17″ cup 1 velgen – 964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 17″ cup 1 velgen – 964

• Maker
    Discussie
  • Ik heb een set replica cup1 velgen te koop in 17 duims. Vooraan 7,5J, achteraan 9J.
    ET waardes zou ik moeten checken, maar ze staan nu onder mijn 964, dus passen niet op 3.2 of SC ! Passen ook op 968 + 944 turbo en S2 met abs.
    Vraagprijs 700 €.
    Eventueel met Bridgestone banden, vooraan nog ok, achteraan niet veel profiel meer, evt leuk voor trackday/drift : 100 €

Attachments:
    • 20141024_134959.jpg
10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • *slotje

0

krijg de ebay link er niet juist in, sorry.

0

ET waardes gecheckt : vooraan ET 52 / achteraan ET 47

0

[quote=”kristof-vh” post=185346]Merci, dat gaat de verkoop zeker stimmuleren… Toon mij maar eens een set aan 250, daar koop je amper een setje 16″ D-90 voor…[/quote]

tja, ik kan de waarheid niet anders vertellen dan ze is. ik heb altijd gedacht dat via het forum van eigenaar veranderd werd aan een vriendenprijs (of gratis of met donatie aan PFB). om te verkopen met winst zijn er toch andere sites. elders staat het je vrij om porschetaks aan te rekenen. hier loop je het risico om wakkere forummers te treffen die de marktprijs kennen. learn to live with it. :sarcastisch
              als je bevestiging zoekt mbt mijn aankoopbedrag mag je altijd eens bellen nemen met Djurre van VOF de Loods in Den Dolder (NL).

0

Merci, dat gaat de verkoop zeker stimmuleren :bounce:
                Toon mij maar eens een set aan 250…….. daar koop je amper een setje 16″ D-90 voor.
                Prijs is bespreekbaar, maar zeker niet in die mate, ik weet wat ik zelf betaald heb en ondeer die prijs blijven ze liggen.

0

[quote=”deepee” post=185089]succes met de verkoop, maar deze vraagprijs voor replica’s is bovengemiddeld.
                  ik heb dit najaar nog een stel opknappers met hoge ET’s (geen borduurschade en niet particulier) gekocht voor 250 euro.[/quote]

inderdaad, voor 700 kan je ze beter nieuw kopen…

0

succes met de verkoop, maar deze vraagprijs voor replica’s is bovengemiddeld.
                    ik heb dit najaar nog een stel opknappers met hoge ET’s (geen borduurschade en niet particulier) gekocht voor 250 euro.

0

Alles hangt af van de ET waarden, heb zelf ook een replica set.
                      Achter is ET 15, deze vallen echter 2 cm buiten de kas!
                      Had ze gekocht voor winterset, dus miskocht!
                      grts floere.

0

Passen wel op een SC of Carrera 3.2 😐 als je er een spacer tussen zet 💡

Andersom – replica Cup I – voor een SC of Carrera 3.2 gaat niet op een 964 passen …. of je moet gaan “flaren” :coolness:

0
                      10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.