+ 15 voor gps

• Maker
    Discussie
  • Hoi

Technische vraag voor het volgende plan. Ik zal m’n garmin vast inbouwen thv cd opbergvakje. Hiervoor wil ik gelijk de voedingskabel weg. Dus ga ik in het dashboard een tweede sigarettenaanstekerplug monteren. Deze moet gevoed worden door + 15 “n – 31 zo de gps automatisch start bij het rijden.

Ik wil niet in de kabels van de auto gaan knippen en zou het liefst ergens aanpikken op een stroompunt met schroefdraad, zodat de kabelboom v d auto intakt blijft 🙂

Iemand ervaring of tips?

Thx

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Inderdaad lijkt me goede en nette oplossing, en alles zit ook netjes bijeen, dus bijna 0 meter kabel te trekken 🙂

Thx

Jochen

0

Ik heb m’n Coyote vast ingebouwd in de P.
        In plaats van een tweede sigarettenaansteker te installeren kan je beter de stroom rechtstreeks aftappen aan de bekabeling van de bestaande sigarettenaansteker en die rechtstreeks in jouw Garmin plug laten toekomen.
        Wel de Garmin plug niet afknippen 😉
        Je hebt zo van die klemcontacten waarmee je kan aftappen in bestaande bekabeling zonder de bestaande kabels te moeten doorknippen. Veel makkelijker en mooier dan een tweede sigarettenaansteker.

0
      2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.