18" velgen

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Is het mogelijk om een 911 uit 86- géén turbolook- te voorzien van 18″ velgen . Gisteren werd mij verteld dat dit vrijwel onmogelijk is.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Anoniem

vooraan met 225/35/18 en achteraan 265/35/18, schroefophanging kw en vrij plattekes 😉 )

Allee, das al weer een stapke dichter bij een beslissing. In ieder geval, jullie rijden met 914 en Boxter. Benieuwd wat dat geeft op nen 911 Carrera. Bandenmaat belooft in ieder geval fameus te zijn : Vooraan 225/40 en achteraan 255/35. Zo hard of een plank !

[quote=”mark986″:3abhyogr]bwa valt wel mee, ik vind dat dat bij mij nog heel comfortabel rijd maar alles is relatief natuurlijk hé 😆 [/quote]

das natuurlijk relatief

maar ik zit altijd met schroefophangingen en die zijn zo al altijd bikkelhard 😉

Anoniem

bwa valt wel mee, ik vind dat dat bij mij nog heel comfortabel rijd maar alles is relatief natuurlijk hé 😆

[quote=”mark986″:1ohrz5uh]comfort hangt ook af van welke band je neemt alsook ophanging. Een maat meer of minder maakt niet zo heel veel uit of je moet het echt groot zien natuurlijk 🙂 ) [/quote]

op nen 18″ moet ge gene 45 hoog leggen he, dat trekt op niets

moet ge 30 of 35 hoog nemen en die zijn zo al hard

Anoniem

comfort hangt ook af van welke band je neemt alsook ophanging. Een maat meer of minder maakt niet zo heel veel uit of je moet het echt groot zien natuurlijk 🙂 )

gewoon zien dat ze niet te breed zijn he, dan lukt dat perfect

tja, comfort ==> ligt wat harder aangezien daar meestal een enorm laag profiel op ligt

Hoi,

had dit topic gepost vandaag en pas nu gezien dat het er reeds op stond.
                      Hebben jullie dit reeds eens gedaan, die 18″ -ers ? EN wat was het resultaat qua “rijdbaarheid” ? Beenhard waarschijnlijk en sleuren aan het stuur ? 😮

Is perfect mogelijk!

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.