10 tal Porsches gewenst op 16 Juni

Home Forum Porsche Uitstappen 10 tal Porsches gewenst op 16 Juni

• Maker
    Discussie
  • De organisator van de Mollenrit(http://www.mollenrit.be/historiek.php) heeft mij gevraagd of ik niet een 10 max 15 Porsches kan bijeen krijgen.
    Hij vroeg dit om hun evenement iets extra te geven.
    Als we meedoen is er een speciale parking voorzien voor ons.
    Er is dan een bepijlde rondrit van 120 km die we kunnen doen, maar dat moet niet.
    de rit is ook beschikbaar voor de GPS toestellen die de motars gebruiken, juiste types weet ik niet.
    Enkel aanwezig zijn is voldoende.
    Dus wie heeft er die zondag niets te doen en wil een beetje bijdragen aan de sfeer tijdens dit evenement voor het goede doel. Start zal rond de middag zijn.
    In eerste instantie was de vraag gerezen of wij eventueel kinderen konden meenemen maar dit werd snel een probleem in verband met verantwoordelijkheid bij eventuele ongevallen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 55)
    • [quote=”Funny” post=134325]William mooie foto van al die P’s voor je huis . :applaus: :applaus:[/quote]

Is niet mijn huis. Er woont wel een Porsche rijder :first:

Ja vette party …heb me goed geamuseerd ! :relaxman:

Even ter attentie : leden van de organisatie hebben nog iemand zijn vrouw gevonden … Gelieve deze zo spoedig mogelijk terug komen op te halen !!!

‘t Liep een beetje uit de hand maar ‘t was plezant.

nu was ik in de overtuiging dat dat de norm was bij uitstapjes

Bedankt voor de foto btw. William :up:

William mooie foto van al die P’s voor je huis . :applaus: :applaus:

[quote=”Mushroom” post=134241]:drink:
              Foto’s!!! :)[/quote]

‘t Liep een beetje uit de hand maar ‘t was plezant. :drink:

Champagne_Party_c_Cyrille_Margarit_0.jpg

Like!! *luv
                Ze brengen toch kleur op de straat hé?! :up:

[URL=http://s762.photobucket.com/user/vawilliam2003/media/20130616_140848_zpsef17210c.jpg.html][IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/20130616_140848_zpsef17210c.jpg[/IMG][/URL]

We had joy we had fun we had pintjes (en cava) in the sun 😀
                    First day out maar t zal de laatste niet zijn vooral ook dankzij het aangename gezelschap. :up:
                    Ik zou zeggen : “nog van da” :drink:

Was inderdaad een tof samenkomen :drink:
                      Mijn broer vond dit ook en heeft al aangegeven nogmaals mee te willen rijden.
                      Foto’s zal ik straks posten.

Idd. hier zelfde ,voor mij was dit de eerste maal om wat wagens en wat mensen van hier op het forum te ontmoeten en een zeer toffe middag aan gehad :up: :applaus:

:drink:
                          Foto’s!!! 🙂

Ik ben toch geweest en het was plezant, kort ritje gedaan met 4 Porsches, toffe mensen leren kennen, pintjes (en cava) gepakt, goed gepraat, goed gelachen, kortom, de afwezigen hadden ongelijk.

Bedankt William, broer van William, Igor, Els, John en tot de volgende. :driver:

Het was te denken dat 10u wat ambitieus was, 11 it will be….ben gene ochtendmens hé

Gewoon tot daar komen tegen 12u. De rest os reeds geregeld.

Wil eventueel wel komen… Hoe inschrijven enz…?

Grtz jurgen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 55)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.