16 september EVENEMENT @ RS Motors.

Home Forum Porsche Uitstappen 16 september EVENEMENT @ RS Motors.

  • Maker
    Discussie
  • EVENEMENT @ RS Motors.

    Jullie worden op zondag 16 september 2007 uitgenodigd
    op een autoshow in openlucht op de parking van Vandenabeele
    en RS Motors in Ingelmunster.

    Deze show moet een totaal autospektakel worden met aanwezigheid van oldtimers, getunde wagens en sportwagens.

    Aangezien het Porsche Center West-Vlaanderen het decor vormt van deze show, heeft de heer Willaert (organisator, zaakvoerder XL Events) en de heer Rudy Maes zaakvoerder van RS Motors, de leden van
    Porsche Club Tielt uitgenodigd en ook alle ander porscheliefhebbers
    als VIP op dit evenement.

    Deze wagens zouden dan tentoongesteld worden aan het publiek vlak voor de toonzaal van RS Motors.

    We verwacht jullie rond rond 14 uur.

    Je kan er dus aan deelnemen door je naam op te geven via het secretariaat van PCT.0478/44.89.35

    Inschrijving verplicht en dit voor vrijdag 14 september

    U geniet dan speciale van een VIP toegang.

    Vergeet wel echter niet je pasport mee te nemen voor controle aan de VIP-inschrijvingspost.
    voor de leden van de club is een lidkaart aangewezen

    Wij hopen op een goede opkomst!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Ik denk het niet daar je er niet voor de deur kan/mag parkeren.
      Nu kwammijn huidige baas (één van de) ook met een voorstel af voor binnen een half jaartje ongeveer.

      Overleggen en als dat beter is kan het zijn dat …. 😈 😉

        [quote=”911-lover”:3eh34rcp]Ik heb nu een prachtig aanbod binnen en vanaf 2 oktober heb ik een leidinggevende functie in een horecabedrijf met dito loon. Het ziet er dus zeker niet slecht uit in de toekomst 😉 [/quote]

        ben ns benieuwd waar…..leuk adresje weer voor n meeting 😉 )

          Zelfs in de caraudio is het heel voelbaar aan het worden. Gelukkig is de telecom nog goed draaiende. Dan wel de abonnementen en niet de GSM’s want daar is niets op verdiend. Is de publiekslokker. Nu wat wel meer en meer draait is een webshop. Lekker surfen op het internet en bestellen via email. Moet elke dag meer emails beantwoorden dat dat er klanten in de winkel komen.
          Nu om fulltime op te overleven laat staan u nog luxedingen zoals een porsche 😆 met te kunnen permiteren ❓ .

            [quote=”Luke”:178j8b3f]niet ver bij jou is zelfs een nieuwe zaak begonnen, meen ik gezien te hebben…[/quote]

            Zij draaien hoofdzakelijk op velgen en banden en doen Tuningstukken erbij 😉
            Ze proberen allemaal een stukje van de taart mee te eten maar enkel op tuning is het niet meer leefbaar. Zo zijn er ook nog twee winkel in de buurt die eerst enkel muziek en inbouw deden in wagens en er nu leveren van tuningstukken erbij hebben genomen . Hetzelfde met een carrossier in de buurt en een automaterialenzaak.
            Ik verkoop geen radio’s , olie en additieven , en leg ook geen banden op (ben geen garagist) dus ik moet enkel van de verkoop van tuningartikelen leven . Jaren gouden zaken me gedaan maar dit is door de wetgeving dus definitief voorbij.
            Ik heb nu een prachtig aanbod binnen en vanaf 2 oktober heb ik een leidinggevende functie in een horecabedrijf met dito loon.
            Het ziet er dus zeker niet slecht uit in de toekomst 😉

              thx voor de mooie foto’s 😉
              het was bijna forum bijeenkomst 😆

                Als je al jaren meedraait in het tuningmilieu, moet je je geen zorgen maken over de keuring hoor …

                Ik moet zeggen dat het mij minder en minder begint te zeggen.

                De foto’s van deze Old vs New meeting worden momenteel geupdate op http://www.cleaned.be

                  [quote=”ferdy”:khyuphmf]Heb ook al eens een “tuning beurs” bezocht ergens in Wallonie !!

                  Pas op hé mannekes !!!!, nog erger dan hier, en het is al zo erg, maar ieder zijn ding.

                  Vele van deze wagens zijn volgens mij niet te besturen en kunnen dan ook niet veel rijplezier opleveren en het gaat tenslotte om het rijden, volgens mij.

                  Sommige worden waarschijnlijk onmiddelijk afgekeurd bij de eerste schouwing na 4 jaar en de wagen terug in de originele toestand brengen zal nog eens een pak geld kosten.

