&18 Boxster Carerra wit of GT Zilver

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster &18 Boxster Carerra wit of GT Zilver

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • [size=85]Ik heb nu deze agata grijs. Is 5 en een half jaar oud en ik wil deze inruilen voor een nieuwe 718 Boxster. Ben zeer tevreden en zie nooit een boxster in Carrera wit om een goed idee te krijgen. Alle opties die mij bevallen heb ik wel bepaald alleen de kleur nog. GT zilver is makkelijk, carrera wit mischien mooier ?

[/size]

Carrara white is de naam, naar de Italiaanse marmer. Verkies ikzelf boven GT silver maar daarmee ben ik wellicht in de minderheid.  Denk dat de Taycan van DST Carrara is

Yep, carrera white metalic
          mijn Spyder is gewoon carrera white

mijn boxster 25 is dan weer GT silver

Waar ga je de boxster bestellen? Daar misschien eens navragen. Soms hebben ze de wagen niet in stock maar weten ze wanneer er eentje geleverd gaat worden in die kleur. Dan kunnen ze je even op de hoogte brengen. 
            Staat je huidige op spaanse plaat?

Ha Mark, ik heb hem besteld bij Porsche Marbella. Ik heb nog geen productienummer dus hoef de kleur nog niet door te geven. Mijn huidige Boxster komt van P Mechelen en is bijna 6 jaar oud. Krijg een erg goede inruilwaarde hier in Spanje waardoor ik hem inruil voor dezelfde met enkele andere opties. Hoewel ik tevreden ben over de Agata grijze kleur wil ik van kleur veranderen om toch iets anders te rijden.

Ge leeft maar ene keer, dus doe eens speciaal: Frozenberry metallic 

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.