18/11/2010 : N26 Leuven-Mechelen tijdlang versperd

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s 18/11/2010 : N26 Leuven-Mechelen tijdlang versperd

• Maker
    Discussie
  • Ik krijg hier de ganse dag al sms’jes. Gelukkig zit ik veilig en wel achter de computer. Volgens andere artikels zou het te wijten zijn aan een zeer hoge snelheid dat de sportwagen reed? Foto’s zijn er op het internet (nog) niet van te vinden.

[i]De man die vanochtend zwaargewond geraakt is bij een verkeersongeval in Boortmeerbeek is, in tegenstelling tot wat eerder gemeld was, niet overleden. Dat meldt de lokale politie van de zone Haacht. Het slachtoffer, een 47-jarige inwoner van Bonheiden, raakte zwaargewond toen hij met zijn Porsche op de Leuvensesteenweg inreed op een vrachtwagen die een manoeuvre uitvoerde.

De brandweer van Leuven moest de man uit zijn wagen bevrijden en hij werd door een medisch urgentieteam overgebracht naar het universitair ziekenhuis Gasthuisberg in Leuven. Daar is zijn toestand nog steeds zorgwekkend, maar hij is nog niet overleden, aldus de politie.

Oorzaak onduidelijk
    Over de juiste oorzaak van het ongeval bestaat nog geen duidelijkheid. Het parket van Leuven heeft een verkeersdeskundige aangesteld om meer klaarheid te scheppen. Door het ongeval en het daaropvolgende onderzoek van het parket was de Leuvensesteenweg in Boortmeerbeek enkele uren afgesloten voor alle verkeer. Plaatselijk werd een omleiding voorzien. (belga/dea/eb) [/i]

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • meerdere wagens in één keer inhalen is een overtreding maar daarom is de porsch rijder idd nog niet in fout, de vrachtwagenchauffeur moet er zich van vergewissen of de weg vrij is om zijn manoeuvre uit te voeren, maar enkel de mensen van het parket die de vaststellingen doen zullen hierin een beslissing kunnen nemen denk ik.

Word er ook stil van,ik vond het al erg dat ik over een maand de vangrails inging,en da schade enorm meeviel.(spatbord ,bumper en lamp)
        Denk wel dat de vrachtwagen chauffeur in kwestie in fout zou kunne zijn,of zie ik dat verkeerd…?
        Grtz Pascal.

Volgens wat ze hier verteld hebben en naar wat ik gisterenavond op de plaats van het ongeluk gezien heb (moest daar in de buurt bij een bedrijf in tweedehandswagens gaan leveren) bleek dat de P een lange rij wagens aan het voorbijgaan was terwijl er juist voor hem een vrachtwagen links indraaide. Hij zou daar frontaal onder gegaan zijn. Ook volgens laatste berichten zou de bestuurder nu overleden zijn na alle mogelijke pogingen in UZ Leuven 😥

Doet een mens weer 2X nadenken over het leven en vooral weer eventjes de gas iets minder induwen.

Wim

Is een cabrio, dus hebben ze niet al teveel werk gehad.

het dak is er vermoedelijk door de brandweer afgehaald om de man eruit te halen ,
              als je dan de schade bekijkt is het vooral aan de voorzijde te doen

rjf

Hoe kan je auto er op zo’n baan zo uit zien na een crash ? 😯 (tenzij in slaap gevallen/ beroerte gehad en niet geremd)

Ziet eruit als een 964 (of omgebouwde) met andere velgen .
                  Ik weet niet of deze wagen dadelijk aan de 90.000€ zal komen hoor .
                  Denk eerder tussen 20 en 25.000€.
                  Maar ik begrijp je point 😉

ja maar die kater kan ook wel een flinke kater zijn .
                    of hoe je op 1 sec 90.000€ waardeloos maakt.

Niet voor niks , dat mij P’tje bij dit weer mooi binnenblijft .
                      Hoe graag ik er ook mee rijdt .
                      Met wat pech is het tot februari .
                      De Quattro moet het nu alleen doen.
                      Hopelijk komt de man er met zo min mogelijk blijvende letsels vanaf en blijft enkel de financiele kater over .

idd zeer stil van

Anoniem

Had er nog niets van gehoord, idd om stil van te worden.
                          Iedereen heeft wel ergens een familielid, vriend die zoiets dergelijks heeft meegemaakt.
                          Ook ik, vriend 8 hersensbloedingen, van alles gebroken…!
                          MAAR dankzij zijn ongelofelijke drang te willen leven is hij er voor 95%, ja 95%, helemaal weer ok 😀
                          Medisch onverklaarbaar!
                          zijn “wedergeboorte” feest was dan ook nie normaal!
                          Hopelijk komt het voor die man ook goed.

Wim

Is natuurlijk weer erg, en hoop dat bestuurder het gaat redden.

Maar valt mij deze maand weer op dat er weer al 4 Porsches plat gereden zijn.
                            Ik denk dat bij nat weer de meeste het vermogen en motor achterin zwaar onderschatten. 💡

Anoniem

Ik word hier zeeeer stil van.

Als ik zulke beelden zie moet ik altijd direct denken aan mijn beste vriend.
                              Die heeft ook een zwaar ongeval gehad 3 jaar geleden.
                              De foto’s toen en de eerste bezoeken aan UZ Leuven bracht zeer moeilijke tijden.
                              Ik vergeet nooit van mijn leven de eerste keer dat ik langs zijn bed stond samen met zijn broer, die kon het niet alleen aan op dat moment.

Verder wil ik aan iedereen in dergelijke een situatie zeggen, NOOIT OPGEVEN en veel sterken van mij.

Mijn beste vriend heeft het allemaal overleefd met enkele handicaps die hij de rest van zijn leven zal moeten dragen. Audiotronics heeft hem al gezien, super kerel mijn maatje.
                              Maar hij blijft een SUPER kerel die jullie misschien nog wel een keertje zullen ontmoeten op een rondrit volgend jaar.

Ik hoop dat de bestuurder van dit ongeval het minstens evengoed doet.

rjf

Eerste foto op het net:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.