1 mei Dinslaken

Home Forum Porsche Uitstappen 1 mei Dinslaken

• Maker
    Discussie

• zimmermann
    Deelnemer

zoals elk jaar ga ik op 1mei terug richting Dinslaken , een van de grootste en mooiste meetings !!!
      wie gaat er mee 😉

Attachments:
      • aktuelles_plakat_2015.gif
    15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 98)
    • Ive

Super, dus voor Ranst is het:
        Ive
        Esteban
        Jochen
        Gette

tot hier toe.

Vertrek daar 8:30

Ok voor 8u30 in Ranst 😉

Ik sluit om 9uur aan in Venlo, afrit 41 is OK.

Hmmm ik zie mijn profielfoto niet meer?, straks eens induiken…

Edit: gelukt! moest een nieuwe profielfoto uploaden, de oude deed het blijkbaar niet meer.
            Heb het ook op het NL forum gezet, wellicht dat er nog meer mensen aansluiten te Venlo.
            http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=44369&p=1159056#p1159056

PDS

Wij gaan uiteindelijk toch ook eens kijken.

Vrouw en kindjes gaan mee, dus met de Cayenne.
              De GT3 mag rusten voor zondag ! La Targa Passaggio 😀

Ik zal als co-piloot van Gijsbeer meegaan !!

Radiator van de 928 is kapot zal niet op tijd terug zijn van herstelling…..

8.30 in Ranst is OK voor mij. Als het echt rotweer is zal het met den daily zijn.

Ive

eventjes topic terug doorlopen en voor de mensen van Antwerpen denk ik dat het er het volgende uitziet:

Vertrek Q8 Ranst om 8:30
                    Ive
                    Gette
                    Estebam

Dus zullen we te laat in Venlo zijn om bij de rest aan te sluiten.
                    wie vanuit het Gentse wil aansluiten in Ranst, Altijd welkom
                    Mijn nummer is 0474/36.17.91

Ive

Ik kom vanuit antwerpen en we zouden samen komen aan de Q8 in Ranst. Uur blijft mij gelijk.

even lijstje maken voor wie naar Maasmechelen komt om 8u
                        -Zimmermann
                        -Carbonman
                        -Geert
                        -Benny996
                        -Lars

wie komt er vanuit Antwerpen en wil aansluiten rond 9u in Venlo

indien problemen of niet kunnen ,kan je laten weten 0478548402
                        grtz,Horst

ok voor mij om iets later in Ranst te staan….

In een vroeger leven vertrokken we altijd vroeg, daarmee 🙂

Ive

perfect Rufie en Gette,
                            Ik ben met de boxster op tijd aan de Q8 in Ranst.
                            Parking vooraan (voor tankstation) of achteraan?

Is meer dan goed, ik zal met de 964 in Ranst staan om 8.30.
                              Tenzij het echt rotweer is, dan ga ik met den daily.

Ok, ik doe een poging 🙂

Oostakker vertrek 7u30
                                Waasmunster snack E17 :7u50
                                Ranst Q8 :8u30
                                Dinslaken: 10u30

Ive

Voor mij geen probleem hoor. Wil ook gerust tegen 08:00 afspreken in Ranst.
                                  Er zal dan toch iemand een uur moeten vast stellen hé. 🙂

XXX

Veel plezier op de uitstap. Hopelijk zijn jullie tijdig terug voor de La Targa Passaggio te Antwerpen op 3 mei 😮

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.