Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 993 › 993 TURBO › Re: 993 TURBO
De kogel is door de kerk m.a.w. mijn besluit staat vast sinds gisteren.
Dit wordt hem.
Omdat ik gisteren samen met mijn vrouwke in de namiddag in Oudenaarde was zijn we in OOstrozebeke gepasseerd waar dit bakske achter het vensterraam staat.Te koop sinds 10/2006.
Zoals eerder al geschreven,had ik de wagen daar al eens bekeken een kleine 2 maanden geleden.Ondertussen na wat over en weer gemail met allerlei vragen-de laatste mail van hem ivm de officiele benaming van de interieurkleur , chassisnummer,diagnose bij porsche Ingelmunster enz. dateert van 20/06/2007- belde ik de verkoper deze morgen voor een afspraak maar wat was het antwoord:”DE WAGEN IS NIET MEER TE KOOP”. 😥
Dat is natuurlijk zijn goed recht maar voor mij een dikke ontgoocheling.
De reden was de volgende:de 993 TT’s stijgen in prijs,eerder dan dalen,en door de perfekte staat van de wagen wil hij hem niet kwijt.Ik moet wel toegeven dat de wagen visueel naast een nieuw exemplaar niet moet onderdoen.
Bij mijn eerste bezoek daar was zijn plan een GT3 ipv deze 993 TT.
En tot 14 dagen geleden was hij nog aan het onderhandelen voor de GT3 maar financieel kwamen ze er niet uit.Pas toen heeft hij voor zichzelf beslist de 993TT niet te verkopen .Jammerjammerjammer…………………