13-14/9/2014: PSC Classic Days Boxtel Porsche ed.

Home Forum Porsche Uitstappen 13-14/9/2014: PSC Classic Days Boxtel Porsche ed.

• Maker
    Discussie
  • Op slechts 30km vanaf de Belgische grens ligt het Nederlandse plaatsje Boxtel.
    Op 13 en 14 september organiseert PSC Events hier de “Classic Days, Porsche Edition” : http://psc-events.nl/index/PSC-CD-Bezoekers.html

Wie gaat er heen?, zelf ga ik op zondag.
    Beslist de moeite waard, ben hier eerder geweest (1 juni) en toen was er al genoeg te zien op de parking, los van het museumbezoek met prachtige wagens en de shop met allerlei kleding (Gulf!), boeken, gadgets etc.

Wat tevens erg leuk is: het terras buiten heeft uitkijk op de parking dus je kunt lekker van je hapje/drankje genieten terwijl er voor je neus van alles langs komt rijden.

Entree voor Porsches met inzittenden is gratis! (dus de Nederlanders zullen in de meerderheid zijn :mrgreen: )

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • Heel schoon! Je kan het alleen nog schoner te maken door de cameraman nog wat meer over de parking te laten lopen. Maar boeiende blinkende beeldige beelden. :up:

0
      PSC

Roel (van Detail Today) stuurde ons de link van een film montage welke hij (en zijn vrouw) van het PSC Classic Day’s evenement gemaakt hadden. Wij zijn heel blij dat het evenement ook op op film is vastgelegd. Hierdoor kunnen wij onze bezoekers een terugblik geven en de mensen die niet konden komen, krijgen hierdoor een indruk van het evenement.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=cJ7XSjuKXZ4&feature=youtu.be[/video]

0

Bij Roel, die jongen die die velgen staat te cleanen met de Iron-x, de hoge drukspuit en die witte poedel zijn we onlangs op poetsclinic geweest. Inmiddels staat de P geschorst te stralen. Is zo mooi werken met die profi schoonmaakspullen en zo’n lekker weertje van de week dat ik grondig met de Jeep aan de gang ben gegaan. Pemig wat een resultaten!! :wtf: :up:

0

ik vond het ook gezellig, niet de drukte van jewelste en vaak reden der wagens weer weg maar dan kwamen der weer andere toe, de combinatie van het museum, het terras en lekker eten en drinken maakten het eenvoudig om de andere Porsche rijders beter te leren kennen, Samen met firstP als één van de laatste op het terrein door gereden, het was heel gezellig op het terras

0
            F

Nog wat meer knappe foto’s van het evenement kan je terugvinden op deze facebookpagina van iemand van het Porscheforum Nederland. (zowel het museum als de bezoekers komen aan bod)

0

Inderdaad jammer!, maar fijn dat je toch nog even van de het V8 geluid kon genieten 😀
                Voor mij is ook nog altijd feest om weer te starten en het geluid te horen *luv

Nog een foto die de moeite waard is, gezien er een 996GT2, een 993RS en verschillende turbo’s op staan.
                Tevens een mooie blik op het terras;

0
                F

Ik was er pas tegen 15h maar vond het toch nog de moeite. Helaas Remmel: ik had geen idee welk gezicht ik moest zoeken maar aangezien ik je nog heb zien (en vooral horen :music: ) wegrijden weet ik nu wie je bent voor de volgende meeting. Toch nog een gezellige babbel kunnen maken met Geert :drink:

0

tjiens, het was precies de moeite. Ik vond het persoonlijk ietske te kort na RS fest vorige week maar de thuisblijvers hebben ongelijk.

0

Dit bewijst weer dat ik een foute beslissing heb genomen met niet te gaan…. ziet er geweldig gezellig uit!
                      Ben nieuw en dan is er wat drempelvrees 🙂

0

Het was gezellig Geert! (je hebt 997 berichten trouwens :mrgreen: )

Enkele foto’s voor de thuisblijvers;

0

ik kom ook tot daar gereden, vertrek vanuit Temse rond 10 uur met de jubi

Grtz Geert

0
                          F

‘t Zal er dan van afhangen of ik je tegenkom want ik kan er pas tegen 14-15h zijn.
                            Wie weet tot dan :drink:

0

Ik probeer er om 10 uur te zijn.
                              Lekker genieten van de geluiden als iedereen komt aanrijden :driver:

0
                              F

Al een idee rond hoe laat jullie zondag zouden komen?

0

Nog maar 1 cq 2 nachtjes slapen!
                                  Dat in combinatie met echt rijdersweer en terrasweer, ik heb er zin in :relaxman:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.