100.000 kilometer

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 100.000 kilometer

• Maker
    Discussie

• JM

Op een duitse site heb ik gelezen dat je bij een 993 na 100.000 kilometers meerdere (duurdere) reparaties kon verwachten. Ze hadden het er zelfs over dat je na aankoop van een 993 altijd EURO 10.000,– in reserve moet houden voor reparaties. De betreffende site was alleen erg onduidelijk wat er precies gerapareerd zou moeten worden. Een van de reparaties had i.i.g. iets met de vooras te maken.
      Kunnen jullie mij meer vertellen over de reparaties die na 100.000 km te verwachten zijn

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
      • [quote=”Setakira”:ntpxl5oz]Net dezelfde verhalen als met “Clarckies” Ford GT precies 😉 [/quote]

Ja, die moet hem meestal op zijjn bestemming achterlaten 😆 😆 😆
        Er terug mee thuis geraken blijkt een probleem… als hij al kan vertrekken 😆

Net dezelfde verhalen als met “Clarckies” Ford GT precies 😉

ken

[quote=”the body docter”:2qplvoem]de slr wordt ook met dehand gemaakt een klant van bij ons op het werk heeft er eentje dik500 000 euro aan betaald en meer in de mercedes garage gestaan dan bij zijn thuis heeft ondertussen al een volledige nieuwe motor gratis en voor niks (mag ook wel voor zo een prijs )

tot nu toe niks dan probelem was overlaats na zes maanden in de garage geweest te zijn weer terug en na drie weken weer binnen nu voor elektrische problemen

dus nu heeft hij maar een sl v12 bijgekocht voor het geval de slr weer binnen moet

een ferrari koop je inderdaad best per twee dan kan je met eentje rondrijden als de andere in de garage staat 😀

een slr ook maar wie heeft er zoveel geld voorover[/quote]

interessant onderwerp jongens 😉

amaai dan koop je zo’n wagen en dan kan je er nog niet optimaal van genieten, dat zou toch niet mogen vind ik… maar ja het is wel de realiteit spijtig genoeg , geeft mij dan toch een goede 911 hoor en een 997 gt3 dan kan ik mij nog een dikke BMW 5 serie bijkopen dan kom ik nog niet aan de nieuwprijs van een SLR… 😀

de slr wordt ook met dehand gemaakt een klant van bij ons op het werk heeft er eentje dik500 000 euro aan betaald en meer in de mercedes garage gestaan dan bij zijn thuis heeft ondertussen al een volledige nieuwe motor gratis en voor niks (mag ook wel voor zo een prijs )

tot nu toe niks dan probelem was overlaats na zes maanden in de garage geweest te zijn weer terug en na drie weken weer binnen nu voor elektrische problemen

dus nu heeft hij maar een sl v12 bijgekocht voor het geval de slr weer binnen moet

een ferrari koop je inderdaad best per twee dan kan je met eentje rondrijden als de andere in de garage staat 😀

een slr ook maar wie heeft er zoveel geld voorover

Een auto gaat niet van zelf stuk hoor, ferrari’s worden allemaal met de hand gemaakt, op voorhand worden allemaal berekeningen gemaakt wat deze auto’s aankunnen en wat niet, velen kunnen niet rijden met hun ferrari! hangt van de rijstijl af. En nu zeg ik er niets meer over :mrgreen:

Mijn garagist heeft er ook enkele in onderhoud… Die staan regelmatig bij hem binnen en dan niet voor enkele dagen hoor!

En de prijzen van de onderdelen! niet normaal! Half litertje hydraulische olie = 100€

Jaja Dave, we discussiëren sewwes wel verder 😆

[quote=”924″:2ao8bgek]Hoezo, toch niet ‘van horen zeggen’ want die verhaaltjes kennen we, juist hetzelfde als bij alfa.. 😉 [/quote]

Niet van horen zeggen, ken iemand die je graag uit de doeken doet wat ie met 2 nieuw gekochte ferrari’s heeft voorgehad… sindsdien rijd ie alleen nog porsche

ferrari… “Italian Trash” (Charlie Sheen) 😆

Hoezo, toch niet ‘van horen zeggen’ want die verhaaltjes kennen we, juist hetzelfde als bij alfa.. 😉

[quote=”924″:3054osmt]Hier reageren wij maar niet op hé over dat van Ferrari 😉 [/quote]

Maar t is wél zo 😈

Hier reageren wij maar niet op hé over dat van Ferrari 😉

[quote=”Der Ferry”:1ud2lz2a]je hebt dat waarschijnlijk op Ferrari-forum.de gelezen 😆 😆
                                die zijn zo’n kosten ook gewoon 😉 [/quote]

Als die de 100.000 km al halen hé 😆

je hebt dat waarschijnlijk op Ferrari-forum.de gelezen 😆 😆
                                  die zijn zo’n kosten ook gewoon 😉

Mijne ook, aangekocht aan 102.000km en nu bijna 113.000km. Mechanisch niets mis mee, kogellagers van de alternator werden voor de verkoop veranderd maar voor de rest niets mis mee, moet alleen de kleppen van de verwarming nog eens laten controleren want heb langs de voeten warme lucht ook al staat hij op koude en dat is niet zo aangenaam voor de passagiers als je dicht moet rijden 😉 …

Vreemde stelling van die site 😕 …

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.