12 VOLT stekker blijft stroom geven.

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster 12 VOLT stekker blijft stroom geven.

• Maker
    Discussie

• Ns

Wie kan mij helpen?

Ik rij met een sinds kort met een Porsche Boxster 987 van 2006.
      Hier zijn 2, 12 volt stekkers voorzien.
      De ene in de middenconsole (voorzien van een sigarettenaansteker) de ander in de opbergbox/armleuning.
      Beide stekkers staan constant onder stroom. Hierdoor kan ik bijvoorbeeld m’n Coyote niet laten inzitten of de batterij loopt leeg.

Ik kan begrijpen dat dit zo is voor de stekker waar de sigarettenaansteker inzit.
      Kwestie van gebruiksgemak en eventueel bij gebruik van een druppellader moet dit zo zijn dacht ik.
      Echter had ik gehoopt dat de andere stekker gewoon aan/uit zou gaan met het contact.

Weet iemand of dit normaal is en of er eventueel iets kan worden aan gedaan?
      Het is zeer vervelen da ik bij iedere stop de coyote moet uittrekken.

Alvast bedankt voor jullie hulp en informatie.
      Groeten,

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • [quote=”Mushroom” post=230822]Als jouw Coyote 15 minuten (kan ook 30 zijn) op dezelfde plaats blijft staan schakelt hij zichzelf uit :salut:
        Jouw probleem is dus nu officieel opgelost :up:[/quote]

Klopt, ik zou niets veranderen, de Coyote valt zelf uit zoals Mushroom zegt na een 15 minuten… :up:

Als jouw Coyote 15 minuten (kan ook 30 zijn) op dezelfde plaats blijft staan schakelt hij zichzelf uit :salut:
          Jouw probleem is dus nu officieel opgelost :up:

Ns

Thanks 😉
            Uit deze reacties blijkt alvast dat het normaal is en ik dus een oplossing zal moeten zoeken.
            Kben ergens wel blij, ik dacht dat dit een fout/probleem wasen niet zou mogen…

Ik heb een bluetooth apparaatje gemonteerd dat mee stroom krijgt van de radio, daarvoor heb ik stroom moeten aftakken van één van de kabeltjes die naar de radio gaan.

Je zou dat kunnen doen voor je coyote, bijkomend voordeel dat je geen zo’n lompe stekker in het zicht hebt.

Hier instructies: klik

Ns

Kheb schrik van het te verputsen als ik met schakelaars begin 😀

als je er een schakelaar tussenzet herkent het alarm dat dan? Ik weet dat ik bij mijn Beemer niet kon zonder dat het alarm werd bij-geprogrammeerd.

Schakelaar in serie zetten met de positieve toevoer naar de 2de stekker..

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.