100.000 kilometer

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 100.000 kilometer

• Maker
    Discussie

• JM

Op een duitse site heb ik gelezen dat je bij een 993 na 100.000 kilometers meerdere (duurdere) reparaties kon verwachten. Ze hadden het er zelfs over dat je na aankoop van een 993 altijd EURO 10.000,– in reserve moet houden voor reparaties. De betreffende site was alleen erg onduidelijk wat er precies gerapareerd zou moeten worden. Een van de reparaties had i.i.g. iets met de vooras te maken.
      Kunnen jullie mij meer vertellen over de reparaties die na 100.000 km te verwachten zijn

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
      • JMn[quote]Op een duitse site heb ik gelezen dat je bij een 993 na 100.000 kilometers meerdere (duurdere) reparaties kon verwachten. Ze hadden het er zelfs over dat je na aankoop van een 993 altijd EURO 10.000,– in reserve moet houden voor reparaties.

Kort en duidelijk antwoord.”Dikke bullshit”. 👿
        Mijn 993 heeft op dit ogenblik ongeveer 158000 km op de teller.Heb hem gekocht met 45.000 km op de teller in ’98.
        Kosten buiten normaal onderhoud :aircoleidingen en compressor vervangen in 2001-elektrisch probleem (kapotte alternator) in 2004- preventief beide koppelingspompen vervangen in 2005.
        Niet meer dan dat.

Nieuw voor mij! Nog nooit gehoord! 😯 🙄

Misschien ne 100.000km circuit-rijden of zo 😛

Je mag ook niet altijd alles geloven wat ze schrijven dezer dagen.
            Als ik jou was informeer je eens goed via een porscheclub of kennissen die soortgelijke porsche bezitten of natuurlijk via het forum. 😉

10000 euro amaai en dit op 100000 km dat heb ik nog nooit gehoord hoor moest het nu een 996 zijn ja dan kan ik het geloven en zeker bij de 3.4 versie

10.000 euro aan reparaties……. voor wat? tegen dat je wagen perto rijd misschien??? ze mogen drijven maar niet overdrijven 😛

Dat is het eerste wat ik daarover hoor 😕
                  Misschien bij een nooit onderhouden voertuig , doch ik vind deze steling erg straf.
                  Ik ben benieuwd wat ik hier ga bijleren omtrend dit thema

6 reacties aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.