16 september EVENEMENT @ RS Motors.

Home Forum Porsche Uitstappen 16 september EVENEMENT @ RS Motors.

• Maker
    Discussie
  • EVENEMENT @ RS Motors.

Jullie worden op zondag 16 september 2007 uitgenodigd
    op een autoshow in openlucht op de parking van Vandenabeele
    en RS Motors in Ingelmunster.

Deze show moet een totaal autospektakel worden met aanwezigheid van oldtimers, getunde wagens en sportwagens.

Aangezien het Porsche Center West-Vlaanderen het decor vormt van deze show, heeft de heer Willaert (organisator, zaakvoerder XL Events) en de heer Rudy Maes zaakvoerder van RS Motors, de leden van
    Porsche Club Tielt uitgenodigd en ook alle ander porscheliefhebbers
    als VIP op dit evenement.

Deze wagens zouden dan tentoongesteld worden aan het publiek vlak voor de toonzaal van RS Motors.

We verwacht jullie rond rond 14 uur.

Je kan er dus aan deelnemen door je naam op te geven via het secretariaat van PCT.0478/44.89.35

Inschrijving verplicht en dit voor vrijdag 14 september

U geniet dan speciale van een VIP toegang.

Vergeet wel echter niet je pasport mee te nemen voor controle aan de VIP-inschrijvingspost.
    voor de leden van de club is een lidkaart aangewezen

Wij hopen op een goede opkomst!

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • ik vond het ook zeer leuk om wat mensen van hier te ontmoeten 😉
      Het was idd toch nog een mooie opkomst,zeer uiteenlopend( van 356 tot 996 GT2, 996 GT3 enz)

ik vraag me toch af wat die tuningmannen niet allemaal spenderen aan hun corsa enz… ❓ 🙄

mijne maat is dan uiteindelijk toch nog komen opdagen had wel suc6 , was nog niet binnen of er zat al een kipje op de passagierszetel …

😆 ik dacht dat het zijn dochter was ofzo 😉 😆

was idd een mooie opkomst, al heb ik niet veel contact gehad met andere porschedrivers…ik had vrouw en kinderen bij , en dan heb je altijd de handen vol….vooraleer iedereen naar de wc is geweest , en iets heeft gegeten en gedronken ..ben je een paar uur verder….

mijne maat is dan uiteindelijk toch nog komen opdagen 8) …

ook het weer was perfect….en ook al is tuning niet echt mijn ding , het is toch ook eens knap om te zien.. voor herhaling vatbaar!

ewel ik vondt het plezant jullie te ontmoeten
          twas echt geestig en ik hoop dat jullie zich hebben vermaakt voor een gezellig samenzijn

groeten MIGUEL targaboy

sorry gasten …de ferrari komt niet in orde vrees ik… zijn vrouwtje vind dat hij er de laatste week al genoeg mee gereden heeft( we hebben samen 3000km afgemalen de laatste week 😳 ) en wil nu gezellig in de ‘ gewone’ wagen naar zee gaan…ik doe alsnog een poging maar je weet…met vrouwen kan je niet discuteren 🙄 ..ik ge er zeker en vast zijn , de turbo staat al te blinken op de oprit…en al de bagage steekt er wonderwel in…eenbeetje voetwerk doet wonderen 😉 tot straks

ik zal hem ook inschrijven 😉

mo bah nee integedeel 😆

zou er iemand iets op tegen hebben als mijne maat ook efkes stopt met zijn F430 spider? 😉 normaal zakken we samen af naar zee .

wijs we zijn al me goei dertig porschekes yiha
                    😆 8)

Werken 😥 😉 😉

wel ik denk dat ik ook eens een poging ga doen om er te geraken..normaal ga ik in de voormiddag een duosprong maken , en als ik dat overleef is de kans groot.

ewel da ge moogt komen en da ge binnen mag
                          zo ge weet wel poorten open voor speciale mensen gelijk gij en ik 😆 😉

Anoniem

[quote=”reys”:1kgunu7b]Targaboy, VIP wat houd dat in?kan niet direkt komen maar zou eventueel
                            mij proberen vrij te maken.[/quote]

Awel, VIP !
                            Ge weet wel, Verry Important Porsche !!!

😆 😆 😆

Ik ga proberen komen.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.