18″ Keskin Speedlines 2x 9,5J ET52 – 2x 8,5J ET52

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop 18″ Keskin Speedlines 2x 9,5J ET52 – 2x 8,5J ET52

• Maker
    Discussie
  • Nette set 18″ Keskin Speedlines met banden (redelijk tot goed profiel).

Absoluut geen oxidatie !

Deze velgen passen o.a. op een small-body 964, widebody 964, 993 etc.

Schermafbeelding2013-02-19om21.56.56.png

2 velgen zijn 9,5J breed met 265/35 band – ET 52
    2 velgen zijn 8,5J breed met 225/40 band – ET 52

Prijsindicatie € 1650,-

Inruil van nette en vooral originele CUP I velgen/wielen – of evt. Design 90 velgen/wielen bespreekbaar.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • Sammy :coolness: :up: :lekker:

[quote=”SL33PY” post=122056] en dan maar klagen dat “Hollanders” gierig zijn 😀 [/quote]

Vooruit dan maar …. :sarcastisch

Prijs verlaging i.v.m. aanschaf originele CUP I velgen.

€ 1650,- ➡ € 1450,-

[quote=”911-lover” post=122026]
          Ik weet natuurlijk wel niet welk merk banden en hoe die staat ervan is erop liggen ..[/quote]

Continental Sport Contact N2

Vragen staat vrij hé olaf 😀

en dan maar klagen dat “Hollanders” gierig zijn 😀 :p

[quote=”911-lover” post=122026]
              Ik wil niet vervelend doen Olaf , maar ik vind ze voor gebruikte flink aan de prijs ..[/quote]

Jij hoeft ze dan ook niet te kopen 💡

Ik heb een inkoop factuur van de velgen + BTW + aluminium naafkapjes + banden etc … en heb daar m’n prijs op gebaseerd :salut:

Iemand die liever door spaart voor nieuwe – kan zelf die keuze maken – of iets besparen door Z.G.A.N. te kopen … :popcorn:

De prijs is idd niet mals 😉

Ik weet een 964 staan waar ik tot nu toe niet gaan naar kijken ben omdat hij:
                1. Design-90 velgen heeft (in perfecte conditie en met nieuwe banden op)
                2. Oranje knippers vooraan
                3. Olifantenoren

Als het de bedoeling is van jouw net aangekochte 964 terug origineel te zetten kunnen we misschien iets voor elkaar betekenen 😉

Dat zijn de Keskin K2
                  3D-look velgen , maar ééndelig .
                  Ik wil niet vervelend doen Olaf , maar ik vind ze voor gebruikte flink aan de prijs .
                  Ik weet natuurlijk wel niet welk merk banden en hoe die staat ervan is erop liggen , maar nieuw kom je ook bijna aan die prijs .

KLIKKERDEKLIK

edit : zijn enkel prijzen van de 8,5 met banden . Voor de 9,5 heb ik geen prijzen gevonden maar zijn er wel . alle velgen zijn met losse adapters die de ET mee bepalen .

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.