Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 911 › Raad gevraagd bij eerlijke verkoop Porsche 911 › Re: Raad gevraagd bij eerlijke verkoop Porsche 911
[quote=”Roplemo”:2rocmdso]Juist, maar dit is misschien wel een manier voor mezelf om op een correcte manier van de wagen af te geraken. De persoon die mij de wagen verkocht verplichten hem terug te nemen.[/quote]
is misschien eens en manier om deze zaak op te lossen, uiteindelijk zou jij deze wagen niet gekocht hebben moest je het geweten hebben, daar mag ik toch van uitgaan
heb je toevallig geen rechtsbijstand met een uitbreiding naar contractuele geschillen?
het lijkt mij in ieder geval een mooie casus (case) ivm wilsgebreken, meer specifiek dwaling die de verkoop-koop kan vernietigen
volgende vraag is misschien niet onbelangrijk om te weten of je gekocht heb van een prof verkoper of een particulier
het feit dat er een keuring werd op gegeven is naar mijn mening irrelevant, tenzij je de keuring wenst aan te vallen (wat eigenlijk eens zou moeten gebeuren want daar is het ook schering en inslag)
het lijkt me de juiste manier om dit geval op te lossen eerder dan jezelf in de problemen te werken (moest je zelf de wagen verkopen).
een ding is zeker: een heel spijtige zaak