1 Bak Jupiler 33cl

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 1 Bak Jupiler 33cl

• Maker
    Discussie

• PB

Ik heb hier een setje gebruikte Boxster 17″banden liggen met nog een 5-7mm profiel op.

Deze banden lagen op de Boxster toen ik deze kocht. Op de velgenset zelf heb ik winterbanden gelegd gehad.
      Al er interesse is, kijk ik even de juiste maten en het merk na. Zo niet gaan ze naar het containerpark eind volgende week.

Op te halen Centrum Beveren-Waas.

Wie het eerste met een bak Jupkes verschijnt neemt ze mee. :drink:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • PB

Koen, veel plezier ermee en bedankt voor den bak en de extra’s !! :up: :up: :up:

@ De mods, hier mag een slotje op. :drink:

0
        PB

Nu ik er aan denk,
          ik heb nog wel een paar bandjes liggen van mijn vw tijdperk, kan je misschien eens bekijken als je langs komt of je er iets mee bent.
          Dat zou mij een tripje containerpark besparen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

0
          PB

Komt er aan Koen. :up:

0

stuur het adres van die garagebox maar in PM dan sta ik daar morgen met een fris bakje jup + nog een leuk extra’tje

0
              PB

Ik wist dat die vraag ging komen, maar reken er maar alvast op dat het niet 4515 is. :mrgreen:
                Maar ik kijk het mee na als ik naar de garagebox ga morgen, btw setje ligt al een jaartje of 3 in de opslag.

0

mijn meest prangende vraag is welke de DOT-codes zijn aub (4 laatste cijfers)?

0
                6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.