13800 km

Home Forum Stel jezelf even voor ! 13800 km

• Maker
    Discussie
  • Hallo Iedereen,

Zoals gevraagd een korte voorstelling: in mijn vaders garage stond nog een 928s waarmee hij al jaren niet meer reed.
    Het was altijd al een jongensdroom van mij geweest om met zijn Porsche te mogen rijden. Na veel zagen mag ik met trots aankondigen dat ik ook deel uitmaak van het 928-clubje:-))
    Hij heeft slechts 13800 km op de teller en voor de eerste maal ingeschreven in 81.
    In denk dat jullie mij de komende maanden nog veel gaan zien op dit schitterend forum!

De groeten!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • Welkom
      Naar deze auto kijk ik toch uit om eens int echt te kunne zien.

Heeft u vader deze zelf nieuw gekocht dan ?

XXX

Welkom en proficiat.
        Eigenlijk heb ik al spijt dat jij die verdomde foto’s hebt toegevoegd, ziet die er even goed uit zeg!

Goede kelder precies !

Ziet er een schone machine uit. Veel succes ermee!!

Wim

Zeer mooie auto.

Ja mijn vader is ook een autogek en heeft meerdere speeltjes. Deze stond al jaren in zijn kelder met het idee van er nog mee te rijden. Ettelijke jaren later dan toch de wijsheid gekregen om zijn zoon ermee te plezieren:-)))

Gelukkig voor mij geen aprilgrap:-)

Hoe voeg je foto’s toe mannen?
                image.jpg

Attachments:
                • image_2015-03-30.jpg
                • image_2015-03-30-2.jpg
                • image_2015-03-30-3.jpg

Foto’s aub

Op komen die pas op 1 april 🙂

Welkom 😉

Een 928 van ’81 met 13800km? Heeft je vader die speciaal voour jou gespaard dan? 😀

Proficiat en veel plezier ermee!

Aan verwennerij geen probleem… De laatste dagen al meer in mijn kelder gezeten dan in de living:-))
                      Hoe ik foto’s moet toevoegen zal ik eens aan Igors vragen , maar ik wacht eerst op mijn nummerplaat… Na 1,5 week wachten zou het toch moeten lukken hé…

welkom en dit is echt wel een collectors item die je in je bezit hebt..verwen hem maar.

Welkom

Ive

Welkom 🙂

Welkom op het Porsche forum

Niet te lang wachten met die foto’s hè. Er zitten hier nog 928 freaks tussen !

Welkom, maar wij kennen mekaar al 🙂
                                  Hou het nog maar wat spannend met die foto’s. Ik was in alle geval gezond jaloers op je “barnfind.”

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.