Topics in Category: 944

emo
Bekeken: 3342
Reacties: 72
  • Pagina:
  • 1
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7
Voorbeeld
Goya's Profielfoto
Topic started 1 jaar 6 maanden ago door Goya
Zoals jullie weten ben ik sinds kort de eigenaar van een P 944 type 1. Natuurlijk jeukt het enorm om ermee te kunnen rijden, maar eerst ga ik alles eens goed controleren en oppoetsen. Ben geen expert maar wel redelijk handig :D dus met de Haynes Manual en YouTube (en natuurlijk jullie hulp :) )...
Goya's Profielfoto
Laatste bericht door Goya 3 dagen 6 uren ago
Thx voor de reacties, ik leer bij :D Nu, blijkbaar test ik hem elke dag en nu start hij weer telkens van de eerste keer heel soepel... :think: Mss had hij offday :D of mss heeft toch de grafietolie geholpen...
emo
Bekeken: 368
Reacties: 12
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Patstoop's Profielfoto
Topic started 1 maand 4 weken ago door Patstoop
Porsche 944 S van 1987. Aan de (rechter)binnenkant van de motorkap zit een metalen plaatje met 3 schroeven vast. Weet iemand welke functie dit heeft? Bij het sluiten van de motorkap vind ik dat dit plaatje gevaarlijk dicht bij de positieve batterijklem komt.
cabrio wim's Profielfoto
Laatste bericht door cabrio wim 4 weken 2 dagen ago
Gebruik nu deze, is de beste voor langdurig blijven zitten van je spiegel. [image]
emo
Bekeken: 406
Reacties: 13
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Harley G's Profielfoto
Topic started 3 maanden 4 dagen ago door Harley G
Heb daarstraks effe een benauwd moment gehad toen de 944 mij in de steek liet aan het tankstation. :think: Vraag me af wat de oorzaak is. Kan het aan oude benzene liggen? Te lang stilgestaan? Starter? Toen ik hem een paar weken geleden nogeens startte, had hij het al moeilijk en moest ik...
bollocks's Profielfoto
Laatste bericht door bollocks 2 maanden 4 weken ago
Foto's van die kemel....???? :wink:
emo
Bekeken: 403
Reacties: 10
Voorbeeld
VM's Profielfoto
Topic started 5 maanden 3 weken ago door VM
Beste, Sinds enkele weken werkt de Km teller/dagteller niet meer van mijn 944 cabrio ( bj '91). Zijn er bepaalde zaken die ik zelf eerst kan checken alvorens alles op te gooien of de wagen binnen te brengen. Aangezien ik de wagen binnekort wens te verkopen wil ik dit eerst nog in orde hebben....
larsy's Profielfoto
Laatste bericht door larsy 4 maanden 3 weken ago
Knap . Ik hoop hier nog even van gespaard te blijven . Geeft toch een voldoening :up:
emo
Bekeken: 1468
Reacties: 41
Voorbeeld
Indy Red's Profielfoto
Topic started 8 maanden 1 week ago door Indy Red
www.supercarreport.com/porsche/944/ Interessante link voor de prijzen evolutie te zien van de 944
WD 1970's Profielfoto
Laatste bericht door WD 1970 5 maanden 2 weken ago
@TheFab... net gekeken en staan er nog onder rubriek wisselstukken . Wat denk je...ieder ene nemen voor 1000€ t'stuk? :happy: Porsche intikken en dan rubriek wisselstukken kom je ze tegen .foto rode 944...
emo
Bekeken: 734
Reacties: 17
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
rsporsche's Profielfoto
Topic started 7 maanden 1 week ago door rsporsche
Is er een groot verschil tussen de oldtimerkeuring en de gewone keuring. Deze morgen tegenhouden door de politie die me vroegen naar waar ik reed. Had weinig keuze dan te zeggen dat ik ging werken aangezien ik mijn vriend per week 2 keer passeer. Achteraf bleek ook dat hij wist waar ik werkte dus...
deepee's Profielfoto
Laatste bericht door deepee 7 maanden 5 dagen ago
ik vermoed dat het om een soortgelijk exemplaar gaat wat vaak in de deurstijl gekleefd zit (deze is van een US versie 928) [image]
emo
Bekeken: 278
Reacties: 4
Voorbeeld
kristofd's Profielfoto
Topic started 7 maanden 2 weken ago door kristofd
Hey iedereen, Heeft er iemand ervaring met het plaatsen van verstelbare stoelen in een 944,vind alleen maar universele sledes of moet ik mijn originele aanpassen. mvg,kristof
cabrio wim's Profielfoto
Laatste bericht door cabrio wim 7 maanden 2 weken ago
Hadden we natuurlijk al gedaan voor zinkepoxy, kitten en spuiten. ;) Maar hier zie je hoe hij dan vast staat op originele verstevigde plaatsen. [image]
emo
Bekeken: 4384
Reacties: 110
Voorbeeld
Harley G's Profielfoto
Topic started 1 jaar 10 maanden ago door Harley G
Zoals reeds aangegeven start ik hierbij een nieuwe topic waarin ik mijn "knutselavonturen" wat probeer te verzamelen. De '44 is 25 jaar oud en heeft op een steenworp of 4 na, de 200.000km bereikt. :driver: Hij is dus gebruikt en dat kan je merken. Er is ook jarenlang in gerookt en dat kan je ook...
