1 mei Dinslaken

Home Forum Porsche Uitstappen 1 mei Dinslaken

• Maker
    Discussie

• zimmermann
    Deelnemer

zoals elk jaar ga ik op 1mei terug richting Dinslaken , een van de grootste en mooiste meetings !!!
      wie gaat er mee 😉

Attachments:
      • aktuelles_plakat_2015.gif
    15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 98)
      • Vrachtwagens mogen Duitsland niet in en de parking van Venlo is op 2 km van de Duitse grens…. Reeds van in Eindhoven staat alles zo goed als vol.
        Best gewoon er even af gaan in Venlo ( laatste afrit in NL ) daar samenkomen en dan verder naar Dinslaken zal het gemakkelijkste zijn volgens mij !

Ive

ik veronderstel dat dat alleen geld voor de parkings in Duitsland en net voor de Duitse grens?
          Of ook voor die in Venlo?

Gette, inderdaad, 2 jaar geleden stonden we met een hoopje op de invoegstrook bij het verlaten van het tankstation geparkeerd omdat alles vol stond….

Count me in! Terug met mijn trouwe copiloot, mijn zoontje

Hou rekening dat er op een feestdag geen vrachtwagens mogen rijden in Duitsland en dat alle parkings propvol gaan staan !

Ive

TGeert, Weet je waar we dan ‘t beste samenkomen in Venlo? De mensen van richting Antwerpen (Q8 Ranst) en de mensen van de kanten van Maasmechelen?
                  Is daar ergens een goeie parking of tankstation?
                  Als wij om 7:30 vertrekken aan de Q8 van Ranst, zijn we zeker op tijd daar.

Greetz

Wij komen ook tegen 8u naar Maasmechelen parking zoals vorig jaar.

Via Venlo in 1 colonne verder is een goed idee.
                    Dan komen er gelijktijdig aan en dan is het gemakkelijker om daar ter plaatste in groep te staan.

als bezoeker zoals elk jaar,geen zin om in da stof de P te zetten,maar altijd de moiete om naar toe rijden,zelf met daily eens duitse grens over lekker kunne gaan :p :p

Tegen 8 uur maasmechelen ” ik ben daar “

Ive

zimmerman: de mensen die van de omgeving van Antwerpen komen zullen via de E34 komen dan. We pikken dan nog mensen op in Postel en kunnen mss nog eventjes stoppen in Venlo. Als jullie daar dan samenkomen kunnen alle Belgen in één colonne naar Dinslaken bollen 🙂

Maasmechelen grens 8u , dan zijn we 9u Venlo en 9.30-10u Dinslaken

Ik denk dat wij vorige keer afgesproken hebben om 7.30 in Ranst. We zijn ook op verschillende plaatsen gestopt en nog ruim op tijd in Dinslaken.
                              Eens over de grens ging het ook wat “vlotter” he…

Ive

Hey Esteban,
                                Ik zal om 7 uur op de parking van de Q8 in Ranst staan dan.
                                In de boxster heb ik GPS dus da’s helemaal geen probleem.

Tof, dan zijn we al met drie en kunnen aan de grensovergang nog een paar mensen oppikken dan. Postel-Mol

greetz

Ik kom inderdaad samen met Gijsbeer.
                                  Maar zeker niet te laat vertrekken……

Voor diegene die uit Antwerpen vertrekken misschien afspreken achteraan de parking Q8 in Ranst op de E313?
                                  Het is een dikke 2u rijden, dus mijn voorstel….. 7u op de parking?

Hopelijk kunnen we op het binnenplein staan in het gras…..

Ik heb geen GPS om in de 928 aan te sluiten !! dus hoop dat er iemand anders een GPS heeft…. (geen sigarettenaansluiting meer en batterij GPS is eraan voor de moeite)

Ik/wij komen daar ook voorbij dus even stoppen zal wel lukken zeker.
                                    Hopelijk valt het weer een beetje mee, dan is het eens zo leuk om daar naartoe te rijden !

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.