10 tal Porsches gewenst op 16 Juni

Home Forum Porsche Uitstappen 10 tal Porsches gewenst op 16 Juni

• Maker
    Discussie
  • De organisator van de Mollenrit(http://www.mollenrit.be/historiek.php) heeft mij gevraagd of ik niet een 10 max 15 Porsches kan bijeen krijgen.
    Hij vroeg dit om hun evenement iets extra te geven.
    Als we meedoen is er een speciale parking voorzien voor ons.
    Er is dan een bepijlde rondrit van 120 km die we kunnen doen, maar dat moet niet.
    de rit is ook beschikbaar voor de GPS toestellen die de motars gebruiken, juiste types weet ik niet.
    Enkel aanwezig zijn is voldoende.
    Dus wie heeft er die zondag niets te doen en wil een beetje bijdragen aan de sfeer tijdens dit evenement voor het goede doel. Start zal rond de middag zijn.
    In eerste instantie was de vraag gerezen of wij eventueel kinderen konden meenemen maar dit werd snel een probleem in verband met verantwoordelijkheid bij eventuele ongevallen.

10 reacties aan het bekijken - 46 tot 55 (van in totaal 55)
    • Nog een aanmelding gekregen van een niet forum lid, daar zal aan gewerkt worden 16/6 😉

Klikt niet zo leuk Bart. Hopelijk komt het snel in orde. Je hebt nog 3 weken hé 😀

Wat de samenkomst betreft heb ik aan de organisatie gemeld dat we komen :relaxman:
        Nu nog enkele extra porsche’s en het word een topdag :driver:

Bedankt alvast aan degenen die willen komen.

De nippeltjes om de remmen te ontluchten breken telkens af (of draaien van ‘t minste door) 🙁
          Zijn nu binnen om een 2e keer nieuwe draad in de klauwen te tappen…

Bedankt mannen.
            @ Luc geen probleem.
            @ mushroom wat is er nog mis met de smurf?

Voor diegenen die komen volg hier verder.
            Zal nog een afspreek plaats doorgeven zodat daar samen kunnen aankomen.

ik zal er zijn met de porsche

Sorry William, het is hier om de hoek maar ik kan er niet bij zijn, anders graag. :salut:

Ik heb geen (rijdbare) Porsche 🙁

+1 met oude rode SC als je wil ! :driver:

hey
                      ik zal me als eerste melden met mijn oude targa
                      hopelijk komen er meer
                      vr gr harry :drink:

Niemand?
                        Ik moet maandag avond weten of ik een groepje bijeen krijg.
                        Dan kan de organisatie er rekening mee houden.
                        Is in mol millegem te doen.

10 reacties aan het bekijken - 46 tot 55 (van in totaal 55)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.