18″ Wieltjes gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht 18″ Wieltjes gezocht

• Maker
    Discussie
  • Heeft er iemand soms nog een setje 18″ 3 delige wieltjes liggen die passen onder een 964 ?

De staat is van geen belang, als ze maar recht zijn 😛
    Liefst in de buurt van 8 en 10J met ET rond de 50 💡

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • hangt puur van de afwerking van het wiel zelf af
      Een fuch wiel is gewoon zo classic dat het onder ELKE 911 gaat aangezien de 911 doorheen de jaren z’n lijn gehouden heeft

Ja, dat dennenkleur is weer zo een kleur waar die wielen voor gemaakt zijn :up:

Die Fuchsen op die dennegroene *luv *luv *luv

Well…

:first:

mush, kersher verkoopt driedelige fuchsen, die zijn retevet en dan zou ik het wel mooi vinden op de 964, anders vind fuchsen niet bij de 964 passen

Is niet mijne Murano hoor, is een pic die ik vond op internet van een (imo) dennegroene 964.
                Ik vind 2.5K voor een set imi velgen ook te veel, maar ik vond ze (in 18″) precies wel mooier dan de Fuchs’ (welke ik de max vind in 19″, én op een recentere P).

De fuchs onder mush Zijne murano zijn wel vet 😀

@ Gette, ik hen nog 2 orig fuchsen liggen in 9″x16 nog fonkelnieuw, nooit een band op gelegen.

nog een set fuchsen 6 en 7 x 16.
                    en een set sport design 7.5 en 9 x 18.

en nog een goedkoop setje 993 cup velgen in 17″ deze zijn wel geen orig maar van het merk miglia (italie).

ik vind 2,5k voor een setje naamaak fuchsen overdreven.
                      je kan ze weer origineel verkrijgen in 17 en 18 duim met ET 55 of hoger voor amper meer. HIER hun website en er zit in het Brusselse een verdeler.
                      deze sobere klassieke windmolentjes zouden (volgens mij) de murano eer aandoen

EDIT: dit was de belgische invoerder die ik eerder op het net tegen kwam, maar bij levering door Fuchs incl verzendkosten vanuit Duitsland is het nog 100 euro gunstiger voor een set.

@ Gette Mijn wielen zijn niet te koop ,heb ze even meegegeven aan Mush om ze te passen onder zijn *porsche

@Mush als je wil mag je deze met grijs hart ook eens monteren om het resultaat te zien .
                        Ik vind het nu al niet mis maar ook niet wow .Bij deze als je mijn andere set eens wil proberen laat je maar iets weten .

1. Dat zijn imi’s 8)
                          2. ‘t Zijn de velgen van Snoer en voor zover ik weet zijn ze niet te koop 😉

Een blauw hart kan vetjes staan op een zilverkleurige wagen, maar in jouw plaats zou ik het niet doen. Toon op toon maakt velgen er kleiner uitzien. :salut:

Die Fuchs’ komen dus van Image Wheels…
                          Even opgezocht en een setje zonder banden is 2500 Euro 🙁
                          Welk “gezever” is’t dan met hen? Slechte kwaliteit of moeilijk leveren ofzo?

Die mannen van Image bouwen die Fuchsen van 17 tot 22 inch denk ik. Maar ondanks het fijt dat ik fan ben van hun gamma hoor ik niet anders dan gezever met Image wheels.

Die RH P rad blijft nog steeds de favoriet, da middenstuk zou ik zelfs in het blauw durven schilderen maar denk dat dit er over gaat zijn.

Die gesmeede zijn Roti’s zeker ? Persoonlijk vind ik dat een prachtige velg, maar dit gaat voor mij iets te extreem qua look. Denk ook dat die dingen iets boven mijn wielbudget liggen 😉

Zijn die zwarte die je gepast hebt maar o zo slecht op de Murano staan soms te koop ??? :popcorn:

Ik kwam deze tegen eerder deze week maar weet niet wie de fabrikant is:

Zoiets wil ik wel op de Murano want ik vrees dat de BBS Le Mans (origineel of lookalikes) te sportief zullen overkomen.

Geert,ge kent mijn standpunt hahaha ,safe spelen en zeer dik bbs le mans
                                in 18′ en gepolierd,voor mij het perfectt plaaatje voor 964 :mrgreen: :mrgreen: spijtig dat ni schoon is op g model, 😎

ben zelf in blijden verwachting naar mijn setje haha

116_6816776211_4783_n_2013-12-27.jpg

3 Delig forged (gesmeed) goed?
                                  18” 8.5 & 10j

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.