youyou's Profielfoto
Laatste bericht door youyou 8 maanden 1 week ago
topie Gert, het is toch leuk dat je zelf iets hebt gefixed hé :up:
emo
Bekeken: 297
Voorbeeld
Indy Red's Profielfoto
Topic started 10 maanden 1 dag ago door Indy Red
Weet er iemand waar ik de gewone gebruikershandleiding van een 944 S2 Cabrio kan downloaden of vinden? Op voorhand bedankt. :respect2:
Drip's Profielfoto
Laatste bericht door Drip 9 maanden 2 weken ago
PM me ff uw mailadres dan stuur ik u door wat ik heb. Soms in het engels maar er zijn toch wat 944 documenten die ik voor Drup opgezocht heb... :D
emo
Bekeken: 13.3K
Reacties: 397
Voorbeeld
TheFab's Profielfoto
Topic started 2 jaren 3 weken ago door TheFab
Gisteren is uiteindelijk de 944 geleverd. Laatste keuringsbewijs dateert van 09/2000. Direct vuile kleren aan en de zoektocht gestart naar het niet aanslaan van de motor. - zekeringen uitgemeten >> OK - DME relais getest >> OK (toch maar alle soldeerpunten opnieuw gesoldeerd) - De 2 relais van het...
TheFab's Profielfoto
Laatste bericht door TheFab 10 maanden 1 week ago
[attachment] [attachment] [attachment]
emo
Bekeken: 530
Reacties: 9
Voorbeeld
patrik's Profielfoto
Topic started 1 jaar 3 weken ago door patrik
Hallo iedereen, Sinds vorige week een trotse bezitter van een 944 type 1. Ik ben nogal vrij nieuw in het bezoeken van een forum :? Ook ben ik op zoek naar een werkplaats handboek voor dit type. Veel ken ik nog niet van sleutelen aan een auto maar hoop via dit handboek en zoals ik lees via you...
Herman911's Profielfoto
Laatste bericht door Herman911 1 jaar 2 weken ago
Felicitaties, mooie wagen, 944 biedt heel veel rijplezier zal je wel merken :driver:
emo
Bekeken: 612
Reacties: 6
Voorbeeld
rsporsche's Profielfoto
Topic started 1 jaar 2 maanden ago door rsporsche
Na ondertussen een drietal maanden quasi dagelijks met de 944 S gereden te hebben is het tijd voor wat aanpassingen. Degene die het hoogste op het verlanglijstje staat is een sportiever geluid. Iemand goede betaalbare ervaring met bepaalde uitlaten?
IAmTimme's Profielfoto
Laatste bericht door IAmTimme 1 jaar 3 weken ago
Heb geen kwaliteitsvolle opname. Het geluid hoor je niet deftig op de opname via mn gsm. Als ik een betere heb post ik het ;).
emo
Bekeken: 436
Reacties: 8
Voorbeeld
IAmTimme's Profielfoto
Topic started 1 jaar 1 maand ago door IAmTimme
Beste porscheliefhebbers, Ik ben nu een klein jaar trotse eigenaar van een 944 turbo van1986. Ik heb een probleem bij het starten, als de motor warm gereden is en ik leg hem af. Dan start hij binnen het kwartier terug in 1 keer. Maar als ik na een half uur of een uur later terug wil vertrekken dan...
cabrio wim's Profielfoto
Laatste bericht door cabrio wim 1 jaar 1 maand ago
Wij hadden dit gelijke probleem ook met onze 94. Timo heeft dan dit omgebouwd met een druk regelaar uit de race wereld. Als je deze tussen brandstoftank en injectierail bouwt kin je de rest allemaal achterwege laten en nooit meer problemen. Zit op de foto rechts bij wielkast. (Crome ding met...
emo
Bekeken: 992
Reacties: 12
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
DST's Profielfoto
Topic started 1 jaar 1 maand ago door DST
Het is te zeggen de carrosserie werken (dec-aug of te wel bijna een volledige zwangerschap :coolness: ) Het nieuw dakje ligt er ook op :lol: Technisch moet ie nog volledig nagelopen worden op de distributie riem na (het was wel ne nieuwe maar de installatie was weer serieuze bricolage volgens...
