een probleem met de K-jet en de schakelstang. Ook mompelde hij iets over een motorrevisie 2 jaar geleden, toch vind ik het verdacht dat er een motorrevisie gebeurd...
emo
Bekeken: 842
Reacties: 16
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
icepo's Profielfoto
Topic started 1 jaar 9 maanden ago door icepo
Normaal is het jachtseizoen pas in het voorjaar open maar met dit zachte weer zijn het uitzonderlijke omstandigheden. Gisteren op pad geweest om wat 924 turbo's te gaan bekijken in kleuren die ik op dit moment nog niet heb. Kwam ik dan toch wel een zeer nette 924 S tegen. Distributie van een jaar...
icepo's Profielfoto
Laatste bericht door icepo 1 jaar 9 maanden ago
Dat is mij ook een raadsel, Is het makkelijk om voor een deftige prijs een homologatie porsche te gaan kopen: nee Is het meestal duurder: ja Is het nu de moment om te verkopen: waarschijnlijk niet want de prijzen zouden kunnen stijgen Maar dat is nu net de fun van auto's te bezitten. Eens je ze...
emo
Bekeken: 380
Reacties: 1
Voorbeeld
icepo's Profielfoto
Topic started 1 jaar 9 maanden ago door icepo
Ben je eens aan het grasduinen op het internet. En dan kom je plots weer te weten dat er een site bestaat waar je auto uitvoerig op besproken wordt. Blijkbaar is de turbo ook gereviseerd dat weten we dan ook al weer. www.hdk-ps.nl/project02.html Effe die handel afdrukken en in de map met...
cabrio wim's Profielfoto
Laatste bericht door cabrio wim 1 jaar 9 maanden ago
Weer een mooie aanvulling. :up:
emo
Bekeken: 605
Reacties: 5
Voorbeeld
stefx911's Profielfoto
Topic started 1 jaar 11 maanden ago door stefx911
Was net even op mobile aan het kijken... zo te zien zijn de prijzen serieus aan het stijgen of zie ik dat verkeerd?
Targa911S1967's Profielfoto
Laatste bericht door Targa911S1967 1 jaar 10 maanden ago
Quote: Een exemplaar met 55000km op de teller kan er ook al 255000 hebben en dan is een revisie niet ver meer af. Heeft die er 155000 gelopen kan die nog langer mee maar dat kan je niet gaan uitlezen op die dingen :-) Of goede sluitende (onvervalste) historie erbij zodat je kan aantonen dat het 155000 km...

Tijd voor maken pagina: 0.099 seconden
  Onze Sponsors  
  • www.garagevanbeurden.be
  • www.ld-m.be
  • Bezoek onze sponsors ! Zij maken het forum mogelijk.