Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche Restauratie Foto’s › Restauratie 911 SC – ’80 › Re: Restauratie 911 SC – ’80
[quote=”Stef69″:27xr1td0][quote=”eenplus”:27xr1td0][quote=”cab ’88”:27xr1td0]Mocht ik U zijn dan zandstraal ik die roestplekjes in de hoeken van uw kas. De enig manier om echt tot op de plaat te gaan en diep genoeg om alle roest te verwijderen.
Ik zie dat uw carrossier met de vlam last, zet hij ook tin ipv plamuur?
Keep on the good work, ik moet de mijne ook ooit nog eens zo onder handen pakken, (later als ik tijd heb en mijn andere projecten klaar geraken).
Maar nu eerst nog een paar jaartjes bollen. 8) [/quote]
Qua zandstralen is de man in kwestie nogal weigerachtig. Ik zal eens informeren naar de reden hiervoor. De verleiding is groot om plaatselijk te stralen, zeker op moeilijk bereikbare plaatsen. We zullen samen een compromis zoeken ….
Qua laswerk worden de gaatjes met tin gedicht , iets grotere gaten worden uitgeslepen en staalplaatje in gelast, las afgeslepen en direct voorzien van elastische kit. ‘t zijn ook maar een paar gaatjes. De koffer is met tin hersteld en keurig geschaafd nadien.[/quote]
nadeel van stralen is dat deze roestdeeltjes overal naar toe vliegen en overal gaan tussenzitten
en daar krijg je dan weer eerst roest
er zijn altijd plaatsen waar je niet bij kan om te reinigen, stralen, kijken, …[/quote]
Zoals uit de foto’s blijkt is er minimaal gestraald, alvast bedankt voor de input.
Dirk