12/04 Zolder super sunday

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender 12/04 Zolder super sunday

• Maker
    Discussie

• PDS

Gaan er nog mannen naar Zolder op zondag 12 april ??

Ik ga rijden samen met Drip en waarschijnlijk ook Vankerkhove.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
    • PDS

Bccars: er was geen volk 😀 !!

Persoonlijk vind ik, hoe drukker hoe beter !

héhé

Ge kunt er nu wel mee lachen. Maar ik vind toch dat jullie:
          -1- ferm en ferm snel gereden hebben
          -2- dat het best bij momenten wel druk/chaotisch was

Ik maak me dan ook heel erg de bedenking of ik wel voldoende rijcapaciteiten heb om zoiets mee te kunnen doen ! Opt rechte stuk ben ik ook schumacher, maar dit filmpje was toch van een wat hoger kaliber ! Knap hoor !

XXX

Eindelijk iemand die het begrepen heeft 😮

een geluk dat je geregeld de remmen dichtgooide anders had PDS nooit de kans gehad om je te passeren en in beeld te komen 🙂

Geweldig filmke Drip , zo zie je maar dat je met DOT 4 gevulde remmen en de soms wat rokende targa nog heel dicht in de buurt kan blijven van een GT3 .

Jeb laat de commentaar nu maar komen LOL LOL

PDS

haha die met zijne “tuned” johhnie Porsche dacht precies dat er prijzen te winnen waren 😀

🙄

Leuk filmpje !!

Mooi film en rijwerk, Drip! Als ik jullie zo zie rijden….kriebelt het toch wel wat

XXX

Da’s spijtig Joebarreke, we hadden erop gereken u daar tegen te komen.
                      Hopelijk niet te veel miserie.

Kon er spijtig genoeg niet bij zijn, ziekenhuisbezoek al hele week :((

XXX

wat er voor het lensje kwam zondag:

LOL PDS !

PDS

[quote=”bccars” post=202464]Ik was er ni bij maar heb wel iets gehoord van “tractieproblemen” aan een of ander rond punt ;-)[/quote]

Ik heb er ook van gehoord 😀

Ja dat klopt.
                                Fordclub.be had daar een bijeen komst.

Er waren inderdaad wel wat RSen te spotten!
                                  Denk dat er een samenkomst was van Ford, hadden een deel van de parking voor hun.

Er lijken daar zoveel Focus RSen te zijn of vergis ik mij.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 50)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.