1 mei treffen te Dinslaken .

Home Forum Porsche Uitstappen 1 mei treffen te Dinslaken .

• Maker
    Discussie
  • Op zaterdag 1 mei 2010 is het het negende Porsche treffen te Dinslaken .Natuurlijk zijn wij weer van de partij .
    Zeg niet dat je het niet tijdig wist .
    Meer info HIER

Wie gaat er nog ❓ ❓ ❓

1 : 911-lover 968CS 3 personen
    2 : DrKnauf 964
    3 : Rufie 968
    4 : …

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • 1 mei
      Wie wil er uit “limburg” samen vertrekken naar Dinslaken (porsche treffen) ?.
      buiten limburg kan natuurlijk ook !! , maar ik weet niet als die een andere roete hebben vandaar .
      Heeft er iemand interessen ?
      Lars

@JoeBar : Kijk eens eventjes op mijn site naar de fotootjes van verleden jaar

Circuitrijden is er niet bij , maar ik vind de sfeer steeds super en er is echt wel een massa te zien .
        Ik ga nu het vijfde jaar op rij en kijk er elk jaar naar uit

Goed Alain

zal er ook zijn, of course.

@911-lover -> nice. extra promo altijd goed…

Kan er iemand eens snel zeggen waarom dit een ‘must-see’ is?
              ik lees hun website maar behalve dat er veel Porsches zijn, en dat je mss op circuit kan rijden, (wat ik met mijn P niet ga doen) en een GWR gaat proberen gezet worden…

enlighten me please!

dan weet ik ik of ik thuis al moet lobbyen om eens een tripj enaar daar te maken (is slechts 240km dus afstand geen prob)

gr,

Ik heb onze club aangemeld bij Ingo Rübener (organisator van dit evenement) en hem de banner van dit foum bezorgt.
                Deze staat nu op hun site als deelnemende club met die van mijn site eronder 😉

BTW : Ietsje duidelijker dan die van onze Noorderburen 😈

Even dit draadje weer onder de aandacht brengen .
                  Mei is zo daar .

Wie gaat er van hieruit ??

1 : 911-lover ➡ 968CS
                  2 : DrKnauf ➡ 964
                  3 : …

Hoi Maatjeuh,

Natuurlijk zijn we weer in Essen (22ste jaar al zonder misser denk ik) .
                    Dit jaar zal het of de maandag of de woensdag zijn . Moet ik zien hoe het zal gaan met onze vrije dag en met mijn maten .
                    Hou je tijdig op de hoogte . 😉

Wim

Hé knauffie, ook de weg naar België gevonden. 😉

ik natuurlijk koenstert 8)

treffen wij elkaar nog in essen ❓

greetzzz mike

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.