14 September – Porsche Tunnel Challenge Rotterdam

Home Forum Porsche Uitstappen 14 September – Porsche Tunnel Challenge Rotterdam

• Maker
    Discussie

• 911_NL
    Deelnemer

14 September – Tunnel Challenge Rotterdam – La Targa Passaggio ™

Beste Porsche-liefhebbers,

Het is vanaf vandaag mogelijk om in te schrijven voor de Tunnel Challenge van 14 September a.s.
      Deze PORSCHE tunnel challenge zal gereden worden in de regio Rotterdam.

Inschrijven kan door een E-mail te sturen naar: Tunnelchallenge @ Gmail.com
      Als onderwerp zien wij graag:

LTP RTD 2012

In de e-mail zien wij graag de volgende gegevens;

Volledige naam
      Type Porsche
      Bouwjaar
      Kenteken
      Telefoonnummer
      E-mail (indien deze afwijkt van het adres waarvan de e-mail verzonden is).

Onvolledige inschrijvingen worden niet door ons verwerkt.

[i]- bij het plaatsen van dit bericht stond de teller al op 34 inschrijvers (genodigden).
      – we sluiten de inschrijving bij 100.
      [/i]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
      • de laatste inschrijvingen heden ochtend verwerkt – en ja hoor, we zitten aan het maximum.

Helaas voor hen die toch nog mee zouden willen, die zullen moeten wachten op:

– Amsterdam
        – Den Haag (alleen op uitnodiging)
        – Brussel
        – Rotterdam
        – Stuttgart (alleen op uitnodiging)

:driver:

Niet alleen gratis, maar ook dichter bij huis voor de meesten. En maar een avondje.
          Ach ja, de mens verandert niet zo makkelijk 😐

Het valt op dat het gratis is .
            Ineens massa’s delnemers en hopen Nederlanders tov de Brussels Edition 😈

[quote=”911_NL” post=103721]

De teller staat nu op 77 :music: [/quote]

Inmiddels 91 :respect2:

[quote=”Funny” post=102563]Gaat snel . :applaus:[/quote]

Minder snel dan we in eerste instantie dachten 😐

Zojuist de inschrijvingen verwerkt – en er achter gekomen dat sommige zo graag mee willen, dat ze 2 keer hebben ingeschreven :wtf:

De teller staat nu op 77 :music:

Altijd een leuk uitje. Ook al is het eigenlijk een idioot gegeven dat je als een stel mafkezen door tunnels gaat rijden, ramen open en herrie maken :happy:

Gaat snel . :applaus:

[quote=”WillemB” post=102418]Ik zou wel opschieten 😀 , ‘t gaat rap met de aanmeldingen ..[/quote]

80 :respect2:

XXX

Dju, agenda al volzet die vrijdag avond. :wtf:
                        Volgende keer dan maar

Ik zou wel opschieten 😀 , ‘t gaat rap met de aanmeldingen en men kan maximaal 100 wagens “hebben” op de start en stops ❗

XXX

Ah een avondrit, 8) dat zien we ook nog wel zitten.
                            Moet enkel wat tussen de files door van A’pen naar daar karren maar dat moet lukken.
                            Enkel effe toelating aan de GROTE BAAS vragen :engeltje:

Dat haal ik niet dan.
                              Spijtig een andere keer dan.

Start meestal uiterlijk 20.30 uur. (De meesten komen rond 19:30 a 20:00 uur aan)

Hoe laat start de rit?

spijtig dat ik er niet bij kan zijn, we zitten dan midden onze verbouwingen aan ons huis, hopelijk ben ik er volgend jaar bij

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.