Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 964 › 964 SAGA (zeer lang) › Re: 964 SAGA (zeer lang)
[quote=”993S”:1rtp7jjk]Dank u voor de goede wensen !
Ik heb de gelegenheid gehad uw wagen te inspecteren en ik vindt dat je een prachtige wagen hebt maar (en neem dit aub niet verkeerd op) het is een “gebruikswagen” en geen “verzamelauto” , dat op zich scheelt enorm in de prijs. Hoop dat ik met dit te zeggen niet op tenen heb getrapt.
Ik dacht het nuttig dit er in de rand bij te zeggen daar men anders een verkeerd beeld gaat krijgen van de markt voor 964’ers in het algemeen.
Een goede normale 964 in de staat van uw turbo zal zo rond de 25000 euro liggen.[/quote]
ik weet ook wel dat ik geen collectorsitem kocht , maar zoals hij nu staat gaat hij toch niet meer weg voor minder dan 40k , hij is nu technisch top en wat het kleurverschil aangaat , daar pas ik nog wel ooit een mouw aan, wat voor mij belangrijk is , is het feit dat je er zelf van kan genieten , vroeger had ik een E36 cabrio full M look en die had na 7 jaar 80.000km …en een echt showmodel ( de velgen kwamen precies juist uit de doos)welnu , die kwam nooit buiten in de regen of slecht weer en ik heb er eigenlijk veel te weinig van genoten…de enige die er goed mee was was de marokaan die hem kwam kopen …ik weet het was geen porsche , maar ik geloof dat je wel verstaat wat ik bedoel.
dus vanaf nu gebruik ik mijn karren ( het leven is te kort om tijd te verkloten)
en waar het op het einde allemaal op aankomt is de juiste zot te vinden die de juiste prijs ervoor wil betalen… ik heb al héél veel auto’s verkocht in mijn leven , en het is altijd hetzelfde …er is altijd wel iets om iets van de prijs te doen…de motor is te zwaar , te licht , de kleuren zijn niet met de goesting , de banden zijn te ver versleten….vanaf nu zet ik mijn speelgoed al te koop van het moment dat ik het juist kocht..;dus de turbo is te koop ..maar alleen voor de juiste prijs….en alleen maar te bespreken ter plaatse.
😉