PorscheForum.be template

Menu
  • Home
  • PFB Book
  • Evenementen
  • Forum
  • Aanmelden

PorscheForum.be template

  • Home
  • PFB Book
  • Evenementen
  • Forum
  • Aanmelden
  • Overzicht
  • Recente Topics
  • Zoeken
  • Overzicht
  • Recente Topics
  • Zoeken
  • Inloggen

    Wachtwoord vergeten?
    Gebruikersnaam vergeten?
    een account aanmaken

  • Inloggen

    Wachtwoord vergeten?
    Gebruikersnaam vergeten?
    een account aanmaken

  1. Forum
  2. Porscheforum Technisch
  3. Watergekoelde Porsches
  4. Boxster
  5. De 718 GTS 4,0

De 718 GTS 4,0

  • Start
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende
  • Einde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • ZUFF-65
  • ZUFF-65's Profielfoto
  • Offline
  • Gold Boarder
  • Gold Boarder
Minder Lees meer
  • Berichten: 999
1 maand 2 weken geleden #283808 door ZUFF-65
Beantwoord door ZUFF-65 in topic De 718 GTS 4,0
@ Mart : wel een beetje voorzichtig hier met het bewieroken van de Spyder ( ook toevallig ne Boxter) :D :D ;
Anders laat YS keer op keer "zijn broek zakken "! (ik bedoel dit .. :ass: )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Yellow Submarine
  • Yellow Submarine's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Donator
  • Platinum Donator
Minder Lees meer
  • Berichten: 4140
1 week 5 dagen geleden #284417 door Yellow Submarine
Beantwoord door Yellow Submarine in topic De 718 GTS 4,0


prijsverschil natuurlijk ongeveer 10k, geen 20k

718 Spyder cambio manuale

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • 718 S
  • 718 S's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 718 S spierwit
Minder Lees meer
  • Berichten: 1211
1 week 5 dagen geleden #284420 door 718 S
Beantwoord door 718 S in topic De 718 GTS 4,0
Inderdaad bij de eerste generatie boxster was de kap niet echt een
succes. Bij de 718 is dat echter helemaal in orde. De kap loopt nu vloeiend in de carrosserielijn over.
De auto komt nu vanuit elke hoek gezien erg dynamisch over. 

718 S hairdresser 2017 spierwit - - - 964 cabrio 1991 amethist - - - Ex 993 cabrio zilver 1997 - - - ex 968 cabrio nachtblauw 1993 - - - Ex 968 cabrio zilver/ magenta 1992 - - - ex Lomax Lambda 1969 - - - ex NSU tt 1971 - - - ex 944 type 1 coupe 1982 rood

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Mart
  • Mart's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 'Life is what you make it!'
Minder Lees meer
  • Berichten: 2356
1 week 5 dagen geleden #284427 door Mart
Beantwoord door Mart in topic De 718 GTS 4,0
Nou heb ik persoonlijk helemaal geen rij ervaring met die moderne voertuigen, maaruh ik ben wel nog steeds van mening ook (als leek) dat de 911 een nummer apart is en blijft, een totaal andere ballgame en beleving dan welke andere bolide dan ook. Bijvoorbeeld de Boxster generaties zijn door de middenmotor qua wegligging en beheersbaarheid ultiem en zeer prettig te rijden, maar het sturen in een Elf Carrera 2, vooral als je um de sporen geeft en de bochtjes niet schuwt, een grote uitdaging, ultieme beleving en een enorm feest!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Yellow Submarine
  • Yellow Submarine's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Donator
  • Platinum Donator
Minder Lees meer
  • Berichten: 4140
1 week 4 dagen geleden - 1 week 4 dagen geleden #284428 door Yellow Submarine
Beantwoord door Yellow Submarine in topic De 718 GTS 4,0
Je leest toch steeds dat de 911 zo goed geworden is, zeker de 992, dat de uitdaging er een beetje uit is.

Voor mij zit de aantrekkingskracht van de Spyder in het analoge en het gevoelsmatige. Dat heb je minder in de 992 denk ik.

718 Spyder cambio manuale
Laatst bewerkt 1 week 4 dagen geleden door Yellow Submarine.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • wing
  • wing's Profielfoto
  • aanwezig
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
Minder Lees meer
  • Berichten: 2150
1 week 4 dagen geleden #284430 door wing
Beantwoord door wing in topic De 718 GTS 4,0
""de uitdaging er een beetje uit is...??""  ik ben ervan overtuigd van niet

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Yellow Submarine
  • Yellow Submarine's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Platinum Donator
  • Platinum Donator
Minder Lees meer
  • Berichten: 4140
1 week 4 dagen geleden #284431 door Yellow Submarine
Beantwoord door Yellow Submarine in topic De 718 GTS 4,0
Tja, hoe rap moet je dan wel rijden? Een 964 is toch another biscuit, niet?

Niets tegen een 992 eh, ze mogen er direct ene op mijne oprit plaatsen. 