DST's Profielfoto
Laatste bericht door DST 1 jaar 1 maand ago
Vandaar dat Porsche er meer voor durfde te vragen :respekt: :mrgreen: :engeltje:
emo
Bekeken: 1409
Reacties: 18
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
balex's Profielfoto
Topic started 1 jaar 3 maanden ago door balex
Een maandje geleden heb ik men eerste Porsche 944 type 1 gekocht, bouwjaar 1984. :drink: Ik heb de wagen via een veiling gekocht en heb ondertussen al wat werk laten uitvoeren door Porsche Rescue 911. Oa het remsysteem werd grondig aangepakt, alsook de distributieriem en bijhorende. Voor de...
balex's Profielfoto
Laatste bericht door balex 1 jaar 1 maand ago
Morgen en zaterdag zal ik mij eraan wagen de cilinderkoppakking te vervangen. :shock: Indien het niet vlot verloopt heb ik maandag ook nog gereserveerd om hieraan te werken. Dit zal ik Autobedrijf Exclusive te Hulst doen, gezien ze daar ze een brug (en materiaal) ter beschikking stellen (huur)....
emo
Bekeken: 558
Reacties: 10
Voorbeeld
THIERRYDS's Profielfoto
Topic started 1 jaar 3 maanden ago door THIERRYDS
Dag iedereen, Zoals ik heb meegedeeld in ' mezelf voorstellen' ben ik sinds vorige week eigenaar van een 944 type 1, bouwjaar 1983. De motor warmde op maar dat heb ik opgelost door de thermostaat te vervangen. Ik doe een test en wat stel ik vast. De motor draait, temperatuur gaat na een tijd te...
THIERRYDS's Profielfoto
Laatste bericht door THIERRYDS 1 jaar 2 maanden ago
Beste allen, Koeling: ok Snelheidsmeter: ok Remmen: ok En nog wat werken gedaan! Resultaat: afgelopen vrijdag oldtimerkeuring gehad en alles dik in orde. Was zelfs volgens de keurder in orde voor daily! Morgen ga ik naar de DIV voor O-platen en dan vollen maar! Groetjes en bedankt voor de raad ;)...
emo
Bekeken: 1066
Reacties: 14
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
kristofd's Profielfoto
Topic started 1 jaar 4 maanden ago door kristofd
Dag iedereen, Ik heb een 944 van 1983 gekocht maar het dashboard is echt slecht,iemand ervaring met een cover en is er verschil tss de verschillende aanbieders? Mvg, Kristof
DST's Profielfoto
Laatste bericht door DST 1 jaar 3 maanden ago
Quote: Quote: Ik heb een 944 van 1983 gekocht maar het dashboard is echt slecht,iemand ervaring met een cover .. Cover is gewoon een héél dun stukje PVC. Als je echt scheuren en krommingen in je originele dashboard hebt zitten, die er niet in thuis horen, blijf je die ook met de cover op de een of andere...
emo
Bekeken: 620
Voorbeeld
floere's Profielfoto
Topic started 1 jaar 4 maanden ago door floere
Deze morgen de 944S2 binnen gedaan voor een jaarbeurt met de vraag alles eens na te kijken. Om 14 uur telefoon dat de wagen klaar is,hop naar mechelen. Correcte prijs betaald en nog nen babbel gehad met de mecanicien die aan de wagen gewerkt heeft. Conclusie: wagen redelijk in orde met...
Indy Red's Profielfoto
Laatste bericht door Indy Red 1 jaar 4 maanden ago
PCM lijkt me ook zeer degelijk en correct. Vandaag mijn karretje afgeleverd om het morgen op de pijnbank te zetten voor een doorsnee onderhoud. Ben benieuwd naar het verdict : zowel de aanbevelingen als de factuur ;-) In elk geval toont men daar echt wel interesse voor het wel en wee van je wagen....
emo
Bekeken: 324
Reacties: 0
Voorbeeld
Harley G's Profielfoto
Topic started 1 jaar 5 maanden ago door Harley G
Iemand enig idee wat de gevolgen kunnen zijn als je een tijd zonder alternatorkoeling rondrijdt? Sommige 944's (in ieder geval de S2) hebben een koeling op de alternator. Achteraan de alternator zit er een kunststof deksel met een temp sensor en een verbinding naar een flexibel. Die flexibel bleek...
emo
Bekeken: 1001
Reacties: 14
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Voorbeeld
Drip's Profielfoto
Topic started 1 jaar 7 maanden ago door Drip
Pfff, afgelopen vrijdag een gevecht geleverd met de 944 van Drup. Ja ja, hij heeft meegeholpen :up: Wat lag er klaar voor de montage; 1. Setje Big Reds voor en achter inklusief de remblokken 2. Stalen remflexibels 3. Verlagingsveren voor van een 968 4. Spoorverbreders voor 5. Zimmermann nieuwe...
keverbert's Profielfoto
Laatste bericht door keverbert 1 jaar 5 maanden ago
Helaas bestaan er 3 soorten 944 turbo set ups. Die van de turbo s vergt bizar veel geluk om die betaalbaar te vinden, en kunnen we dus buiten beschouwing laten. die schijf die je toont heeft volgens mij een turbo naaf (en astap) van 1986 nodig, deze is een heel stuk verder afgedraaid dan de gewone...

Tijd voor maken pagina: 0.102 seconden
  Onze Sponsors  
  • www.garagevanbeurden.be
  • www.ld-m.be
  • Bezoek onze sponsors ! Zij maken het forum mogelijk.