¨Porsche en coffee 1 mei Leuven

Home Forum Porsche Uitstappen ¨Porsche en coffee 1 mei Leuven

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • Je mag dat nog organiseren! Was echt leuk en meer moet dat niet zijn!:up: :up:

Aan iedereen bijzonder hard bedankt voor de verbazend grote en voor mij overweldigende opkomst.
        Ik vond het zeer leuk om dit te organiseren.

Was leuk :up:

Dit was top ! Meer zo’n events in de omgeving van Leuven aub !

Enkele sfeerbeelden staan in het fotoalbum bij het event:
              https://porscheforum.be/jomsocial/photos/album?albumid=3911&eventid=131

Getwijfeld tussen Dinslaken of Leuven.. Geen spijt gehad!! Een super leuk treffen op een mooie locatie. Nog van dat!!

Vanmorgen ook even een kijkje gaan nemen, Erwin mag dat nog organiseren 😉

Even langstgeweest top was zeker de moeite,dikke pluim aan de organisatie!!

Was superleuk, top !

Juist terug. Was zeer geslaagd! Proficiat aan de organisatie. Mooi palet van wagens, toffe sfeer met bekende en onbekende gezichten! Top. Nog van dat aub!

Ik zal er ook zijn

Thnx maar bedoelde treintje naar Leuven :up: 😉

Yup! Richting midden Duitsland… :ass: Rij een eindje mee!

Vertrekt er ergens een treintje ? Omgeving Hasselt-st Truiden?

Ik kom ook eens piepen in de voormiddag !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.