- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
17 juli 2017 om 20:45
Hallo
Vandaag gaan kijken naar een 964 Turbo.
Deze wordt particulier verkocht, de garage gaaf mij volgende raad.1. 111 puntendiagnose (150€) : niet doen
2. Uitgebreide diagnose laten doen. Duurde ongeveer 4uur en kost 400€
Dit was beter om meer zekerheid te hebbenIk dacht dat ga ik doen omdat dat ok lijkt. :drink:
Vervolgens bel ik een kennis die taxatie doet van oldtimer.
Hij keurde die uitgebreide diagnose zeker niet af maar vond het veel geld voor wat hij ook kan doen.
Hij zei ook indien ik zo’n uitgebreide diagnose laat doen dat het zeker een rol speelt waar omwille van de objectiviteit
Hij gaf ook mee dat indien hij zou meegaan dat de hele context wordt bekeken en niet puur technisch staat van de Porsche.
Als laatste kan hij ook een adviesprijs geven conform de marktwaarde.Je kan wel denken dat hij voor zijn winkel spreekt maar het is geen vreemde voor mij en weet ook wat ik verlang van auto’s.
Je ziet dat hier geen sluitend juist antwoord op is maar geef gerust jullie input zodat ik nog een beter beeld krijg zodat de aankoop geen horrorverhaal gaat zijn, ik heb de technische kennis niet.
Thanks
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.