1 mei Dinslaken

Home Forum Porsche Uitstappen 1 mei Dinslaken

• Maker
    Discussie

• zimmermann
    Deelnemer

zoals elk jaar ga ik op 1mei terug richting Dinslaken , een van de grootste en mooiste meetings !!!
      wie gaat er mee 😉

Attachments:
      • aktuelles_plakat_2015.gif
    15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 98)
    • Ive

Is een mogelijkheid he bladerunner. Alleen de uren afspreken is wa moeilijker denk ik lol

Omdat ik dit jaar Porsche Puur op 17/05 moet missen ga ik waarschijnlijk ook naar Dinslaken.

Voor diegenen die van de richting Antwerpen komen, misschien samentroepen aan de grensparking in Mol-Postel?

Ja ik ben ook voorstander om “vroeg” te vertrekke .
            Maar iemand een uur ? Maasmechelen parking

Ive

Vanuit het Antwerpse Gijsbeer???
              Ik kom van de omgeving van Kapellen. Mss kunnen wij al samen vertrekken. hebben we al een treintje van 2 🙂

Ik zal uw 964 zijn broer dan ook maar uithalen zeker 🙂

Toppie!

Ik zou ook wel willen aansluiten vanuit het Antwerpse.
                  Treintje cruisen is altijd super!
                  Wel spijtig dat er daar rond 15.00u al veel terug vertrekken. Dus best niet te laat aankomen daar lijkt me.

Count me in, als er op het moment van vertrek geen natuurrampen aan de gang zijn 🙂
                  Ik denk dat er ook nog een 928 gaat aansluiten…
                  Greetz,

Gijsbeer.

Ik ga ook mee dit jaar,kijk er an naar uit…..

Als het me lukt ben ik ook van de partij

wat het weer betreft kan het best ‘s morgens hevig regenen en dan opklaren met mooie zon zoals vorig jaar, als het gans de dag droog is daar zou het een nogal stoffige bedoeling zijn daar 🙂

hoi Geert , we zullen ook op alle 2 events zijn .)

Ive

[quote=”zimmermann” post=201515]vanuit limburg komen we altijd aan maasmechelen grens bijeen , daarna stoppen we in venlo waar we uit alle streken bijeen lomen[/quote]

Dan kom ik uit Antwerpen daar ook wel samen met jullie 😉

Dinslaken moet je eens meegemaakt hebben vind ik .

Moest het weer ( lees hevige regen en wind) echt tegenvallen, zoals nu op dit moment, dan kan je nog altijd passen en enkel naar de P-days in Francorchamps.

Wij hebben alvast beide events in onze agenda geblokkeerd 🙂

Misschien dan toch eens gaan kijken naar Dinslaken,

ben al ieder jaar van de partij geweest op francorchamps

Dit jaar ook van de partij.
                                Ik vertrek uit Oostakker-Gent. Nog iemand van deze kanten ?

Wout, Dinslaken kan je niet vergelijken met de Porsche Days.
                                Porsche Days is 3 dagen met veel actie op het circuit, in de paddock je vergapen aan al het moois.

Dinslaken is iets apart, een hippodroom die vol staat met mooie Porsches. Het is wel nogal statisch en rond 15u zijn de meesten al weer weg.
                                Toch wel gezellig om er eens te zijn.

vanuit limburg komen we altijd aan maasmechelen grens bijeen , daarna stoppen we in venlo waar we uit alle streken bijeen lomen

Hoe kan je dit treffen vergelijken met Porsche Francorchamps Days?

Is er meer te zien op Dinslaken of eens specialere versies?

jammer dat ze beide kort op elkaar vallen, zal maar eentje meepikken

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 98)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.