Home › Forum › Porsche Talk › 12 December OPC Antwerpen “Nieuwe 911 De tijd vooruit”
- Dit onderwerp bevat 31 reacties, 20 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 11 maanden geleden door Erwin.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Yep yep ook gezien Deepee. Very very tempting … :what:
[quote=”Dino737″ post=224119] … Dan toch maar proberen een 991.1 te zoeken…
Groetjes, Dino[/quote]
er stond nog een 991.1 black edtion afgeprijsd in de toonzaal in OPC Paal 💡
Werd wel tijd, was bijna vergeten hoe plezant deze alweer reed, 944 is zeker ook niet verkeerd maar toch wereld van verschil. Wat moet een 991.2 dan niet zijn … !!??
[quote=”carbonman” post=224055]Ik was er donderdag bij en heb mij goed geamuseerd moet Dino737 en TDW. De 991.2 vind ik mooi, achterlichten zijn echt ferm. Maar van de sportuitlaat ben ik nog niet overtuigd. Ze hadden hem gestart en mmm, niet overtuigd :think:
Ik vond vooral de Martini stand geweldig :lekker:[/quote]Twas idd een leuke voorstelling met een geweldige Martini stand 😉
Het geluid was idd niet overtuigend…Dan toch maar proberen een 991.1 te zoeken…
Groetjes,
Dino
[quote=”Herman911″ post=224068]Gisteren Luik,, vandaag Paal, ideaal om m’n elfje die eindelijk weer op stal staat te laten wennen aan alweer leuke kilometers vreten.[/quote]
:drink:
Herman, congratzzzz with the return of the 911.
Gisteren Luik,, vandaag Paal, ideaal om m’n elfje die eindelijk weer op stal staat te laten wennen aan alweer leuke kilometers vreten.
Ben eens met Deepee dat achtergril wat bizar oogt. Vooral de verticale look vind ik minder. Wat dan wel weer top is is het dashboard en interieur : wauw :lekker:net terug van het bezoekje aan OPC Paal. ook daar waren een paar forummers present voor een leuke babbel. de bezoekers kregen er een leuk verzamelboek over de 17de overwinning op Le Mans in 2015. :respect2:
de zwarte gril op de motorklep vind ik tegenvallen, deze zou voor de meeste exterieurkleuren mooier combineren in chromé.
verder is het qua looks wat je van een facelift kan verwachten en zullen het vooral de rijprestaties zijn die het koperspotentieel moet gaan overtuigen. fiscaal is het in ieder geval al veel interessanter dan de 1ste generatie 991.Ik was er donderdag bij en heb mij goed geamuseerd moet Dino737 en TDW. De 991.2 vind ik mooi, achterlichten zijn echt ferm. Maar van de sportuitlaat ben ik nog niet overtuigd. Ze hadden hem gestart en mmm, niet overtuigd :think:
Ik vond vooral de Martini stand geweldig :lekker:Deze namiddag naar brussel geweest, was de moeite, foto’s volgen nog
Waren er nog van het forum
In de werkplaats stonden er ook veeeel mooie
991 gt3 rs boxster en 991 black edition, 918 int blauwGisteren bij PC Knokke gaan kijken. Mooie wagen en sportuitlaat staat hem goed!
[quote=”stoffels70″ post=223976]Blijkbaar vanavond ook al ne pre voorstelling in wijnegem. Reed daar een half uurtje geleden voorbij op de e 313 en het zag daar zwart van het volk.[/quote]
Juist terug van de voorstelling in de “patinoire” in Brussel. Mooie show, schitterende catering, amaaaaaai, en de nieuwe looks good in the flesh…
Opvallend toch ook hoe degelijk het interieur eruit ziet en aanvoelt.
Er was een agathe grijze coupe, een witte coupe en een zwarte cab met rood dak.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.