1 mei Dinslaken

Home Forum Porsche Uitstappen 1 mei Dinslaken

• Maker
    Discussie

• zimmermann
    Deelnemer

zoals elk jaar ga ik op 1mei terug richting Dinslaken , een van de grootste en mooiste meetings !!!
      wie gaat er mee 😉

Attachments:
      • aktuelles_plakat_2015.gif
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 98)
      • Idd Gette ik kon me nog goed bedwingen 🙂 was wel wat verkeer dus 😉

Ive het duurde me daar te lang ben binnengereden langs de zijkant 🙂
        Uitlaat is GMG !

Proficiat JP!

Ive

Hey Monza, Was idd leuke heenrit. Vooral ‘t stukje in Duitsland hèhè. Heb de Boxster nog eens op zijn staart kunnen trappen.
            Jammer dat we je na de aankomst niet meer zijn tegen gekomen.
            Welke uitlaat zit er eigenlijk onder je GT3. Lekker vette sound

Monza, ik vermoed dat jij met de GT3 achter mij bolde op de heenrit ?

Ik was steeds tegen mijn kompaan bezig van ‘rap inhalen want die achter mij gaat hier is een dikke streep trekken…. ‘ maar je hield het best beschaafd 🙂

[quote=”Ive” post=203572]Zalige dag Dinslaken achter de rug. Zeker voor herhaling vatbaar. vooral de heenrit was “vlot” 🙂
                En de kans gehad enkele toffe forummers te leren kennen.

Greetz to all[/quote]

idd leuk stukje tot daar velgenjaar echt samen rijden dat we er met een echt groot treintje toekomen 🙂
                bij aankomst stond al goed vol :-/

Jammer dat ik er niet geraakt ben!

Zag er een zeer goede opkomst uit, zal dan maar hopen dat het dit weekend ook zo’n vette opkomst zal zijn in Francorchamps.
                  (al weet ik dat dit niet zo zal zijn :D)

Proficiat JP, je 928 mag ook wel gezien zijn !

Hier nog wat foto’s
                    Volledige album hier : https://www.facebook.com/RUFIEevents

Proficiat met de beker !!

proficiat met de beker Remmel!!!!! Top!

Ja inderdaad, dat kwam eigenlijk omdat ik op de gereserveerde plek voor Porsche Forum NL parkeerde en deze was niet langszij die van PFB.
                          Kan me herinneren van 2jr geleden dat er op de snelweg flink gas werd gegeven dat was afgelopen vrijdag niet het geval, jullie hadden nog geen koffie gehad zeker?

proficat Remmel !! , na aankomst zijn we elkaar uit het oog verloren door de drukte

Joepieeee

Ieder jaar zeg ik veel te ver.
                                Ieder jaar heb ik spijt dat ik niet geweest ben na het zien van de foto’s.

Proficiat met je beker remmel. Ik kan wel moeilijk de letters lezen wat erop staat maar het ziet er de moeite uit.

Het was een topdag met steeds beter weer en warme zon!
                                  Totaal 2500 Porsches op het terrein, een record!

Sommige auto’s rookten wel een beetje…:

En de nodige 928’s!

…en nog een beker mee naar huis ook.

Hier nog een filmpje van de Soundbattle: https://www.youtube.com/watch?v=ptxDKz3-PhY

Ja fijne dag . Toffe forummers.

En voor de mense die niet daar ware
                                    (Deze heb je gemist) 🙂 en nog veel meer…
                                    [hide][/hide]

image-6.jpg

image-7.jpg

image-8.jpg

image-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.