10 juni Mettet

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender 10 juni Mettet

• Maker
    Discussie

• PDS

Hey

Zijn er hier nog die naar Mettet gaan op 10/06 ?

Ik ga alvast samen met de René ! :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
      • Was terug een topdagje!

ja der is bij mij ook veel beeldmateriaal de mist in gegaan helaas, camera stond op interval ipv movie, dikke miserie tedju…

Eerst es kijken hoeveel er nog op de banden zit en uitkijken naar de volgende trackday!

Idd! veel te laat, is zoeken naar scherpte met die bril! Had het moeten weten lukt ook niet bij gewoon autorijden…
          Gelukkig de M3 kunnen laten schuiven, normaal is het daar kopje rolle bollen!!!!

Zag je de weg niet meer in die bergaf?
            Gelukkig niet geraakt.

Niet te doen hé!

Trouwens heb een mooie bijna niet gebruikte ‘dubbel zicht’ bril te koop…SPOTPRIJS!

@RS, moest je nog het gras ook afrijden mss die dag?
                Precies ne keer stofzuigen ook he in den auto, nogal veel stof die rond vloog!!!

Is duidelijk, klein foutje soms grote gevolgen, gelukkig hier ok

[quote=”Rocco” post=207215][quote=”RS” post=207213]gigantische schuiver …. Filmpjes volgen nog.[/quote]

Genoteerd ![/quote]

Hier Rocco, de schuiver (beetje overbelicht tgv positie GoPro)

Had tijdens de opwarmrond al ondervonden ivm de verkeerde inschatting afstand en problemen met scherpte focus…. dubbel zicht voor mij bril, niet ok !
                    Levensgevaarlijk zo te rijden = JP stommiteit!
                    Later met enkel de verzicht bril ging het als van ouds!

https://www.youtube.com/watch?v=YFOnJvH0KKM#t=26

was een leuke dag, voor herhaling vatbaar

@JP: het duwen was graag gedaan, al een geluk is het probleem opgelost

inderdaad PDS jammer dat de drift van Réné er niet meer opstond, de geheugenkaart van de Gopro zat vol

PDS

Geen probleem JP 😉

Was graag gedaan. Was leuk circuitje, in begin wel heeeeel hard wennen.

Op einde konden we bij het opgaan van de rechte lijn telkens mooi driften 🙂

Maar de powerslide van Rene was wel den topper !! Spijtig dat we die niet op film hebben 😀

[quote=”RS” post=207213]gigantische schuiver …. Filmpjes volgen nog.[/quote]

Genoteerd !

Woordje van dank aan PDS & Rene en vrienden om de M3 de remorke te helpen opduwen!

Nog even meegeven, probleem opgelost!
                            Na de verontrustende 150° motorolie (moet trouwens eens werk maken er een °C ipv F meterke in te steken!) heb ik in de handeling de motor af te slaan (type schakelaar) waarschijnlijk in dezelfde beweging de schakelaar vd benzine pomp 1 mee afgezet vandaar de startproblemen achteraf!

Sorry mannen, nog eens bedankt voor de hulp!!!

Trouwens plezant elkaar eens te ontmoeten, weinig gepraat was mijn dag niet precies…
                            Veel volk, wel plezant, M3 liep spijts de gigantische schuiver in de ‘Hublin’ pif-paf (bril met dubbele sterkte = no go op circuit!!!!!!) prima!
                            Filmpjes volgen nog.

Is goed met hem.
                              Heeft toch nog opnieuw op Zolder gereden met zijn auto.
                              Zolder gaat hem wel niet meer doen, te belastend voor de remmen.
                              Zijn remmen bleven piepen naderhand en heeft ze vervangen door nieuwe.
                              Niet goedkoop die BMW performance schijven en blokken.
                              17 Juli rijd hij wellicht mee op Francorchamps.

Ingeschreven dagpass.
                                Hoe is’t met uwen maat Ghost?

Ik heb wel zin.
                                  Ga het op mijn werk eens bekijken of ik verlof kan regelen.
                                  Mijn eerste trackday was op Mettet en was toen goed bevallen.
                                  Op de schuiver van mijn maat na 🙁

Inschrijven via RACB:
                                    http://www.racb.com/nl/experience/racb-experience/

RACB driving days, de condities lezen, per uur, halve dag of dag, het is helaas wel in sessies te doen maar als introductie zeer leuk en dan inschrijven.

geen specifieke sessie’s voor beginners, belangrijkste is kijken wie achter u komt en zorgen dat je goed beseft wie afkomt of rond u rijdt.

JP Reys zal ook aanwezig zijn die dag

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.