18″ Keskin Speedlines 2x 9,5J ET52 – 2x 8,5J ET52

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 18″ Keskin Speedlines 2x 9,5J ET52 – 2x 8,5J ET52

• Maker
    Discussie
  • Nette set 18″ Keskin Speedlines met banden (redelijk tot goed profiel).

Absoluut geen oxidatie !

Deze velgen passen o.a. op een small-body 964, widebody 964, 993 etc.

Schermafbeelding2013-02-19om21.56.56.png

2 velgen zijn 9,5J breed met 265/35 band – ET 52
    2 velgen zijn 8,5J breed met 225/40 band – ET 52

Prijsindicatie € 1650,-

Inruil van nette en vooral originele CUP I velgen/wielen – of evt. Design 90 velgen/wielen bespreekbaar.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
    • Congrats!! :applaus:

0

Proficiat! :applaus:

0

VERKAUFT :first:

… komen onder een 993 :driver:

Topic mag van mij op slot … of de eeuwige jachtvelden in :coolness:

0

Gereserveerd t/m Zaterdag :respect2:

0

Dan ga ik er maar vanuit dat hij dan ookal zo’n set heeft gekocht en onder z’n 911 heeft zitten :coolness:

Ik heb gisteren (op verzoek van een geïnteresseerde) toch maar even de stoute schoenen aangetrokken en het profiel van de banden (aan de linker-kant) gemeten. (want rechts staat strak langs de muur 😐 )

Achter heeft 4 mm – en een DOT code van 1407
              Voor heeft 6 mm – en een DOT code van 4811

0

Olaf onderschat Sammy niet hij is nog sneller dan een zwarte pijl ,op alle vlak . :respect2:

0

[quote=”911_NL” post=122617]Ben je daar geweest – of heb je ze van hun site

heb die opgebeld ,dus met gesproken :salut:

0

Ben je daar geweest – of heb je ze van hun site

0

[quote=”911_NL” post=122608][quote=”de zwarte pijl” post=122606] kan nieuwe kopen voor 825 euro [/quote]

Da’s ‘n koopje!

Doen! zou ik zeggen :popcorn:[/quote]

Yukaem banden en velgen :salut:

0

[quote=”de zwarte pijl” post=122606] kan nieuwe kopen voor 825 euro [/quote]

Da’s ‘n koopje!

Doen! zou ik zeggen :popcorn:

0

naar mijn mening is de prijs nog te hoog :think: ,kan nieuwe kopen voor 825 euro en die banden die erop liggen wat stellen die nog voor!!! :coolness: zou mij zeker niet veilig op de weg voelen met die oude banden,ben nogal sportieve rijder,wielen zien er anders wel top uit 😉

0

Zwarte pijl ik zou toch eens praten met Olaf . 😉 😉

0

[quote=”Mushroom” post=122451] en dikwijls een spacer oid moet gebruiken.[/quote]

Deze kunnen zo onder ‘n 964 – zonder spacer.

Zowel onder de small-body als WTL’s – als onder een 968 en 944 type II

Onder een SC of Carrera 3.2 kunnen ze ook – dan zijn er wel spacers nodig om de ET waarde te compenseren :salut:

0

Voordeel: als je een rand naar de botten rijdt kan je een andere rand kopen en alleen de rand laten vervangen.
                                Nadeel: zo’n rand kost waarschijnlijk meer dan een volledige ééndelige velg :popcorn:

Een 3-delige kan je bij aankoop meer a la carte samen stellen qua ET’s waarbij je bij ééndelige moet nemen wat er gemaakt is en dikwijls een spacer oid moet gebruiken.

0

Nice :popcorn:
                                  Wat zijn eigenlijk de voordelen of nadelen van ééndelige of driedelige velgen ❓

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.