16/06/2020 webmaster GrPeter trakteert … !

Home Forum Zeverhoekje 16/06/2020 webmaster GrPeter trakteert … !

• Maker
    Discussie
  • Webmaster GrPeter is jarig vandaag 😉 en hij trakteert …
    de forum-leden die dit bericht lezen mogen GRATIS een reactie plaatsen.
    We maken er mss een ludieke actie van zet er een cijfer bij hoeveel keer ze dit bericht gaan lezen :D.
    365
    PS. we posten dit in het Zeverhoekje

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • XXX

666 keren gaan ze dit lezen.
      Allemaal Porsche gek maar als er staat ‘trakteert’… 😈

Proficiat met de verjaardag en de Boxter :up: :up:

[quote=”GrPeter” post=281854][quote=”jacques911″ post=281849]Nog eens een traktatie waar men niet arm van wordt.[/quote]

Ik wil gerust een bak bier op de oprit zetten en een Drive-through organiseren hier, maar het kan dat ik een P-file organiseer in de straat.
        En dan een boete riskeer voor samenscholing 😉 dus we moeten een beetje inventief zijn in corona-tijd.[/quote]

Pas op hè Peter, ik weet U wonen hè !! Maar ik ben wat lang onderweg om er op tijd te zijn.

Maar in ieder geval, ge hebt U zelf ne schone verjaardagscadeau gedaan!!

Wordt 987 keer gelezen.

[quote=”GrPeter” post=281844]
          We maken er mss een ludieke actie van zet er een cijfer bij hoeveel keer ze dit bericht gaan lezen :D.
          365
          [/quote]

Tja, moet wel een tijd opstaan hé
          Anders gewoon wachten tot 365 en dan zeggen ik heb gewonnen 🙂

123

Proficiat met je verjaardag en je aankoop! :applaus:
            Geniet ervan!

212

Heppy Birdday Grpeter!!

Geniet van deze zonnige lentedag en veel rijplezier met je nieuwe speelgoed!! 😉

281

nogmaals proficiat , zowel met de aankoop als met je verjaardag… :up:

305 :first:

[quote=”jacques911″ post=281849]Nog eens een traktatie waar men niet arm van wordt.[/quote]

Ik wil gerust een bak bier op de oprit zetten en een Drive-through organiseren hier, maar het kan dat ik een P-file organiseer in de straat.
                  En dan een boete riskeer voor samenscholing 😉 dus we moeten een beetje inventief zijn in corona-tijd.

[quote=”eQuanD” post=281846]Hmm ! Heb ik dat goed begrepen ?

Onze Webmaster verkoopt 2 jaar geleden de cabrio van zijn wederhelft, om er dan voor te zorgen dat er een Boxster voor zijn deur staat, juist enkele dagen voor zijn verjaardag !
                    Gefeliciteerd alvast ![/quote]

eQuandD, dat heb jij volledig goed begrepen :happy:

Schandalig gewoon!

333

Nog eens een traktatie waar men niet arm van wordt.
                        134

Hmm ! Heb ik dat goed begrepen ?

Onze Webmaster verkoopt 2 jaar geleden de cabrio van zijn wederhelft, om er dan voor te zorgen dat er een Boxster voor zijn deur staat, juist enkele dagen voor zijn verjaardag !
                          Gefeliciteerd alvast !

Proficiat!!! Maak er ne leuke van !:drink:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.