10 tal Porsches gewenst op 16 Juni

Home Forum Porsche Uitstappen 10 tal Porsches gewenst op 16 Juni

• Maker
    Discussie
  • De organisator van de Mollenrit(http://www.mollenrit.be/historiek.php) heeft mij gevraagd of ik niet een 10 max 15 Porsches kan bijeen krijgen.
    Hij vroeg dit om hun evenement iets extra te geven.
    Als we meedoen is er een speciale parking voorzien voor ons.
    Er is dan een bepijlde rondrit van 120 km die we kunnen doen, maar dat moet niet.
    de rit is ook beschikbaar voor de GPS toestellen die de motars gebruiken, juiste types weet ik niet.
    Enkel aanwezig zijn is voldoende.
    Dus wie heeft er die zondag niets te doen en wil een beetje bijdragen aan de sfeer tijdens dit evenement voor het goede doel. Start zal rond de middag zijn.
    In eerste instantie was de vraag gerezen of wij eventueel kinderen konden meenemen maar dit werd snel een probleem in verband met verantwoordelijkheid bij eventuele ongevallen.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
    • [quote=”Mushroom” post=133672]Zuigerkes …in orde…. de nippeltje doordraaien :cry:[/quote]
      Beste Mush, met nippeltjes moet je voorzichtig zijn. Of te veel in de 50 tinten boeken gelezen?

😉 😳

Voila eerste uitstap met mensen van het forum zal een feit zijn. Ben er bij zondag of met de Porsche of met de Triumph of, in a worst case scenario, met de DD. Moet ik mij nog inschrijven via die site Ghost of geef jij het allemaal door?

XXX

Wil iemand mij tot daar duwen 😯
          Zal dit weekend volop aan’t uitmeten en solderen zijn 😎

Zuigerkes etc van de remklauwen zijn reeds lang in orde. ‘t Is maar bij het ontluchten dat’t altijd mis gaat en de nippeltje doordraaien 😥

Zijn uw remklauwen intussen in orde?
              Het plaatsen en ontluchten is geen groot werk hé, je moet het natuurlijk al eens gedaan hebben.

Ik heb nog steeds geen remmen op de Smurf 🙁
                Noch enig zicht op wanneer “mijn mannetje” nog eens zal langskomen om verder te doen…

Wie gaat er al zeker komen?

Ghost
                  Targa 84 ?
                  Phython ?
                  Igrdriver ?
                  Mushroom ?

We hebben nog even tijd hé.
                    De organisatie houd rekening met ons.
                    Als we nu met 5 of 15 zijn maakt voor hun geen verschil.

@ Igrdriver. Triumph is dit jaar de gesponsorde moto voor de estafette :up:
                    @ Snoer geen probleem hoor

Ik zou daar eventueel ook kunnen zijn ,nog niet 100% zeker maar ik laat het tegen eind deze week weten als dat niet te laat is natuurlijk . 😳

Verdorie ik zie nu dat ik niet kan die dag 😳 😳 😳 Sorry.

Als ik de shark klaar krijg tegen dan zal ik er ook proberen te zijn. Helaas is dat nen groten als….Kan nog altijd overwegen om met mijn Triumph Daytona aanwezig te zijn.

Als mijn remmen gefixt zijn kom ik eens langs.
                          Altijd leuk en ge zijt ook de minste niet hé??

Komaan jongens? Niemand meer vrij dan? :think:

Dit nog eens even onder de aandacht brengen.
                            Had toch graag nog enkele extra auto’s bijeen gekregen 😀

Geen probleem Remmel.
                              Er zullen er nog wel een paar anderen aanmelden denk ik.
                              Als het weer een beetje betert ten minste.

Zondag 16 juni is hier “Vaderdag” dus dan zal ik toch bij mijn vader op bezoek moeten gaan, anders was ik graag meegegaan.

Bij goed weer heb ik begeleiding van enkele moto’s voor ons :first:
                                  Zo kunnen wij rustig :driver: zonder te moeten opletten voo de pijltjes van de rit.
                                  Gewoon de moto’s achterna rijden, lekker ontspannen :driver:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 55)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.