18″ Fuchs replica

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 18″ Fuchs replica

• Maker
    Discussie

• Koen Peeters
    Deelnemer

Ik zoek 18″ Fuchs replica’s
      nieuwe of occasies

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • [quote=”WES-RS” post=196152]

Waar zit die paddestoel? Deze Mush, DEZE!!! :applaus: :hail:

Dan die eendenstaart er nog op en je kunt elke meeting een vod meenemen om het kwijl van je wagen te poetsen… :mrgreen:[/quote]
        Mijn roof rack niet vergeten hé! :first:
        Nee, velgen met zwart hart zijn een no-no voor de Murano. ‘t Steekt nauw bij madam 😕 😉
        Met een beetje sjans kan ik binnenkort eens een setje Fuchs’ passen, zal dan wel wat foto’s nemen :up:

@Sensa: in de grond ben ik een goede mens hoor, je moet er me alleen in krijgen 😉

@ de_koen , heb nog een setje replica’s cup’s voor 964 liggen. ( in 17 duim).
          Achteraan ET 15.
          Liggen stof te vergaren, mogen weg voor een zacht prijsje.
          Floere.

Mister Mushroom is er even niet. Hij werd door wijlen Fred gevraagd om de Weduwe af en toe blij te maken. Hij doet dit op dit moment…

image_2015-02-02.jpg

Laat hem dus nu even gerust, het gaat efkes duren :happydance:

Waar zit die paddestoel? Deze Mush, DEZE!!! :applaus: :hail:

Dan die eendenstaart er nog op en je kunt elke meeting een vod meenemen om het kwijl van je wagen te poetsen… :mrgreen:

Misschien beter echte okkazie zoeken?

20140525_111438.jpg
                  911 SC met 964 kit, ik was de speedline replicas wat beu na 1.5 jaar en gisteren onverwacht verkocht

Et waarde maakt niet zoveel uit, heb spacers dus kan zowel hoge als lage ET steken

Voor welk model P?

Retevet, die Kerscher’s :first:

dynpic.jpg

Wim
                      9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.