¨Porsche en coffee 1 mei Leuven

Home Forum Porsche Uitstappen ¨Porsche en coffee 1 mei Leuven

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • Je mag dat nog organiseren! Was echt leuk en meer moet dat niet zijn!:up: :up:

0

Aan iedereen bijzonder hard bedankt voor de verbazend grote en voor mij overweldigende opkomst.
        Ik vond het zeer leuk om dit te organiseren.

0

Was leuk :up:

0

Dit was top ! Meer zo’n events in de omgeving van Leuven aub !

0

Enkele sfeerbeelden staan in het fotoalbum bij het event:
              https://porscheforum.be/jomsocial/photos/album?albumid=3911&eventid=131

0

Getwijfeld tussen Dinslaken of Leuven.. Geen spijt gehad!! Een super leuk treffen op een mooie locatie. Nog van dat!!

0

Vanmorgen ook even een kijkje gaan nemen, Erwin mag dat nog organiseren 😉

0

Even langstgeweest top was zeker de moeite,dikke pluim aan de organisatie!!

0

Was superleuk, top !

0

Juist terug. Was zeer geslaagd! Proficiat aan de organisatie. Mooi palet van wagens, toffe sfeer met bekende en onbekende gezichten! Top. Nog van dat aub!

0

Ik zal er ook zijn

0

Thnx maar bedoelde treintje naar Leuven :up: 😉

0

Yup! Richting midden Duitsland… :ass: Rij een eindje mee!

0

Vertrekt er ergens een treintje ? Omgeving Hasselt-st Truiden?

0

Ik kom ook eens piepen in de voormiddag !

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.