Haven template

Menu
  • Home
  • PFB Book
  • Evenementen
  • Magazine
  • Forum
  • Aanmelden

Haven template

• Home
  • PFB Book
  • Evenementen
  • Magazine
  • Forum
  • Aanmelden
  • Overzicht
  • Recente Topics
  • Zoeken
  • Overzicht
  • Recente Topics
  • Zoeken
  • Inloggen

Wachtwoord vergeten?
    Gebruikersnaam vergeten?
    een account aanmaken

• Inloggen

Wachtwoord vergeten?
    Gebruikersnaam vergeten?
    een account aanmaken

1. Forum
  2. Porscheforum.be
  3. Porscheforum.be
  4. Stel jezelf even voor !
  5. nieuw op dit forum

nieuw op dit forum

• Start
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • Volgende
  • Einde
  • 1
  • 2
  • eQuanD
  • eQuanD's Profielfoto
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Minder Lees meer
7 maanden 1 week geleden #287715 door eQuanD
Beantwoord door eQuanD in topic nieuw op dit forum
De inschrijving voor een 987 valt inderdaad best mee. Ook verzekering, wegentaks en verbruik is zéér redelijk. Mijn gemiddeld verbruik varieert tussen 9 á 10 l/100 km. Onze oudste zoon heeft een Skoda Octavia VRS. Die verbruikt ongeveer evenveel. Alhoewel ik moet zeggen dat ik de Boxster zelden gebruik voor zeer korte ritjes. Voor korte ritjes zal het verbruik wel vlug hoger liggen. Het duurt wel merkbaar langer vooraleer de Boxster op (olie)temperatuur is dan bijvoorbeeld een 2.0 TFSI. Moet bijna 9 liter olie op temperatuur brengen. Daar let ik wel op voordat ik boven 3000 tr/min ga. Met de manuele 6-bak is dit perfect onder controle te houden. 
Ben je op zoek naar een Boxster of een Cayman ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Berten
  • Berten's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Minder Lees meer
7 maanden 1 week geleden #287716 door Berten
Beantwoord door Berten in topic nieuw op dit forum
Ik ben op zoek naar een Cayman. Verbruik is inderdaad nog te binnen de perken.
Mijn Volvo V60 T3 2.0 verbruikt ook 7 à 8 l/100 km, en het is niet de bedoeling om de Cayman te gebruiken voor dagelijks gebruik.
Wil hem echt enkel gaan gebruiken bij mooi weer, om te genieten van het rijden, dus zullen ook geen korte ritjes worden.

• GrPeter
  • GrPeter's Profielfoto
  • Administrator
  • Administrator
Minder Lees meer
7 maanden 6 dagen geleden #287737 door GrPeter
Beantwoord door GrPeter in topic nieuw op dit forum
Welkom Berten.

• Yellow Submarine
  • Yellow Submarine's Profielfoto
  • Platinum Donator
  • Platinum Donator
Minder Lees meer
6 maanden 3 weken geleden #287809 door Yellow Submarine
Beantwoord door Yellow Submarine in topic nieuw op dit forum
Welkom Brecht

Volgens mijn garagist Walter Janssens zaliger is ook bij de 987 de 2,7 een zeer betrouwbare motor. Verder heb ik er geen ervaring mee

718 Spyder only for pleasure
Stromer ST3 for business and pleasure

• Berten
  • Berten's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Minder Lees meer
6 maanden 3 weken geleden #287815 door Berten
Beantwoord door Berten in topic nieuw op dit forum
Ok dank u wel voor de info, altijd fijn om wat extra info en tips te krijgen.

• Start
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • Volgende
  • Einde
  • 1
  • 2
Moderators: Mcklusky, Inco1, zuff.driver, hioctane102
  1. Forum
  2. Porscheforum.be
  3. Porscheforum.be
  4. Stel jezelf even voor !
  5. nieuw op dit forum
Tijd voor maken pagina: 0.105 seconden
Gemaakt door Kunena

Informatie

• Gebruiksvoorwaarden
  • Privacy

Help & support

• Gebruiksvoorwaarden
  • Privacy

Donatie

of via overschrijving
BE07 9731 4924 7466

© 2022 Porscheforum Belgie

www.porscheforum.be is geheel onafhankelijk van Dr. Ing. h.c.F. Porsche AG en al de Officiële Porsche Centra, Dealers en Importeurs.

Om u de best mogelijke website toegang te bieden, maakt deze site gebruik van cookies. Delete cookies

Om u de best mogelijke website toegang te bieden, maakt deze site gebruik van cookies.

Door gebruik te maken van deze website of door op 'akkoord' te klikken, stem je in met het gebruik van cookies op deze website. Meer informatie

Akkoord

Informatie over cookies

Cookies zijn korte rapporten die via uw browser worden verzonden en opgeslagen op de harde schijf van de computer van de gebruiker wanneer deze verbinding maakt met een web. Cookies kunnen worden gebruikt om gebruikersgegevens te verzamelen en op te slaan terwijl ze verbonden zijn om u de gevraagde services te bieden. Cookies worden gebruikt indien de website de neiging heeft deze niet te bewaren. Cookies kunnen van de website of van derde zijn.

Er zijn verschillende soorten cookies:

• Technische cookies die gebruikersnavigatie vergemakkelijken en het gebruik van de verschillende opties of diensten die door het internet worden aangeboden. Om de sessie te identificeren, toegang tot bepaalde gebieden mogelijk te maken, bestellingen, aankopen, het invullen van formulieren, registratie, beveiliging, faciliterende functionaliteiten (video's, sociale netwerken, enz..).
  • Maatwerk cookies waarmee gebruikers toegang hebben tot diensten op basis van hun voorkeuren (taal, browser, configuratie, enz ...).
  • Analytische cookies die anonieme analyse van het gedrag van website gebruikers mogelijk maken en waarmee gebruikersactiviteit kan worden gemeten en navigatieprofielen kunnen worden ontwikkeld om de websites te verbeteren.

Dus wanneer u onze website bezoekt, in overeenstemming met artikel 22 van Wet 34/2002 van de Informatiemaatschappij (GDPR), hebben we u om toestemming gevraagd voor het gebruik ervan. Dit alles om onze services te verbeteren. We gebruiken Google Analytics om anonieme statistische informatie te verzamelen, zoals het aantal bezoekers van onze site. Cookies die worden toegevoegd door Google Analytics vallen onder het privacybeleid van Google Analytics. Als u wilt, kunt u cookies van Google Analytics uitschakelen.

Houd er echter rekening mee dat u cookies kunt in- of uitschakelen door de instructies van uw browser te volgen.