17″ orginele set sportvelgen boxster ***500eur***

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 17″ orginele set sportvelgen boxster ***500eur***

• Maker
    Discussie
  • sub2007002.jpg

sub2007001.jpg
    Porsche-Boxster_18370459_2012-02-17.jpg

orginele sportvelgen voor porsche boxster met zomerbanden in goede staat.
    deze worden verkocht vanwege aankoop 18″

prijs: 500,-euro

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Ach, wat moet ik zeggen… Op naar 3delige velgjes… 😆 , GEERT… (die heeft wa liggen 😉 :happy: )

Bedankt Mark ,we zijn weer mee .

In ieder geval was ik niet lang P-loos gebleven. Was enkel questie van ophalen geweest en :driver:

Kletsen op de blote billen, kweet het! Uiteindelijk is de koop ni doorgegaan! Lang verhaal 😆
            De boxster blijft bij mij!
            De velgen daarentegen mogen weg, staan 18″ op nu he….de banden blijven erop en hebben nog een goede 5,5mm. Voor is het 225 en achter 255 als ik het juis heb.

Volgens mij heeft Mark na jaren Porscheloos te zijn de wagen in het najaar 2011 aangeschaft en nu al verkocht ? 😥
              Was de Boxster niet je ding ❓

nu al verkopen ? je hebt hem nog ma juist??? ruzie

liggen er banden op ?
                  en welke afmetingen zijn de banden ?

heb er nog nodig om door de keuring te graken 😀

Boxster verkocht ????
                    En nu ???

omdat de boxster verkocht is (morgen levering) mogen ze weg voor een goed bod.

Als er iemand 500euro geeft krijgt ie de veren en spruitstuk erbij

installatieuitlaat002.jpg

deze staan nog steeds te koop, zijn reeds van de wagen omdat ik de 18″ classics reeds gemonteerd heb.

laatste prijsaanpassing: 500euro

ga voor de 18″turbo II of classics…
                            Heb een setje in 18″ gezien maar zijn replica’s. Niet de voorkeur maar zoveel verschil zal er nu ook wel niet opzitten op een monoblok.
                            Dus heb een 3,5 sets velgen 😆 iets teveel van het goede.

Mark straks verkoop je nog je wagen en je vrouw . 😉
                              Succes met de velgen en de techart’s

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.