                  In onze streek rijden een paar zeer recente getunede polotjes en golfjes rond met “verwijderde” klinken van kofferdeksels en achterdeuren. Wie de wet Landuyt heeft doorgenomen weet wat hen te wachten staat !!

                  Kwijt geraken is een utopie, dus financieel zeker geen goede zaak, koop dan liever een Porsche, die moet je niet tunen ![/quote]

                  Wat ze in wallonie niet door de keuring krijgen… je zou versteld staan.

                  Heb op een VW meeting eens gesproken met een Waal. Die had een Golf1 met VR6 motor met Nitro systeem bij. Ingeschreven en gekeurd in wallonie!

                    [quote=”911-lover”:12igdb4e]Klopt als een bus en is ook hier zeer goed voelbaar.
                    Vanaf 30/9 sluit ik de zaak en deze wordt waarschijnlijk over genomen.
                    Na alle concurrentei hier in de buurt die de deuren al langer geleden gesloten heeft volg ik ook daar ze een hele branche kapot gemaakt hebben met hun constante veranderingen.[/quote]

                    niet ver bij jou is zelfs een nieuwe zaak begonnen, meen ik gezien te hebben…

                      Heb ook al eens een “tuning beurs” bezocht ergens in Wallonie !!

                      Pas op hé mannekes !!!!, nog erger dan hier, en het is al zo erg, maar ieder zijn ding.

                      Vele van deze wagens zijn volgens mij niet te besturen en kunnen dan ook niet veel rijplezier opleveren en het gaat tenslotte om het rijden, volgens mij.

                      Sommige worden waarschijnlijk onmiddelijk afgekeurd bij de eerste schouwing na 4 jaar en de wagen terug in de originele toestand brengen zal nog eens een pak geld kosten.

                      In onze streek rijden een paar zeer recente getunede polotjes en golfjes rond met “verwijderde” klinken van kofferdeksels en achterdeuren. Wie de wet Landuyt heeft doorgenomen weet wat hen te wachten staat !!

                      Kwijt geraken is een utopie, dus financieel zeker geen goede zaak, koop dan liever een Porsche, die moet je niet tunen !

                        Voor mij is die tuningwereld ook onbekend. Was een openbaring en eigenlijk mijn ding niet.
                        Was wel leuk om nog eens een paar bekenden terug te zien en bedankt voor de goede ontvangst, incluis het zakje met de leuke snuisterijen.

                        Gr,
                        Rufie.

                          Ik heb ook de indruk dat deze branche word kapot gemaakt door de wet, maar in onze buur landen kan en mag nog alles. Al eens aan gedacht om je wagen in Nederland te koop aan te bieden ?

                          Luc

                            [quote=”Audiotronics”:2495mo7x][Krijgt de wagen niet meer aan de straatstenen verkocht en voor de prijs van zijn ombouw had al iets anders kunnen kopen. De tuningsector is zijn hoogtepunt voorbij. Ook door de strengere tuningkeuring en de vele controles.[/quote]

                            Klopt als een bus en is ook hier zeer goed voelbaar.
                            Vanaf 30/9 sluit ik de zaak en deze wordt waarschijnlijk over genomen.
                            Na alle concurrentei hier in de buurt die de deuren al langer geleden gesloten heeft volg ik ook daar ze een hele branche kapot gemaakt hebben met hun constante veranderingen.

                              Hier komen foto’s van op http://www.cleaned.be … als ik dan eens 5 minuten tijd vind.

                                [quote=”porsche914orange”:embwa6mm] ik vraag me toch af wat die tuningmannen niet allemaal spenderen aan hun corsa enz… ❓ 🙄 :[/quote]

                                Om een voorbeeld te geven van de wagen van een klant. Wel één van de extremere ombouws. Originele ford focus 1.4i en dan alles laten ombouwen door een tuningbedrijf. Tot en met LSD deuren, dure chroomvelgen, pokkedure geluidsinstallatie, recaro sportzetels enz. Prijskaartje van de ombouw, dus wagen niet bijgerekend, komt op meer dan 20.000 EURO. Magnifieke tuningwagen en veel beziens bij het jongere publiek (de kippetjes < 18 jaar) maar het is en blijft een ford met een 1.4i motor. Nu trekt hij zijn haren uit. Krijgt de wagen niet meer aan de straatstenen verkocht en voor de prijs van zijn ombouw had al iets anders kunnen kopen. De tuningsector is zijn hoogtepunt voorbij. Ook door de strengere tuningkeuring en de vele controles. Een prachtig wiel en deftige verlaging erop. Dan muziekinbouw/multimedia die meer doet dan alleen boenken. That's it 😉

                                  ja daar zoude wel willen van snoepen zeker he 914 😆

                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.