17 sept 2017 Treffen/samenkomst/rondrit voor LUCHTGEKOELDE MOTOREN VAN FERDINAND PORSCHE

Home Forum Porsche Uitstappen 17 sept 2017 Treffen/samenkomst/rondrit voor LUCHTGEKOELDE MOTOREN VAN FERDINAND PORSCHE

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

Hallo Porsche liefhebbers,

Men heeft mij gevraagd dit evenement aan te kondigen op het Porscheforum, om wat luchtgekoelde Porsche en VW oldtimers bij mekaar te krijgen op 17 September 2017 te Maaseik, dus bij deze….

Even dit: Voor de personen die graag willen deelnemen word er even gevraagd even dit kenbaar te maken bij Paul op nummer 0496-62 51 53 of via e-mail
      ” paul.jame @ telenet.be ” (zonder spatie’s) zodat de organisatie ook enig idee heeft van de opkomst voor dit evenement. (GRATIS voorziening ontbijt en drank)

De flyer:
      [IMG]http://i66.tinypic.com/2nq5oqp.jpg[/IMG]

De voorstelling van dit evenement:

Wanneer : 17 september 2017
      Waar: centrum Maaseik

VOORPROGRAMMA:
      LUCHTGEKOELDE MOTOREN VAN FERDINAND PORSCHE

De stad Maaseik en het organiserend comité richten ook dit jaar weer hun Historische Koetsenparade in.
      Voordat de aanspanningen op de markt komen, willen wij het publiek een gevarieerd voorprogramma aanbieden, met OLDTIMERS. Dit jaar kozen we voor de luchtgekoelde motoren van Ferdinand Porsche. (het gamma VW auto’s en busjes, Porsche auto’s en Porsche Diesel tractoren.)

Vanaf 09.30 u. verzamelen de PORSCHE DIESEL-TRACTOREN zich aan de Bospoort.
      We rijden samen naar een gezamenlijk ontbijt, waarna jullie een mooie middagrit van 30 km maken door de mooie natuur langs de Maas.
      Vanaf 11.00 u. verzamelen de OLDTIMER AUTO’S/BUSJES zich op het marktplein.
      Hier wordt gezamenlijk een ontbijt genoten, waarna jullie een mooie rondrit van 60 km maken in het grensgebied van de beide Limburgen.

Om 14.15 u. verwachten we iedereen terug op het marktplein in een mooie opstelling rond het standbeeld van Jan en Hubert Van Eyck (volg de instructies van de medewerkers).

Om 14.30 u. start het gevarieerde voorprogramma op de markt van Maaseik met de oldtimers.
      Na enkele ererondjes en deskundige commentaar wordt er van de markt afgereden. (hiervoor zou in de ochtend een formuliertje voor moeten ingevuld worden met de specificaties van het voertuig, dan word dit meegedeeld aan de toeschouwers tijdens het rondje op de markt. :driver:

Om 15.30 u. worden de aanspanningen terug op de markt verwacht. Alle deelnemende rijtuigen worden individueel voorgesteld en van deskundige commentaar voorzien.

Na de defilés biedt de stad Maaseik alle deelnemers en genodigden een gezellige receptie aan in zaal Van Eyck
      (gelieve de auto’s niet in de Koning Albertlaan te zetten, waar dat de koetsen aanspannen, er is ruimte te over op de parking van de Aldi). Voor degenen die de rit niet mee doen is de mogelijkheid de wagens te plaatsen op het Kolonel Aertsplein in de buurt van een café/terras, hier kunnen de wagens ook staan na het showdeel op de markt.

Wij wensen u een aangename dag in Maaseik.

De organisatie
      Eddy, Paul & Vera

[IMG]http://i66.tinypic.com/ou8cpc.jpg[/IMG]

Ik mag dan wel niet meedoen aan dit evenement, maar kijk wel al uit naar een mooie opkomst :driver:

Stefan aka “wing” (van Maaseik)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
      • Is in de buurt en zou graag willen afkomen :coolness: & :driver:

Helaas familiale verplichtingen die zondag :bounce: :bounce:

Staat in de agenda, maar zal afhangen van een aantal factoren, oa het uurrooster van mevrouw, moet jammer genoeg werken dat weekend….als ze de vroege heeft… kan ik blijven tot een uur of 2 ‘s middags, heeft ze de late, dan heeft het weinig zin om tot daar te komen…. we zien wel!

ziet er wel een leuk concept uit, met inschrijvingen die op 15 minuten uitverkocht zijn 😯 Foto’s en verslag volgen hopelijk als je terug bent?

[quote=”wing” post=255945]niemand geen interesse in een gratis ontbijt, dorstlessende receptie en een mooi titje rondom de mooie stad Maaseik…. :driver: :driver: 😀 :D[/quote]

Ik had graag gekomen, maar vertrek zondag naar…….weet ik nog niet

Ramble Rally :driver: :first:

http://www.ramblerally.nl/

[size=5]Bij deze wil ik nog even aanhalen dat de personen die op 17 September aanwezig zullen voor dit evenement te Maaseik hiervoor PAUL even op de hoogte moet brengen, dit voor het arrangeren van het ontbijt, drank, en natuurlijk ook de roadbook voor de rondrit.

Dit op nummer 0496-62 51 53 of via e-mail ” paul.jame @ telenet.be ” (zonder spatie’s) [/size] :salut:

tja…., wat moet ik daarop zeggen… :wtf: .. slecht georganiseerd ………. :happy:

Wing, het gaat niet over “kunnen” maar “mogen” :mrgreen: we leven in een prestatiemaatschappij en voor mij stopt het niet gedurende het weekend :happy:

Als het weer mee zit zak ik ook eens af met mijn nieuwste aanwinst.

Attachments:
                      • IMG_3400.JPG
                      • IMG_3401.JPG

Ronny, dat is speciaal georganiseerd op zondag omdat jij op zaterdag niet uit je bed kan.. :happy: :music:

dju dju dju… kan Maaseik dat niet een dag vroeger doen?? Wing, bel eens met de burgemeester! :wtf:

Hoi Ronny
                            Deze kant van de globe is 17 september een zondag.
                            :drink: :up:

Ik zag het woord “gratis” en zei “YES” daar moet ik bij zijn … maar ik moet nog wel thuis nog overleggen want we landen (na 24 uur onderweg te zijn geweest, pas vrijdag op Zaventem en hebben in de avond nog een afspraak die zou kunnen uitlopen. Gaan wij uit ons bed kunnen op zaterdagochtend??? Dat is nog maar de vraag!!! :wtf: :coolness: :think:

Moet lukken Drip , zijn we minstens al met 2 mega haardrogers :happy:

En om het met de woorden van Ferdinand himself te zeggen; Luft kann man unterwegs nicht verlieren.

:respect2: :drink: :first:

XXX

Hier een luftie, heb een opening op mijn agenda. Moet enkel nagaan of het allemaal lukt.
                                  Nog oudjes van hier interesse???

awel dan spreken wij toch gewoon af dat we er ons naast zetten voor dat schowspel van op afstand te bekijken…, niet ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.