718 Spyder cambio manuale

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • 718 S
  • 718 S's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Boarder
  • Platinum Boarder
  • 718 S spierwit
Minder Lees meer
  • Berichten: 1211
1 week 3 dagen geleden #284442 door 718 S
Beantwoord door 718 S in topic De 718 GTS 4,0
@ Mart... 
Dat klopt wel een beetje... 
Ik heb het geluk ze beide te hebben... 
Toch is het plezier eigenlijk hetzelfde, alleen begint dit bij de 718 bij een 20% hogere snelheid. 
De versnelling of de trap in je rug die je krijgt bij de 718 maakt dat ik toch eerder de 718 uithaal. 

718 S hairdresser 2017 spierwit - - - 964 cabrio 1991 amethist - - - Ex 993 cabrio zilver 1997 - - - ex 968 cabrio nachtblauw 1993 - - - Ex 968 cabrio zilver/ magenta 1992 - - - ex Lomax Lambda 1969 - - - ex NSU tt 1971 - - - ex 944 type 1 coupe 1982 rood

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • DeePee
  • DeePee's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum Donator
  • Platinum Donator
  • 928GT * 986 * 993 * 991Targa
Minder Lees meer
  • Berichten: 14212
1 week 3 dagen geleden - 1 week 3 dagen geleden #284444 door DeePee
Beantwoord door DeePee in topic De 718 GTS 4,0
+1 Jan
Voor de pure power en snelheden waar de meeste passagiers grote ogen trekken: de 991.2T.
Het betere bochtenwerk met de nimble 24jr oude boxster 2,5L. Die kan je door inremmen en bijsturen echt in de bocht leggen. Een pluimgewicht in vgl met de 991.
En als ik de 928 uithaal met z'n 5L grommende V8, da's op het gemak cruisen en af en toe een johnny op z'n plek zetten.

We mogen ons tot de happy few rekenen die in de garage kunnen kiezen. Profiteer er maar van zolang het nog kan want die groenen ...

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Laatst bewerkt 1 week 3 dagen geleden door DeePee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Start
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende
  • Einde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Moderators: Mcklusky, Harley G, zuff.driver, hioctane102
  1. Forum
  2. Porscheforum Technisch
  3. Watergekoelde Porsches
  4. Boxster
  5. De 718 GTS 4,0
Tijd voor maken pagina: 0.291 seconden
Gemaakt door Kunena
  Onze Sponsors  
  • www.garagevanbeurden.be
  • www.ld-m.be
  • Bezoek onze sponsors ! Zij maken het forum mogelijk.

Informatie

  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacy
  • Adverteren

Werk met ons samen

  • Moderator Worden ?
  • Columnist Worden ?

Help & support

  • Gebruiksvoorwaarden
  • Privacy
  • Adverteren

Donatie


of via overschrijving
BE07 9731 4924 7466

© 2021 PorscheForum.be


www.porscheforum.be is geheel onafhankelijk van Dr. Ing. h.c.F. Porsche AG en al de Officiële Porsche Centra, Dealers en Importeurs.


Om u de best mogelijke website toegang te bieden, maakt deze site gebruik van cookies. Delete cookies

Om u de best mogelijke website toegang te bieden, maakt deze site gebruik van cookies.

Door gebruik te maken van deze website of door op 'akkoord' te klikken, stem je in met het gebruik van cookies op deze website. Meer informatie

Akkoord

Informatie over cookies

Cookies zijn korte rapporten die via uw browser worden verzonden en opgeslagen op de harde schijf van de computer van de gebruiker wanneer deze verbinding maakt met een web. Cookies kunnen worden gebruikt om gebruikersgegevens te verzamelen en op te slaan terwijl ze verbonden zijn om u de gevraagde services te bieden. Cookies worden gebruikt indien de website de neiging heeft deze niet te bewaren. Cookies kunnen van de website of van derde zijn.

Er zijn verschillende soorten cookies:

  • Technische cookies die gebruikersnavigatie vergemakkelijken en het gebruik van de verschillende opties of diensten die door het internet worden aangeboden. Om de sessie te identificeren, toegang tot bepaalde gebieden mogelijk te maken, bestellingen, aankopen, het invullen van formulieren, registratie, beveiliging, faciliterende functionaliteiten (video's, sociale netwerken, enz..).
  • Maatwerk cookies waarmee gebruikers toegang hebben tot diensten op basis van hun voorkeuren (taal, browser, configuratie, enz ...).
  • Analytische cookies die anonieme analyse van het gedrag van website gebruikers mogelijk maken en waarmee gebruikersactiviteit kan worden gemeten en navigatieprofielen kunnen worden ontwikkeld om de websites te verbeteren.

Dus wanneer u onze website bezoekt, in overeenstemming met artikel 22 van Wet 34/2002 van de Informatiemaatschappij (GDPR), hebben we u om toestemming gevraagd voor het gebruik ervan. Dit alles om onze services te verbeteren. We gebruiken Google Analytics om anonieme statistische informatie te verzamelen, zoals het aantal bezoekers van onze site. Cookies die worden toegevoegd door Google Analytics vallen onder het privacybeleid van Google Analytics. Als u wilt, kunt u cookies van Google Analytics uitschakelen.

Houd er echter rekening mee dat u cookies kunt in- of uitschakelen door de instructies van uw browser te volgen.