Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › Raad gevraagd bij eerlijke verkoop Porsche 911 › Re: Raad gevraagd bij eerlijke verkoop Porsche 911
Ik heb de verkoper van deze wagen al eens eerder aangesproken en hij zou deze wagen zo gekocht hebben. Ik heb toch mijn bedenkingen over de originaliteit en ik zou dit ook niet “publiek” maken, zeker niet als verzekeringsmakelaar !!! Het “ruikt” inderdaad naar GEFOEFEL en deze wagen is dus zeer moeilijk kwijt te geraken en ook voor jou zal het niet makkelijk zijn om er van af te geraken als je hem moe bent.
Dit kan wel de prijs serieus drukken !!!!!
De uitlaat is te vervangen, maar wat is te vervangen ??? De banaan, de pre-silencer, de warmtewisselaar of alles ?? Dit kost al gauw meer dan € 1000 + het werk.
Als je naar de wagen ga kijken, vraag eerst naar de papieren en vraag de verkoper of deze wagen gekeurd zal worden voor de verkoop en liefst voor dagelijks gebruik en niet Oldtimers. Als de wagen al is ingeschreven is het gefoefel officieel !!!!!
Koop hem niet ZONDER KEURING, als de wagen achteraf geweigerd is heb je het aan uwe rekker
Yvan