Re: 964 SAGA (zeer lang)

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 964 SAGA (zeer lang) Re: 964 SAGA (zeer lang)

    hoi hoi,

    bedankt voor het mooie verhaal…altijd tof om zo een uiteenzetting te lezen en het is ni uw eerste! 😉

    …het komt erop aan wat zo’n 964 voor u waard is. Als je echt geen moeite hebt met die 8000 euro die nu meer moet gelegd worden en je bent er vast van overtuigd dat zo’n 2de nooit meer opduiken zal, dan betaal je gewoon het geld en kan je verder op je 2 oren (lang 😆 ) (uit)slapen 😉 .

    Natuurlijk als je dan volgende week weer zoiets tegenkomt aan bvb 32.000 eur, tja dan ga je wel effe vloeken.

    Je moet es alles goed op een rijtje zetten…originele vering, originele radio, originele lak,… weinig km… kom je dat nog een tweede keer tegen? Misschien wel aan de voorbeelden te zien in je post.

    Persoonlijk vind ik 38k voor een 964 coupé veel geld…enfin, ik ken de reguliere 964 markt zeker ni zo goed als jij want je volgt al 2-3j de prijzen…maar tochn ik vind dat veel. Als ik merk dat er soms voor 44k in Frankrijk RS’jes worden verkocht die dan links en rechts een alu paneel mankeren en een paar magnesium wielen, dan geef ik liever een paar dollars meer voor een RS (mijn mening hé) die altijd veel meer waard zal zijn dan de gewone coupé mits een beetje werk.

    Nu ga ik héél eerlijk m’n gedacht geven: moest ik u zijn, ik zocht verer naar een targa en enkel de targa…maakt de opdracht nog moeilijker (I know), maar misschien ga je bij een exemplaar dat 95% aan uw eisen voldoet misschien ook rapper instemmen terwijl je bij de coupé naar die ene witte parel gaat blijven zoeken…38k voor een coupé, dan liever 45k aan perfecte targa…en je gaat in de toekomst altijd blijer zijn een targa te bezitten dan een coupé…exclusiever + meer waard.

    …alleszinds spannend om volgen 😉