1 Mei : 7e Meiklokjesrit voor oldtimers en liefhebbers!

Home Forum Porsche Uitstappen 1 Mei : 7e Meiklokjesrit voor oldtimers en liefhebbers!

• Maker
    Discussie
  • Op 1 Mei organiseren wij de 7e editie van de Meiklokjesrit.

Rondrit voor oldtimers en liefhebbers (open voor recente wagens) in samenwerking met de Ecurie Val D’Or en de Volvo classic club. Forumleden welkom aan clubtarief. 30€ pp ontbijt, lunch en paella inbegrepen !!!

Meer info en online inschrijving (vermelding forumnickname in opmerkingen) op : http://www.meiklokjesrit.be

Vorig jaar 75 wagens, dit jaar verwachten we klein honderdtal diverse oldtimers en sportwagens voor deze rit langsheen de mooiste wegen in Waals-Brabant en Henegouwen.

Hopelijk ook wat forumleden die wel is zin hebben in dagje ontspanning.

image_2015-04-04.jpg

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [quote=”pvdw” post=203593]Was heel leuk kennis te maken Deepee en had de indruk dat je ook meteen te techneuten of tech-gierigen onder de deelnemers hebt gevonden … [/quote]

puur toeval, want ik was aangeschoven bij de vrouwen, toen de mannen er nog niet bij zaten.

Je neemt me de woorden uit de mond Stijng. een p1800 staat ook nog altijd op mijn bucketlist. Klassebak gewoon.

wat een prachtige P1800!!!!!

Deepee kan je me de link ook Pm’en aub

Was heel leuk kennis te maken Deepee en had de indruk dat je ook meteen te techneuten of tech-gierigen onder de deelnemers hebt gevonden 😉

Was een topdag, 70 wagend, 140 deelnemers, heel verscheiden wagenpark en verschillende taalgroepen, achtergronden… Dit alles mooi door elkaar gemengd als in de paella op het eind!

Stuur me zeker nog link foto’s aub.

Hierbij nog een paar sfeerbeelden.

Hopelijk volgend jaar ook een PFB delegatie? Afspraak 1 mei centraal in ons belgenlandje en gegarandeerd ook weer een roadbook om van te smullen.
              image-5.jpg

image-6.jpg

image-7.jpg

image-8.jpg

image-9.jpg

Een zeer vriendelijke dealer van een Zweeds automerk had ons uitgenodigd om een toertje te gaan rijden in Waals Brabant/Henegouwen. Vertrek Halle, eindpunt Rhode en tussenin een lint landweggetjes om ontbijt, lunch en diner aan elkaar te knopen. Een mooie formule tegen een leuke prijs. En vooral: geen flitscamera’s om de paar KM zoals in Vlaanderen !!

A propos Drip, je moet daar dringend op stage om de zonnegroet te gaan aanleren. Ondanks de voorspelde stortregen onder de taalgrens heeft de softtop de ganse dag achter de achterzetels gelegen! Om plezier te beleven aan autorijden hoef je echt geen Frans te spreken, maar het helpt af en toe echt wel ‘un peut’ hein.

Naar gewoonte een mozaïek voor een sneak preview. Geïnteresseerden kunnen per PM een link krijgen naar het volledige beeldmateriaal.

meiklokjesritHalle_Rhode_1mei2015.jpg

Voor alle duidelijkheid, de liefhebbers categorie staat open voor alle types, met voorkeur voor de knappere P’s 😉
                  30€ pp waarvoor je ontbijt, lunch en gigantische vers gemaakte paella krijgt aangeboden.
                  Denk niet dat het budgetvriendelijker kan… Is dan ook een sleutel tot het samenbrengen van alle gepassioneerde autoliefhebbers.
                  Hope to see you there!

Soms zijn uitzonderingen op de regel een noodzaak… No problem 😉

kan ik best case nog last minute boeken en ter plaatse aanbetalen. ik weet het is allemaal wat vervelend, maar het kan niet anders.

Eerste inschrijvingen lopen binnen…roadbook uitgetekend … 195kms langs de mooiste glooiende baantjes uit de streek …. Enne reken maar op wat speciallekkes bij de deelnemers.

C U THERE ! Grtn

de verleiding is heeeel groot ! als ik op het thuisfront wat kan regelen, dan ben ik er.

Ik heb hier wel zin in! Zijn er hier nog?

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.